Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.07.2010, 12:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.07.2010, 12:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 14:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 14:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 robo kop 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47 Príspevky: 322 Bydlisko: Zborov nad Bystricou
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 to su auta take chcem v zime postavit na trophy uz sa neviem dockat. 
					
						 _________________ monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 16:53 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 19:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcelo 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Parádička ... ak to nie je tajomstvo : podľa čoho si vedel súradnice toho bodu v predu kde sa stretávajú všetky priamky ? 
   
					
						 _________________ Blato ma hypnotizuje... 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil marcelo dňa Štv, 21.10.2010, 22:25, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 22:21 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Kámo to nieje moje !!!! Ja sem dávam nápady druhých ! 
					
						 _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 22:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcelo 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 podľa čoho si potom vedel dlžky ramien a ich umiestnenie uchytenia ? 
					
						 _________________ Blato ma hypnotizuje... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 22:26 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No ešte raz toto som ja nerobil ale ešte len budem. Ja mám na svojom 3link a predlženie ramien zo 40cm na 100cm.    
					
						 _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 22:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcelo 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Jaj tak je to ... som myslel že posledné fotky sú už tvoja výroba ... tak držím palce     
					
						 _________________ Blato ma hypnotizuje... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.10.2010, 22:40 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 toto spodne rameno je velmi dobre poriesene,,,,,, najme co sa tyka  toho horneho, ako je napojene na to spodne,, co potom u tychto napravach potom umoznuje dokonalé kríženie....samozrejma vec ze cim viac foto, tak tym viac napadov sa  zrodi... tes pracujem na niecom podobnom na mojom  Grande.. 
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 22.10.2010, 9:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						marcelo píše: podľa čoho si potom vedel dlžky ramien a ich umiestnenie uchytenia ?  
Dlzka ramien sa prisposobuje podla toho na co bude auto primarne vyuzivane.
 Pre, co, najvacsie krizenie naprav, voci sebe musia byt body uchytenia ramien ku ramu (karoserii) co najblizsie k sebe. Vyska tohoto bodu sa stanovuje podla toho aky razvor kolies je pozadovany. (vacsinou sa umiestnuje do takej vysky ako bolo origo uchytenie)
 Negativom je zla stabilita vozidla pri vyssich rychlostiach.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 22.10.2010, 9:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Sváča 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Str, 15.12.2010, 20:01 Príspevky: 3 Bydlisko: Zlín "Fryc"
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						dado píše: marcelo píše: podľa čoho si potom vedel dlžky ramien a ich umiestnenie uchytenia ? Dlzka ramien sa prisposobuje podla toho na co bude auto primarne vyuzivane. Pre, co, najvacsie krizenie naprav, voci sebe musia byt body uchytenia ramien ku ramu (karoserii) co najblizsie k sebe. Vyska tohoto bodu sa stanovuje podla toho aky razvor kolies je pozadovany. (vacsinou sa umiestnuje do takej vysky ako bolo origo uchytenie) Negativom je zla stabilita vozidla pri vyssich rychlostiach.  
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 15.12.2010, 21:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj Surovec 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 08.09.2012, 21:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
 
	 |