Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
L200 - Zmena prevodu redukcie
Autor |
Správa |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Kamarát rieši na svoju L200 takéto niečo. Jedná sa mu o to aby spomalil redukované rýchlosti. Riešil to tu niekto? Poprípade poznáte niekoho kto o tom niečo vie?
Je reálna napríklad výmena redučky z niakeho Pajera? Alebo iba meniť kolieska?
Ďakujem za každú radu 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Pia, 26.11.2010, 0:56 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
no a aky ma prevod teraz, co ja viem pajero ma 1,944 a L200 bi mala mat az 2,944 a druha vec je ake ma prevody v dyfoch.?
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Sob, 27.11.2010, 19:53 |
|
 |
jarot
Učeň
Registrovaný: Uto, 29.06.2010, 14:14 Príspevky: 62 Bydlisko: Hrochoť
|
Mňa by skôr zaujímalo, aký typ prevodovky tam má, pretože ich bolo viac (V5MT1, V5M31,R5M21-5,...)?
|
Sob, 27.11.2010, 20:53 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Bohužial na žiadnu z vaších otázok neviem odpovedať. Ide iba o to aby získal silnejšiu redukciu. Všetky ostatné prevody vyhovujú. Až s ním budem pokúsim sa zistiť podrobnosti aký typ tam má.
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Sob, 27.11.2010, 21:56 |
|
 |
jarot
Učeň
Registrovaný: Uto, 29.06.2010, 14:14 Príspevky: 62 Bydlisko: Hrochoť
|
OK. Pýtam sa preto, lebo mám k dispozícii tabuľku pomerov aj na pajo aj na l200, ale na toto forum sa mi to nedari pridať. Prip. daj nejaky mail na ktory by som to mohol poslať.
|
Ned, 28.11.2010, 0:43 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Tak to by pomohlo.
martin.v93@gmail.com
ďakujem
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Ned, 28.11.2010, 0:47 |
|
 |
jarot
Učeň
Registrovaný: Uto, 29.06.2010, 14:14 Príspevky: 62 Bydlisko: Hrochoť
|
Práve som to odoslal. Daj vedieť, či to prišlo a či to pomôže.
|
Ned, 28.11.2010, 0:48 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Ďakujem  Prišlo a budeme to podla toho skúmať. Musím nechať kolegu zistiť typ motora a prevodovky a hnet budeme múdrejší.
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Ned, 28.11.2010, 1:10 |
|
 |
Milan FI
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
|
Chlapi, viem že je to x-rokov stará téma, ale podarilo sa vám tú redučku spomaliť? Keďže mojej L200 by pomalšia redukcia pomohla. Nejedná sa o silu, tej má oproti patrolu viac, len by jej bodlo v teréne byť pomalšou. Moja je 2.5 TD 98 KW, prevody v difoch mám 4,875:1 ak dobre pamätám. Za info vopred ďakujem.
_________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla
Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,
|
Ned, 22.04.2018, 22:12 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|