Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 05.05.2025, 18:13
Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 288 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Ďalší
 Kupa PAJERO 2.8 TD? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
presne ako vravi martino na 2,8td to ide to auto ma nieco cez 2 ton takze neni to nejaky avodnik ale ked tomu utnes tak to ide velice dobre ak nemas hudbu na plno pocujes kedy motor potrebuje preradit pripadne kedy mu staci hlavne si sleduj teplotu motora a podla toho sa riad,,,,,presne tvojou chorobu je choroba z malych aut ktore maju ani nie 100 koni a nejakych 120Nm preto to vytacas aby to vobec islo pri pajere su tie hodnoty dvojnasobne co sa tyka krutiaceho momentu to auto ide svizne aj ked taham 2 tonnovy prives ... asi tolko :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 10:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol, ty musíš byť do toho Pajerka zamilovaný keď ho toľko chváliš :D
Ja by som ešte k dosiahnutiu čo najdlhšej životnosti doporučil motor po naštartovaní nechať chvíločku klepotať a nie hne´d vyraziť, s tým vytáčaním studeného motora to je samozrejmosť nielen u dízla, ale ešte po dojazde takisto nechať aspoň 1/2 až minútu motor klepať aby sa vychladilo turbo. Málo ľudí to robí a potom tie turbá za nemalý peniaz odchádzajú :wink:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Štv, 16.12.2010, 10:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ROMO no ja svoje auto mam velmi rad asi ako kazdy to svoje jasne mas pravdu taktiez t o robim len malokedy ale malo by sa po nastartovani zohriat az potom vyrazit :) asi ako kazdy aj ja nedam na svoj OFF dopustit to je hadam normalne :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 11:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pavol, máš pravdu, ja na svoju jeepku tiež nedám dopustiť :-D :smt033

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Štv, 16.12.2010, 11:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak vidis :) kazdy a pre kazdeho je najlepsie a neocenitelne to auto ktore ma doma pred domo alebo v garazi nemenil by som zanic :) chapes ma :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 11:32
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak je dobre a hluchy niesom a ano mate pravdu som zvyknuty na male motory mame 1.1 citroena teda tam totreba kustok povytacat aby to islo vobec tak ked kupime bude to zaujumave kym si zvyknem a aku ma pajero 2.8 TD spotrebu cca kolko do toho lejete?


Štv, 16.12.2010, 12:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
spotreba ano :D dobra otazka na ceste mam okolo 9-10 litrov ked v zime zapnem 4x4 na ceste mam o nieco viacej a v terene ked zapnem uzavierku a redukciu v poriadnom bahne viem ist aj za 35litrov na 100:)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 12:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
spotreba bude dosť záležať aj od toho o koľko auto zdvihneš, koľko naň navešáš somarín zvyšujúcich odpor vzduchu (rámy, svetlá, záhradka) ako aj od toho na aké kolesá sa to obuje :wink:
Vzhľadom na krabicovitý tvar karosérie bude dosť záležať aj od toho či ideš 100 alebo 130, tam bude podľa mňa dosť značný rozdiel v spotrebe. Potom ešte používanie klimatizácia...atd.
2,5TD na 31"MT s klímou, diaľnica /mesto 50/50 brala 12,5 - 13,5l

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Štv, 16.12.2010, 12:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja ho ovesaneho moc nemam mam 31"MT co auto zdvihlo asi o 5cm ale to co pise romo je pravda zavisi od mnohych faktoorov ale sak auto nazavodenie si nekupujes a tuto medzi nami ked sa chceme zabavit a venovat tomu co nas bavi nehladime na spotrebu ale na zazitok z jazdy :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 13:04
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aha teda spotrebu nehajme spotrebou a preco vsetci hovorite o 2.5 TD slaba ok to berem potom 2.8 TD idealna to chapem potom 3.5 V6 24v automat/manual skveli ale preco nik nic nepise o 3.0 V6 ?????????????? je zly alebo preco


Štv, 16.12.2010, 16:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak sa mylim opravte ma motory 3,0 V6 sa do pajer davali hned vtedy ked prisiel novy model rok 91 a podobne tento motor je stary a nahradila ho modernejsia 3,5... preco je 2,5 slaba ? ja so m mal 2,5 TD na pajere neda sa to ani len zrovnat z 2,8 vykonn, krutak , zaber proste neda sa to 2,5TD je leniva ma 100 koni a aby pohla 2tonovym autom radsej ostan pri 2,8-3,5 :) spotrebu neries :))) ach chces riesit spotrebu voz sa na bicykli :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 16:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Trojlitre boli v zásade 2:
3,0 12V 110kw - mal nejaké problémy
3,0 24V 133kw - vychytané muchy
Celkove užívatelia majú rozpačité pocity z tohto motora. Celkovo by som to zhrnul asi takto:
- od trojlitrového benzínu by očakávali živší prejav
- spotreba je oproti 3,5 V6 nižšia asi o 1l/100km, čo je v porovnaní s výkonom (153kW) dosť nepomer, hlavne ak si skúsiš obidve.

Ak 3,0L motor, tak potom len 133kW verziu.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 16.12.2010, 17:18
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aha teda byt radsej ostat verny pekne 2.8 TD to bude asi najrozumnejsie a ake chyby sa daju najst na pouzivanom pajere ????


Štv, 16.12.2010, 17:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kd pojdes skusata ut si raidne prever skus redukciu a vsetky stupne priadavnej púrevodky chybne byvaju hlavne:
-zdna uzavierka , pal. cerpadlo byva castokrat vadne odchadza cca pri 200 tis.km
- korozia podbehov a rámu to byva casty problem inak si pozri hlavu motora ci neni prasknuta a a ci funguje elektrika hlavne ekd budes mat model s nastavitelnymi tlmicmi skus ci funguju lebo pri 99% je to nefunkcne a pozri ci mas v kufri vo dveroch naradie nevidel som pajero ktore by ho malo kompletne :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 18:06
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol2078 píše:
kd pojdes skusata ut si raidne prever skus redukciu a vsetky stupne priadavnej púrevodky chybne byvaju hlavne:
-zdna uzavierka , pal. cerpadlo byva castokrat vadne odchadza cca pri 200 tis.km
- korozia podbehov a rámu to byva casty problem inak si pozri hlavu motora ci neni prasknuta a a ci funguje elektrika hlavne ekd budes mat model s nastavitelnymi tlmicmi skus ci funguju lebo pri 99% je to nefunkcne a pozri ci mas v kufri vo dveroch naradie nevidel som pajero ktore by ho malo kompletne :)

teda s tolko veci mozem stiahnut cenu a co byva v tom naradi ?????


Štv, 16.12.2010, 18:18
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 288 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: