Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 09.07.2025, 1:29
Dnes je streda 9. júla 2025, meniny má Lujza a zajtra Amália




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Nissan Patrol Y61 - lozisko kompresora klimy 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No nic asi treba precitat manuaal ...

Obrázok

haaaaa a uz sa to zaciina crtat !!!
ADJUSTING SHIM = nic take som predsa nedemontoval !!! co to ? co to ?
no ked je tam vymedzovacia podlozka asi treba pohladat aj nejaku tu nastavovaciu proceduru

Obrázok

zacina svitat = na tomto obrazku uz su dve podlozky !!!
ideme teda dalej

_________________
OFF the ROAD


Pon, 07.12.2009, 19:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
listujem teda dalej v manuale a co nevidim

Obrázok

tak a uz to viem !
hm hypoteticky = nemam ja prilis tesne osadeny ten unasaci tanier voci kladke ??? no ...toto je uz asi jedina mozna varianta preco to piskoce
zajtra teda znova pod auto = pomerat a pripadne demontovat , vlozit nejake tie vymedzovacie podlozky , pomerat ... a znova skusit nastartovat :-)
uvidime

_________________
OFF the ROAD


Pon, 07.12.2009, 19:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hm ... tak som testoval , ci ten piskot nejde z priestoru medzi trecimi plochami.. a nejde
ked zopne klima = ked sa obe plochy spoja a kladka unasa pritlacny tanier ten zvuk sa vobec nezmeni, takze ... takze vlastne neviem co a ako

_________________
OFF the ROAD


Pon, 07.12.2009, 21:27
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.09.2009, 19:08
Príspevky: 63
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Trošku to tu sledujem a vidím že sa ti nejako nedarí. Ešte som také
niečo nerobil ale nemôže byt vadné to nové ložisko?
Apropo to wdčko ešte pomáha? :roll:

_________________
Mirec GR


Sob, 12.12.2009, 20:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to mirec X .
moja startovacia procedure je momentalne hoodne podivuhodna , lebo zacinam riesit reparaturs 9rocneho auta po 200tis km...
1) zle zhavim (to som pred rokom vymenil zhavice = asi rele , alebo nedaj boze riadiaca jednotka)
2) umiera mi alternator (javi sa to tak , ze jendna vadna dioda v altiku ukostruje aku a raz za cas mi to v noci vybije skoro na nulu)
3) serie sa ta klima
takze ta procedura startu momentalne vypada takto :
a) 3az4 x nazhavit do zhasnutia kontrolky airbagu
b) start ( zzzzz vrrrrrr) bielo sedy dym = zapinam tlacitko Heat
c) ííííííííí sa ozve lozisko klimy = vybieham s flaskou WD a presne nacvicenym hmatom striekam olejcek cez trubicku na definovane miesto medzi kladku a tanier
uff a je to
takto mozem jazdit v podstate cely den a je pokoj
- ked je motor teply startuje na prvy tuk
- po jednom 2sekundovom strenuti WDcka to drzi kludne aj 300km (proste do druheho dna)

asi tak :-(

_________________
OFF the ROAD


Ned, 13.12.2009, 14:07
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.09.2009, 19:08
Príspevky: 63
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hlavu hore. Ešte to nie je až také zlé. S tým žhavením neviem, niekde som čítal že Patroly s tým občas majú problém, ale alternátor ti hádam dokáže dat dokopy nejaký šikovný elektrikár a s tou klímou to bude ešte zaujímavé...ale pokial máš dost wdčka tak je
to v poho. Či?

ps: pomaly sa začínam pripravovat na to čo ma čaká o 6 rokov :?

_________________
Mirec GR


Ned, 13.12.2009, 14:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jojha = ale totok vlakienko tu som zanedbal
je to mozno smiesne , ale tato storka skoncila prave vcera a aj tato dlha cesta je (teraz ked viem o co sa jednalo ) akymsi (sice divnym) dokazom schopnosti Patrola makat aj s vadnym dielom ...
o co sa teda jednalo ? ... ale pekne po poriadku :
- pisal som tu o altiku = aj ten je uz po komplet generalke - bol vadny regler a pridreta volnobezna kladka ... takze jeden den demontaz , druhy den generalka a treti den montaz (velryba uz baterku nelikviduje) a opat ten zvlastny pocit pri prvom starte ...a aaaaaaa a furt to pisti !!!
a tak som ten piskot za studena zacal brat ako vlastnost a nie ako vadu...isla sa UA a potom RO ... a furt to pistalo
zacali sa ozyvat rozne teorie (KAjo = hydrostely !!! toto bola asi najvacsia pecka) a tak som skusal dalej :
- dali sme (po pol roku) novu napinaciu kladku a zvuk sa iba zmenil ,ale nezmizol
- a vo finale sme vymenili polokomplet vodnej pumpy a viskospojky


A JE TICHOOOOOO (zatial)

_________________
OFF the ROAD


Pia, 24.12.2010, 0:54
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no mal som dojem ze je to nieco s vnitra, ale nakoniec to nebola hnacka, ale len fazula... no dobre no.. . :-)

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 24.12.2010, 2:17
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tiez som mal problem s piskanim po studenom starte. Pripisoval som to remenu, pretoze predch. majitel tam dal 6 drazkovy namiesto 7 drazkoveho a aj ten po premazani, alebo zapraseni kriedou prestal piskat. Ale kedze mi to nedalo, kupil som origo 7drazkovy bosch a prehodil, a popri tom dal vysustruzit aj nove puzdierka na ulozenie sponovaku napinacej kladky, kedze boli vybite.
Piskanie zmizlo. Chvala bohu, hovorim si. Ale po asi 800km a jednej dlhej jazdy v dazdi sa na druhy den piskanie objavilo znovu. Takze pokracovali procedury, ked po namazani, alebo paradoxne zaspineni remena prachom, alebo kriedou piskanie prestalo, ale tiez len v intervaloch 100 az 300km, alebo do prvej jazdy v dazdi alebo brodenie na kolinaku. Po namoceni remena sa piskanie stale objavuje.
Po jednej dobrej rade od kamosa pouzivam na namazanie remena obycajne mydlo na pranie, a intervaly sa pomalicky predlzuju. Asi sa musi zodrat nejaka povrchova vrstva na tom skur.. remeni.
Pripisujem to fakt len tomu remenu, lebo nicoho ineho sa ani nedotknem, a piskanie po namazani uplne prestane.
Cital som na ceskom fore diskusiu na tuto temu , ktoru teraz neviem najst, a tam majitel popisoval tuto istu peripetiu, az nakoniec po vymene neviem kolkeho remena, paradoxne nejakeho polskeho smejdu, trampota skoncila.
Takze moja uvaha je asi taka, ze vyrobcovia sa snazia kvoli predlzeniu zivotnosti a znizeniu opotrebenia remena vyrabat ho z tvrdsej zmesi. Ale kedze vymena nieje narocna, odteraz radsej kupim mäksi smejd a castejsie ho vymenim.
Teda este som sa k tomu nedostal a mazem mydlom ten bosch. :twisted: Ale raz k tej vymene pride... :-D

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Pia, 24.12.2010, 9:35
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.09.2009, 19:08
Príspevky: 63
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ten problém z pískaním sa začína čoraz viac prejavovat aj u mňa, tak skúsim tez vymenit ten remen a uvidime. :-)
ale až po sviatkoch.

_________________
Mirec GR


Sob, 25.12.2010, 12:48
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No daj potom po par odjazdenych km vediet ci pomohlo, a presne aky typ a vyrobcu remena si pouzil. ;-)
Nerad by som na to prisiel az na 10 pokus. :twisted:
Este musim podotknut, ze pod motorom a pod prevodovkou nemam dekle, takze tam asi aj dost frka, a preto sa moje domace recepty po par km v dazdi asi z remena zmyju. :-D

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Sob, 25.12.2010, 20:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uz som to chytil aj ja
dotrepal som auto po generalke motora domov a po prejedeni cca 250 km zacal remen skrekotat (neviem to inak nazvat, lebo nevrzga, ale doslova skreci), streknem na remenicu, alebo remen 2x kratucko WD a je ticho, za par sekund znovu, polejem ho vodou a je ticho - na par sekund, namastim mydlom a to iste, uz som kupil aj specialny sprej na remene, vobec nic nepomaha (ten sprej som dal aj na terrano a tiez zacalo pistat:o) - super loctite!
remenice idu pekne rovno, mechanik mi tvrdil, ze ked to rozoberal bolo vsetko OK, loziska OK, pred opravou islo auto tichucko

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 13.06.2011, 21:27
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 12.12.2010, 21:55
Príspevky: 51
Bydlisko: Orava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
urcite ti to tak blbo cvrlikaaa,,,,,skus poriadne vycistit remene napr.tech benzinom,ak nepomoze tak daj nove,najcastejsie je to pocut na klinovych remenoch ploche tak necvrlikaju.

_________________
SAM 413 ex PATROL K160 SD33 v stadiu uprav PATROL GR Y61 ZD30


Pon, 13.06.2011, 23:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
toto je prave plochy

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 13.06.2011, 23:46
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tiez som vtedy skusal pouzil nejaky sprej na remene, tusim nejaly LPS, ale paradoxne sa ten zvuk stal neznesitelnejsi. Este viac to asi lepilo.
Inak ten remen som este nevymenil, ale postupne to prestava. Uz to skoro ani nepocujem, ale uz davno som nebrodil ani nesiel v dlhom dazdi.
Mne sa fakt osvedcilo to obycajne mydlo na pranie. Pokial som ten remen nenamocil, tak to tych 300km vydrzalo ticho.
Intervaly nanasania mydla na remen sa pomalicky predlzovali a uz som dost davno pod autom nelezal. Ale teraz neviem ci to prestalo preto, ze sa zodrala nejaka ta povrchova vrstva na tom remeni, alebo ze sa oteplilo a zmäkol. Fakt netusim, ale hlavne ze uz je ticho.

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Uto, 14.06.2011, 9:30
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: