Dnes je piatok 23. mája 2025, meniny má Želmíra a zajtra Ela
mechanická uzávierka M461
Autor |
Správa |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
stretol sa niekto z Vás s mechanickou uzávierkou na nápravách ARO M461?
Skúsenosti a kontakty .....
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Ned, 02.01.2011, 10:51 |
|
 |
samuaz
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:09 Príspevky: 623 Bydlisko: Bacuch
|
kamarat ju tam nasukal z ARA 240 ale to ma tušim ine dražkovanie poloosi
_________________ Off Road je choroba a preto mam rád blato lebo je Liečivé
|
Pon, 03.01.2011, 16:36 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
takto asi vipada original 
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Pon, 03.01.2011, 18:09 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
Robko aj ja chem takeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Pon, 03.01.2011, 20:45 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
no musim zavolat JANA z RUMUNSKA nech mi este take zozenie ale pod 200ecek to isto nepojde. 
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Pon, 03.01.2011, 20:55 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Pon, 03.01.2011, 22:32 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
no posledne som u HAJDUKA kupoval len planetove kolo za 72ecek. 
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Pon, 03.01.2011, 22:33 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
U Hajduka sa nečudujem najdrahší predajca.
No vidíš a ja som rozšlahal na valniku hrušku aj planetove kolo a na druhy den som mal za flašku doma druhy komplet diferak 
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Pon, 03.01.2011, 22:38 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
to berem ,aj mne sa vselico podarilo za lacni paniaz kupit HAJDUKA poznam dobre ele ked nemas inu sancu das co mas ,ja som mal novych stredov barz kolko a vsetky som rozdal ale co sak volaco bude .
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Pon, 03.01.2011, 23:14 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
doricka75 píše: takto asi vipada original 
robo to sedí o pozícií 36 a následne 9. ale na ARO 240 s jemným tisíchranom na konci poloosy, dnes som nechal zistiť u bývalého technického riaditeľa z ARO a ten sa vyjadril že M461 never origina mechanic locker
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pon, 03.01.2011, 23:24 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
no ono to je kepanek inac ak chces ja ti uzavierku ukazem este jednu mam v rezerve, celi kos je silnejsi ma ine loziska tym padom aj obal planetove a satelity tam idu totozne akurad to uzavierkove ma vecsi priemer a na tisichran , co sa da nadrazkovat idem ti ho odfotit  . v lavo uzavierkove planetove kolo  domaca vyroba
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Pon, 03.01.2011, 23:34 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
no toto je original 
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Uto, 04.01.2011, 18:20 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Uto, 04.01.2011, 19:18 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
tusim do skreslim a dam to kamosovi nach to seriovo vyrobi, kdo sa hlasi ? 
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Uto, 04.01.2011, 20:34 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
ak za rozumnu cenu tak JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Uto, 04.01.2011, 22:42 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|