Dnes je štvrtok 22. mája 2025, meniny má Júlia Juliana a zajtra Želmíra
Autor |
Správa |
13pepko
Učeň
Registrovaný: Ned, 16.01.2011, 0:27 Príspevky: 34 Bydlisko: rozkovany
|
zdravim stojim pred kupou tychto dvoch aut viete mi poradit ktore a preco je lepsie? obe maju motory 1,6 benzin len feroza ma okolo 74kw.auto bude kupene s anglicka na prestavbu. takze cisto len do blata a tak.jednu ferozu som uz mal ale vitaru este nie vdaka za odpovede
|
Ned, 16.01.2011, 22:32 |
|
 |
bobko
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34 Príspevky: 321 Bydlisko: Dobšiná
|
S ferozou nemám skúsenosti,ale pokiaľ viem je troška problém s náhradnými dielmi.Objednávajú to niekde s čiech tu na fóre o tom niekde písali.
Na vitaru nie je taký problém zohnať veci a ceny sú v pohode.
Vitara má 71kw 1,6 16v,ale 8 ventil je slabší a robili sa aj 2litre.
O vitarách je tu toho kopa.
Ja som s tým autom spokojný chodím s ním denne do práce a vozím sa aj v teréne.Spotreba je okolo 8 litrov v teréne aj 12.
Auto mám už štvrtý rok a ide bez poruchy.Neviem ako feroza,ale vitara hnije karoséria je problém ak nenatrafíš na dobrú.
Neviem kto tu má ferozu,alebo skúsenosti s ňou možno sa dakto ozve.
Možno som ti pomohol

_________________ Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon.... ex vitarka 1,6 16v wagon....
|
Pon, 17.01.2011, 16:20 |
|
 |
sup.agency
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28 Príspevky: 811 Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
|
Feroza je prekliatie zober vitaru a nebudeš ľutovať 
_________________http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície
|
Pon, 17.01.2011, 16:35 |
|
 |
Sparco505
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.05.2008, 19:23 Príspevky: 351 Bydlisko: Horné Orešany
|
o Feroze som tiež nepočul nejaké dobré veci a tiež tie ND sú problém ako to tu už bolo spomínané a Vitara je klasika medzi malými offmi takže ND podľa mňa nie je problém, nevšimol som si aký motor si písal ale som počul že 8ventil je slabý ak chceš auto upravovať a tak ak myslíš do budúcna tak aspoň 16ventil ale viac ti napíšu Vitaráci
_________________Jeep ZJ 4.0 I6 Limited, liftík + 31´ pneu AT na 15" chromových mangelsoch, svetielka, šekle, lano, lopata, keď niečo volaj 
|
Pon, 17.01.2011, 16:38 |
|
 |
bobko
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34 Príspevky: 321 Bydlisko: Dobšiná
|
Vitari sa vyrábali s motormi
1.6i (59 kW/80 k)
1.6 16V (71 kW/97 k)
2.0 V6 (100 kW/136 k)
2.0 TD (52 kW/71 k)
2.0 TD (64 kW/87 k)
_________________ Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon.... ex vitarka 1,6 16v wagon....
|
Pon, 17.01.2011, 17:00 |
|
 |
Sparco505
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.05.2008, 19:23 Príspevky: 351 Bydlisko: Horné Orešany
|
ja by som urcite isiel najskor do toho 6valca ale ta 16ventilova 1.6 tiez nie je urcite zla a ren 8ventil sa neoplatí radsej dlhšie hladat....to je moj skromný nazor
_________________Jeep ZJ 4.0 I6 Limited, liftík + 31´ pneu AT na 15" chromových mangelsoch, svetielka, šekle, lano, lopata, keď niečo volaj 
|
Pon, 17.01.2011, 17:05 |
|
 |
bobko
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34 Príspevky: 321 Bydlisko: Dobšiná
|
Mám 16 ventil a pneu 225/75 r15 a motor ťahá v pohode.
Ne bežné jazdenie to stačí.Ak je auto plne naložené mal som tam 500kg+ja tak to už bolo cítiť  ,ale ináč bez problémov.
_________________ Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon.... ex vitarka 1,6 16v wagon....
|
Pon, 17.01.2011, 17:09 |
|
 |
012Roman_0
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 27.12.2009, 20:08 Príspevky: 583 Bydlisko: Martin
|
Tak ako písal bobkogt s tou hrdzou s ním súhlasím . Máme hu 2-3 roky , a nejaké večšie problémy s ňou neboli, teraz robíme GO,kôli hrdzy, a zároveň aj úpravy  . No tie motori boli 1.6ky 8 ventil a 16 ventil...ten 16kový je o asi 20 koní výkonejší....a potom ešte 2.0 V6. . Ja by som šiel radšej do vitari ako do ferozi  môj názor...
_________________ Suzuki vitara OME
|
Pon, 17.01.2011, 17:09 |
|
 |
PATaMAT
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 01.09.2008, 16:29 Príspevky: 501 Bydlisko: Michalovce
|
Na vitarke mame už čo to odjazdene a nemožem sa stažovať...
Ja mam 8ventil, pneu 225/80 a je to trošku citit oproti tomu ked nahodim cestne 215/70.... ako pri tom keby chcel ist dalej z upravami tak uz by som volil silnejsi motor ale dako sa ani na toto nestazujem... papkat dalych 9,5l po ceste a mimo sa na spotrebu nepozeram
Hlavne pozor na hrzdu tej je na vitary doooost
_________________Ford Maverick 2.4i, T3, CB, winch 5t, svetla,hilift, pevnosťáky, dáka gurtňa a mnoho dalšieho... 
|
Pon, 17.01.2011, 19:12 |
|
 |
samuaz
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:09 Príspevky: 623 Bydlisko: Bacuch
|
určite kitaru
_________________ Off Road je choroba a preto mam rád blato lebo je Liečivé
|
Pon, 17.01.2011, 19:28 |
|
 |
13pepko
Učeň
Registrovaný: Ned, 16.01.2011, 0:27 Príspevky: 34 Bydlisko: rozkovany
|
no ferozy boli iba 16 ventilove co som mal ferozu tak som mal problem iba s prednymi volnobezkami.a je problem pri zdvihnuty vitary aby mi na to vosli vecsie pneu 31"az 33" vydrzia na vitare diferaky?pri takychto pneu?dakujem
|
Pon, 17.01.2011, 19:53 |
|
 |
bobko
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34 Príspevky: 321 Bydlisko: Dobšiná
|
Ja by som na vitaru nedával také veľké pneu.Bolo by s tým veľa roboty a 31 by boli zrejme max.Aj keby si ju dostatočne zdvihol a použil disky s mínusovým et tak zrejme väčšie jak 31 by si nedal.
Trápili by sa aj nápravy a súčasti okolo toho.
Neviem neskúšal som to,ale na vitaru myslím že stačia max 235/75 r15.
_________________ Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon.... ex vitarka 1,6 16v wagon....
|
Pon, 17.01.2011, 20:55 |
|
 |
012Roman_0
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 27.12.2009, 20:08 Príspevky: 583 Bydlisko: Martin
|
GaboSB má 31"... ale on to trocha viac upravoval 
_________________ Suzuki vitara OME
|
Pon, 17.01.2011, 20:59 |
|
 |
13pepko
Učeň
Registrovaný: Ned, 16.01.2011, 0:27 Príspevky: 34 Bydlisko: rozkovany
|
aha myslim ze tie 31" by som tam este niejako dal.nasiel som aj toto:
http://cgi.ebay.co.uk/2-body-lift-kit-S ... 1e60914265
dvihnut by nebol az taky problem
|
Pon, 17.01.2011, 21:08 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
bobkogt píše: Vitari sa vyrábali s motormi
1.6i (59 kW/80 k) 1.6 16V (71 kW/97 k) 2.0 V6 (100 kW/136 k) 2.0 TD (52 kW/71 k) 2.0 TD (64 kW/87 k)
Vynechal si 2.0 16V v krátkej
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 17.01.2011, 21:39 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|