Dnes je streda 7. mája 2025, meniny má Monika a zajtra Ingrida
Najlepsie auto na offroad?
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
tak tak ako pise Jenki a na tom jeepe by som dal precjachovat palubak 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 27.01.2011, 10:00 |
|
 |
elmino
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40 Príspevky: 357 Bydlisko: Sp.Nova Ves
|
hej su rozdiely podla toho čo mam prave obute,všimol som si to pri tych stacionarnych radaroch čo su po obciach 
_________________ červene cherokee 96 prekopane na98
|
Štv, 27.01.2011, 10:10 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
hdj80 zerie tych 9-10
300tdi si sosne 10-12
td5ka od 9 do 12, zalezi od toho ako ju nahanas...
|
Štv, 27.01.2011, 10:26 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Tatkovi žerie discoII TD5 okolo 8 litrov,s karavanom medzi 10-12 ale tam je dosť rozdiel či ide 80 alebo 100km/h. Auto je dvihnuté ale na sériovom roznere gúm AT.
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 27.01.2011, 10:37 |
|
 |
sup.agency
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28 Príspevky: 811 Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
|
visby píše: hdj80 zerie tych 9-10 300tdi si sosne 10-12 td5ka od 9 do 12, zalezi od toho ako ju nahanas...
chceš mi povedat že disco 300 žerie viac ako HdJ 80 nehádam sa ale tomu neverím nakoľko robím s chalanmi čo majú 2 80ky a ja mám disco 300tdi a boli sme spolu neraz jazdiť a tak isto sme absolvovali 2300km v Rumunsku a porovnávali sme to
_________________http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície
|
Štv, 27.01.2011, 13:08 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
každému to žerie ináč, už to radšej neriešte.
Mne po meste V8 zobere aj 24L LPG a niektorí český kolegovia vraj jazdia mesto za 16L, tak ja už neviem  neriešim, každý má svoju pravdu
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 27.01.2011, 13:15 |
|
 |
blato-Lubo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12 Príspevky: 1103 Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
|
jenki píše: Ľubko a na ktorom že to Patrole Y60 bola spotreba pod 10 litrov? A že som teda niečo na Trole už odjazdil... 
 xe no vidíš, na kratkom gry 60 na 32kách ATčkách lahka noha pri presuvoch na zraz,i ked to meranie tiež nebolo bohvieako presné a ako som poznamenal samozrejme v meste je tam lievik v nádrži ako v každom aute...
PS: na mojom galloperi wagone na 32AT pri častých cestách do PB a spet na Liptov do rýchlosti 90km/h som dosiahol ak si dobre pametám nejakých 8,7 litra na 2,5 TD ale to sa podarilo asi len raz ked som šiel akože sustredene úsporne...
su to aj tak všetko žrúúúty...  , ale je s nimi zábava
_________________Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5 autodolesa.sk Land Rover Club Liptov LandOFF service Offroad Club Luky offroadclubliptov@gmail.com 0908 384 826
|
Štv, 27.01.2011, 13:26 |
|
 |
traktoristaa
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
|
1-markal69- podla tich tvojich narokov na auto (ofroad, zdvihnuty, pneu..) zabudni na priemernu spotrebu 10l.
2-paci sa mi ako si tu niektori tvrdia svoje o spotrebe.
Suhlasim s tymi ktori hovoria - neries spotrebu ak chces dobry offroad
|
Štv, 27.01.2011, 13:38 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
..ozaj a ked sa to tu uz spominalo.. je to velky problem spratat do Y61 motor 4,2 TD Toyota??? ako to sedi na prevodovku a tak.. ci su tam nutne nejake speci rozsiahle upravy alebo to pasne.. dik.. zacina sa mi taky napad pozdavat.. len som zvedavy ako velmi to je narocne a ci ho vobec zozeniem nejak rozumne..
|
Pia, 28.01.2011, 21:10 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
[quote="Maco"]ja osobne to auto potrebujem na expedicne cestovanie, cize zmiesane trasy po asfalte aj v tazsom terene.. jazdit na tom budem ale aj s rodinou cca raz za mesiac medzi trnavou a ruzomberkom.. cize hore dole 400km raz za mesiac po asfalte.. na aute chcem, ironman C, narazniky vpredu vzadu, navijak v predu, gumy 34 alebo 35 - podla auta, stresny nosic, zvysene sanie, a nejaky ten offroad vyprostovaci matros.. bodlo by aj nezavisle kurenie, no a zabudol som na stan..
no neviem,kolko je rozpocet,ale lepsie je uz kupit upravene auto...a asi najlepsie z dovozu,ked pozeram,co na slovensku,hoc aj neupravene patroly stoja...to mozno za tie peniaze sa da doviezt auto na 35'',alebo aj vacsich gumach aj z islandu
este otazka:kde su planovane tie expedicie,ked taka prehnana vybava?...lebo na bezne expedicie staci aj neupraveny patrol
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Pia, 28.01.2011, 21:16 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
kolega mal v Y61 4,2litrovy diesel,ale original od nissana...takze to by bola asi jednoduchsia cesta....ale ci je lepsi od toyotackeho,neviem povedat...asi tazko
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Pia, 28.01.2011, 21:21 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|

vladlm píše: kolega mal v Y61 4,2litrovy diesel,ale original od nissana...takze to by bola asi jednoduchsia cesta....ale ci je lepsi od toyotackeho,neviem povedat...asi tazko
no minimalne si myslim ze je rozdiel vo vykone.. toyotacky ma tusim okolo 130kW kdezto nisanacky nema tolko ani konikov.. asi.. teda..
..no expedicky kaje taje.. ale rad by som aj zasutazil.. aj ked do extremu by som to hnat urcite nechcel.. ved som to snad zas tak neprehnal s tou off vybavou.. podvozok je zaklad.. ten musi byt.. no a naraznik navijak tiez povazujem za velku vyhodu.. v zadu navijak nepotrebujem ale naraznicek sa tiez uzivi.. zvysene sanie byt musi.. prach, voda.. gumy neviem 34 alebo 35.. ale 34 bude asi rozumnejsie dat.. necham si poradit.. a uz len prkotinky ako nosic, svetla, rozvierac krovia, .. do vnutra by som chcel vysielacku a sedacky sport touring nejake.. inak nic zvlastne  ) ci??? haha.. ved prednu uzavierku nechcem - mi je nahov..no
inak co sa tyka tych patrolov na slovensku to je priserne.. bud je to o nicom auto alebo je drahe.. cesi nic moc.. v nemecku trochu lepsie ale ziadna slava.. TAK KDE KUPIT PATROL?? mate nejake linky?? diky..
|
Pia, 28.01.2011, 22:39 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
maco: hdjcko (4.2TD) je prakticky nezohnatelne za normalne peniaze, montovalo sa len do hdj80 a tych nebolo nejak extremne vela. existuje mozno kupit motor hzj (4.2D) a dorobit turbo kit, ale musis mat prevodovku co to znesie...
co sa tyka uprav toyot a nahradnych dielov: http://toms-fahrzeugtechnik.eu/
aspon budes mat predstavu o cenach (repasnute hdjcko s prevodovkou je za 15tis eur napriklad:-))
4.2D patrol je tiez skor vzacnost ako nejake rozsirene auto...
co sa tyka aut, pozri aj talianske bazare, tam byvaju super kusky
|
Sob, 29.01.2011, 10:05 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
nissanacky ma 114kW a asi 330Nm...spotreba tiez nic moc....takze uznavam,ze to nie je najlepsia volba.....inak,ak si das ,,hladat,, tak tu uz bolo preberane cim nahradit povodny motor v patrole
osobne si myslim,ze na to co ty potrebujes bohate staci aj 2,8td
ja mam moje GR Y60 tiez na pocestovanie a pre mna je to ideal(no trocha by mohlo menej zrat)...nepotrebujem jazdit 110km/h....dokonca trajekt ma vyjde lacnejsie ako ,,mensie,, tereniaky ako terrano,landrovery,atd...kedze som akosi mensi od nich
tiez som kedysi rozmyslal nad toyotou 80,ale tie ceny odradia asi kazdeho...za 1 toyotu pomaly 2 nissany
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Sob, 29.01.2011, 10:35 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
vladlm píše: ...nepotrebujem jazdit 110km/h....dokonca trajekt ma vyjde lacnejsie ako ,,mensie,, tereniaky ako terrano,landrovery,atd...kedze som akosi mensi od nich tiez som kedysi rozmyslal nad toyotou 80,ale tie ceny odradia asi kazdeho...za 1 toyotu pomaly 2 nissany
no na dialnici by som rad aspon tych 110 idealne 120 kmh prasil.. a co sa tyka trajektov tak tam sa to ale berie od hmotnosti nie?? ci?? este som s autom nebol.. landrovery a toyoty som uz zavrhol aj ja.. mne uz ostavaju len dve moznosti a strasna dilema.. NAVARA??? vs. PATROL??? neviem si to stale dat dokopy.. je to haluz.. resp rozdiely medzi tymito autami poznam len neviem ktore sa viac hodi mne.. u navary sa trochu bojim o motor.. aj ked ini tvrdia ze zbytocne.. no zas keby som chcel nejaku sutaz spravit tak navara sa asi moc nechyta.. neni to cisty OFF.. fakt neviem..
|
Ned, 30.01.2011, 16:36 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|