Dnes je utorok 20. mája 2025, meniny má Bernard a zajtra Zina
Autor |
Správa |
Apop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23 Príspevky: 394 Bydlisko: ZH
|
To makopalic: Za koho konkretne by mal lobovat kedze clenov tohto fora je ovela viac ako povoleny pocet startujucich?
_________________ Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR
|
Str, 02.02.2011, 22:25 |
|
 |
makopalic
Učeň
Registrovaný: Pon, 24.08.2009, 11:42 Príspevky: 62 Bydlisko: Prievidza
|
ja to chapem ze to neni take jednoduche ale tiez asi vsetci clenovia nemaju zaujem, ale niaky ty skalny tochto fora a pod.tych miest neni tak vela a neni moznost vsetkych uspokojit...
_________________ toyota kzj 73 3.0 td spera v predu aj vzadu made in cz.t3 navijak old man emu.caster kit ,longfield
|
Str, 02.02.2011, 22:32 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
makopalic píše: ja to chapem ze to neni take jednoduche ale tiez asi vsetci clenovia nemaju zaujem, ale niaky ty skalny tochto fora a pod.tych miest neni tak vela a neni moznost vsetkych uspokojit...
...aby nedošlo k omylu...ja som regnutý, patrik má registráciu k dispozícii...ide o princíp.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 02.02.2011, 22:35 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Verim, ze tento rocnik sa zase posunie niekam inam.
Ak nebudu na trati ziadne nezelatelne negativa (nepriaznive pocasie zrovna nemyslim, aj ked to vie zamiesat kartami, ale da s snim pocitat), a drviva vecsina z vas pride povedzme do 17:00, mozno si chlapci povedia, fajn, tanto rok to s tymito pravidlami bolo ok, na buduci skusime 250 aut (neviem kolko bolo teraz, vymyslam si).
makopalic - beriem na vedomie ...
Apop - pripomen sa mi plz na Krpacove ak ides. Thx.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 02.02.2011, 22:42 |
|
 |
Apop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23 Príspevky: 394 Bydlisko: ZH
|
Jedine co viem asi ponuknut je start v dolinke lebo na tu si mozno netrufam. Lenze skor ak Dolinku neuvidim to naisto povedat nemozem.
Podla fotiek je dolinka dost zaujimava ale foto moze skreslovat.
Mozno nie vsetci registrovany pojdu jazdit na dolinku a budu moct start ponuknut dalsiemu autu splnajucemu podmienky a ak to samozrejme organizator dovoli.
Aj to je aka taka moznost.
To Finder: Nie je problem.
_________________ Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR
|
Str, 02.02.2011, 22:50 |
|
 |
RISO
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 11.10.2006, 8:30 Príspevky: 112 Bydlisko: BRATISLAVA
|
Diesel napisal : ...aby nedošlo k omylu...ja som regnutý, patrik má registráciu k dispozícii...ide o princíp.[/quote]
Presne tak. Ide o princip. Do akej kategorie sa mam zaradit podla Finderovho kluca?  Nepatrim ani do klubu ani do ziadneho spolku ani sem casto nepisem. A 99 % ludi ma tu ani nepozna. Ak by som nebol obklopeny nahodou ludmi ktori su v tej kategorii tych uprednostnených , tak sedim doma. Asi by som sa cudoval keby som sa chcel oficialne zaregistrovat a mal by som smolu. Preto chapem niektore nazory ludi o ktorych si myslim ze na Tisovec patria a sa tam nedostanu.
|
Str, 02.02.2011, 23:24 |
|
 |
Apop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23 Príspevky: 394 Bydlisko: ZH
|
Este je tu dalsia vec a myslim, ze na mieste.
Ak niekto zaregistrovany vypadne pri prehliadke auta a tym sa jeho miesto uvolni nemoze byt este par aut ako rezerva? Ved skoda nechat volne startovne miesto alebo?
_________________ Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR
|
Str, 02.02.2011, 23:28 |
|
 |
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
|
No takže máme offroaďákov rozkastovaných lepšie ako v Indii.Najskôr podľa vybavenosti(originál,štandard,špeciál,extrém),potom ich delíme na dobrých a zlých.A nakoniec na VIP a hajzľových pavúkov(alebo ak chcete na neorganizované individuá).
Ja to vidím takto.Vzhľado na to,že mám naviják,gurtne,ale nemám hi-lift a moje MT (ako som s hrôzou zistil)majú len7-8mm sa neskromne radím do kategórie "originálny dobrý hajzľový pavúk".
A ešte otázka na rádio Jerevan.Aký je rozdiel medzi GENERÁLNYM a hlavným partnerom off-road stretnutia Tisovec 2011?
Neberte prosím môj príspevok príliš vážne.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Str, 02.02.2011, 23:35 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
marcek4x4 píše: A ešte otázka na rádio Jerevan.Aký je rozdiel medzi GENERÁLNYM a hlavným partnerom off-road stretnutia Tisovec 2011?  Neberte prosím môj príspevok príliš vážne.
Tak to ti poviem celkom presnee...páč som si to naštudoval a popýtal sa priatelov...ako by dusmi povedal
Generálny je spravidla jeden a môže si pretlačiť to svoje do názvu akcie...lebo pustil najviac peria ...a má pravdu vždy
Hlavných môže byť viac...majú o niečo menšie logá na transparente lebo pustili o niečo menej peria ...majú pravdu večšinou
Na záver sú pohlavní partneri, ktorí majú prťavé logá a pustili najmenej ...a majú pravdu niekedy
PS:brať s rezervou samozrejme 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 03.02.2011, 7:34 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
[quote="Apop"]Jedine co viem asi ponuknut je start v dolinke lebo na tu si mozno netrufam. Lenze skor ak Dolinku neuvidim to naisto povedat nemozem.
Prejazdu dolinky sa obyčajne zúčastňuje menej, ako 1/4 štartujúcich. Viac by sa asi aj tak nedalo zvládnuť, lebo aj z tej 1/4 to málokto prejde plynule bez problémov.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 03.02.2011, 8:30 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|

Páni, uberte trochu na emóciách! Myslím že ste vôbec nepochopili o čom Finder písal. Ja mám asi najmenej čo do toho hovoriť, ale skúste sa zamyslieť nad pár postrehmi:
- poniektorí sa rozčuľujú nad podmienkami, počtom registrácií a spôsobe výberu.
1. Spôsob výberu - myslím si, že organizátori majú právo si vybrať, koho na akciu pozvú. Oni do toho dávajú financie, čas a nervy a určite chcú túto akciu spraviť podľa svojich predstáv ( asi čo najlepšie - ak si niekto myslí opak je debil). Určite tam budú mať radšej kamarátov s ktorými sa poznajú, ako neznámych ľudí, u ktorých nevedia čo očakávať.
2. Počet registrácií: Preštudujte si vlákna minulých ročníkov akcií - máte tam dosť príkladov zhovadilosti. Aby takéto veci eliminovali, musia zredukovať šance zúčastniť sa takýmto "individuám". Ak sa im to nepodarí, určite budú počet redukovať. Naopak, keď bude všetko prebiehať hladko, určite počet zvýšia - aj keď postupne.
3. Podmienky a kategorizácia áut - neviem v čom je problém! Toto je jasná informácia o základných predpokladoch na úspešné absolvovanie akcie. Každý záujemca hneď jasne vie, či sa má uchádzať o účasť na tej-ktorej akcii. Neviem ako by sa Vám páčilo prísť na akciu so zaplateným štartovným a nepustili by Vás na trať lebo napr. napršalo a môžu ísť iba MT-čkové autá. To že niekto zvládne viac na AT ako iný na MT je síce pekné ( a myslím že tu je väčšina takýchto ľudí), ale organizátor to pri štarte nemá ako posúdiť. A že to zvládne bude o sebe tvrdiť každý.
Na záver poviem len toľkoto: skúste si niekedy zorganizovať podobnú akciu a určite získate na to všetko iný pohľad.
Howgh!
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 03.02.2011, 10:32 |
|
 |
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1355 Bydlisko: Banska Bystrica
|
Kdo chce ist na akciu ten sa snazi aby tam bol .
1. vybavim si z kamaramti aby ma registrovali ked nemam net v praci
2: POziadam kamarata priateľa aby mi dal vedet ked sa spusti registracia
3: Kaslem na to sedim doma a zbytočne rýpem o selekcii ludi a podobne nezmyselne hovadiny kdo to nestihol moze este cakat na to ze daktori Napr ja nestihnem poskladat auto a nepojdem tym mu posuniem registraciu ale je to zase otom hladani cakani alebo ak sa dozvies ze daco taketo je tak to ihned riesim a skocim potom necakam.
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Štv, 03.02.2011, 11:23 |
|
 |
Apop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23 Príspevky: 394 Bydlisko: ZH
|
Ozaj sa to zacalo brat strasne osobne a nikam to nevedie iba sa tu ludia chytaju za slovicka.
To Martinoff: Velmi pekne napisane.
To MIrec01: jj...mas pravdu niet nad dobrych kamaratov.
_________________ Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR
|
Štv, 03.02.2011, 11:30 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|

Martinoff píše: Páni, uberte trochu na emóciách! Myslím že ste vôbec nepochopili o čom Finder písal. Ja mám asi najmenej čo do toho hovoriť, ale skúste sa zamyslieť nad pár postrehmi: - poniektorí sa rozčuľujú nad podmienkami, počtom registrácií a spôsobe výberu. 1. Spôsob výberu - myslím si, že organizátori majú právo si vybrať, koho na akciu pozvú. Oni do toho dávajú financie, čas a nervy a určite chcú túto akciu spraviť podľa svojich predstáv ( asi čo najlepšie - ak si niekto myslí opak je debil). Určite tam budú mať radšej kamarátov s ktorými sa poznajú, ako neznámych ľudí, u ktorých nevedia čo očakávať. 2. Počet registrácií: Preštudujte si vlákna minulých ročníkov akcií - máte tam dosť príkladov zhovadilosti. Aby takéto veci eliminovali, musia zredukovať šance zúčastniť sa takýmto "individuám". Ak sa im to nepodarí, určite budú počet redukovať. Naopak, keď bude všetko prebiehať hladko, určite počet zvýšia - aj keď postupne. 3. Podmienky a kategorizácia áut - neviem v čom je problém! Toto je jasná informácia o základných predpokladoch na úspešné absolvovanie akcie. Každý záujemca hneď jasne vie, či sa má uchádzať o účasť na tej-ktorej akcii. Neviem ako by sa Vám páčilo prísť na akciu so zaplateným štartovným a nepustili by Vás na trať lebo napr. napršalo a môžu ísť iba MT-čkové autá. To že niekto zvládne viac na AT ako iný na MT je síce pekné ( a myslím že tu je väčšina takýchto ľudí), ale organizátor to pri štarte nemá ako posúdiť. A že to zvládne bude o sebe tvrdiť každý.
Na záver poviem len toľkoto: skúste si niekedy zorganizovať podobnú akciu a určite získate na to všetko iný pohľad. Howgh!
Pán učiteľ, ustúpia trochu od toho zrkadla, lebo nevidia o čo tu ide.  Teda neviem komu tu bola táto prednáška určená. Nič z toho tu netreba pripomínať. Mne teda určite nie a minimálne trom dalším detto. Nikto tu nerieši povinné predpoklady, počet aut, práva organizátora...o potrebe zmeny oproti minulosti ani nehovoriac. Jaksi ti uniklo, že sa tu jedná o snahu pochopiť systém, ktorý zvolili Tisovčania. Totiž až doposial boli informácie o systéme pozvánok len kuloárne, neoficiálne a nepotvrdené. Jediná oficiálna informácia bola, že začiatkom februára sa spustí normálna registrácia. Aj to je výsostné právo organizátora riešiť to takto...no neviem čo je na tom zlé snažiť sa zistiť ako je to.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 03.02.2011, 12:14 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|

no, kedze som generalny partner a mam podla Diesla vzdy pravdu skusim vniest trochu svetla
to Martinoff : najvystiznejsi prispevok, presne o tom to je
to Mirec : prekvapil ma, lebo sem tam si rypne, ale tu mal velmi zretelny a tiez jeden z najvystiznejsich prispevkov
to Apop : presne vies o com hovoris...
to Diesel : princip, ci nuda ? nie som si celkom isty...
to Patrik : konstruktivne otazky, celkom chapem
viac menej ste uz popisali ako to cele je, ale upresnim, na zaciatku nam oznamil organizator system registracie,ktory som ja ako generalny partner a vsetci organizatori a kluby v SR ohodnotili ako vyborny a eliminujuci problemy zname z poslednych rocnikov (hlavne z minuleho)
...o to viac ma prekvapilo, ked som sa dozvedel, ze vela klubov sa na to vykaslalo do poslednej chvile (organizatori im to este pripominali do poslednej chvile), napriek tomu, ze moznost dostali a dokonca su taky co volali aj po funuse a ich registracie tym padom prepadli verejnosti...
v vyzsie uvedenych dovodov forum nebolo kontaktovane ako klub ani nedostalo ziadne registracie mimo poradia, nakolko je tu tolko clenov, ze sa tym stracal vyznam tohto systemu (stalo by sa to zas verejnou registraciou)
samozrejme sa moze stat (ako aj minule roky) ze su registracie, ktore sa nedaju sparovat so ziadnou platbou (ludia, ktori sa sice regli, ale neplatili)
a tieto sa znovu mozu dostat do ONLINE ako volne (bude trvat samozrejme nejaky cas aby dostali priestor vsetci na uhradu startovneho , system je nastaveny tak, ze po 5tich dnoch dostanu upozornenie na uhradu a po dalsich 5tich dnoch sa v pripade neuhradenia stava ich povodna registracia neplatna
dalsim aspektom su tie vozidla, ktore priamo v Tisovci pred akciou neprejdu technickym preberanim a tym padom su akoby volne dalsie registracie
k poslednemu bodu ako aj k ostatnym bude oficialne vyhlasenie organizatora o niekolko dni, nakolko vsetky tieto informacie len sprostredkuvavam a predpokladam a nemam na tieto skutocnosti ani ako generalny partner ziadny dosah...
este VIP : samozrejme na kazdej akcii ste si vsimli vozidla oznacene ako VIP su to auta partnerov a sponzorov pripadne cestnych hosti (priklad : minister dopravy) ALE takychto vstupov je podstatne menej ako by ste mohli predpokladat :
partner = cca 1 vstup
hlavny partner = cca 2-3 vstupy
generalny partner = cca 3-5 vstupov
padli este otazky ake su rozdiely medzi partnermi : neviem si celkom predstavit, naco toto niekomu je, ale polopatisticky a humorne to vysvetlil Diesel (samozrejme s tou pravdoun je to trochu inak, nikto z partnerov nema co hovorit do organizacie) ak ale niekomu chyba ku stastiu tato informacia, tak
medzi partnerom a hlavnym partnerom je rozdiel 100% sponzorskeho
medzi hlavnym partnerom a generalnym partnerom je rozdiel 100% sponzorskeho
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 03.02.2011, 13:35 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|