Dnes je streda 16. júla 2025, meniny má Drahomír a zajtra Bohuslav
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Autor |
Správa |
bobko
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34 Príspevky: 321 Bydlisko: Dobšiná
|
_________________ Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon.... ex vitarka 1,6 16v wagon....
|
Sob, 05.02.2011, 16:43 |
|
 |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Ja ich mam. Za cca 13eur sa to oplati kazdemu kto chce ist sem tam do blata a bez imbusaku ti nikto nespusti vzduch s pneu.
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Sob, 05.02.2011, 17:22 |
|
 |
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Pracujem s nimi v pneuservise
Nedávaj to na offroad! Jedine že sa ti o pneumatiky stará niekto, koho nemáš rád.  Táto súprava obsahuje kurvítko.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Sob, 05.02.2011, 18:30 |
|
 |
nemo
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
|
Jj, mám to 3 roky, teraz idem uz na druhe koleso dat klasicky, bo unika vzduch. Menil som aj ventil, aj cely bazmek, nepomohlo...najprv som bol nadseny, teraz to nechcem ani vidiet. Mozno je nejaky iny vyrobca,kvalitnejsi...
_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks : www.odt.sk
|
Sob, 05.02.2011, 20:10 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Ja ich mám rok a zatiaľ bez problémov. Tento ventil sa podľa mňa nedá strhnúť ani v kameňolome, alebo polome. Aké môžu vzniknúť problémy? Nech sa pripravím v predstihu.
Mám ich na terénnej sade kolies. V minulosti som 2x utrhol ventil, raz gumový, raz kovový. Ťažko sa dáva náhradný ventil-ak aj je poruke. Treba dať dole z disku pätku.
Na cestu používam gumové ventily.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
Naposledy upravil pejo dňa Ned, 06.02.2011, 10:42, celkovo upravené 1
|
Sob, 05.02.2011, 20:19 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
To vyzerá čúdesne  . Pri jazde v teréne sa to musí zasierať špinou. Kamarád používa ventily z motorky ktorú sú kratšie než klasické ale jednoduché rovnako. Myslím že pri nasledujúcom prezúvaní ich použijem tiež pretože už roky nemá problémy s odtrhnutými ventilkami a tam kde jazdí je schopný utrhnúť všetko 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Sob, 05.02.2011, 20:22 |
|
 |
EssoSk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.03.2009, 20:11 Príspevky: 350 Bydlisko: Poprad
|
Ták ták je to kurvítko radosť robiť ....
u horskej služby a lesákoch to riešime takto
stojí síce 3ečka kus ale fakt drží ...
_________________ Končím........
|
Sob, 05.02.2011, 20:48 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
ja ich mam, na diskoch do terenu a tie gumy su furt podfuknute na 0,8
ak by som ich mal pravidelne dofukovat a podhustovat by som ich tam nezniesol. na cestu prezuvam ine disky a gumy zas nafukle na 2 atm.
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Sob, 05.02.2011, 21:31 |
|
 |
makopalic
Učeň
Registrovaný: Pon, 24.08.2009, 11:42 Príspevky: 62 Bydlisko: Prievidza
|
no ja som to mal tiez a uz to nechcem ani vidiet  ,presne kvoli dofukovaniu a spustaniu je stym len starost.
_________________ toyota kzj 73 3.0 td spera v predu aj vzadu made in cz.t3 navijak old man emu.caster kit ,longfield
|
Sob, 05.02.2011, 22:24 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Niekto mi spomínal, že používa ventilky buď z UNC, alebo z vysokozdvižky, neviem, čo má fúkané gumy, každopádne sú vraj ventilky kratučké, gumové a o dosť pevnejšie.
Neviem, neskúšal som, len dávam ako som počul.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Sob, 05.02.2011, 22:48 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
UNC má na disku privarený ochranný krúžok. Nevydržali by ani kovové, či gumové krátke ventily.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Ned, 06.02.2011, 10:45 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
par ludi si to odo mna bralo a kazdeho som upozornoval, ze na off sa mi to velmi nevidi, lebo podhustovanie a dofukovanie je pakaren, ja som si to na off nedal, mam ich len na osobaku, ale len preto, ze tam su 20 " disky aby to nejako vyzeralo, teda len dizajn, cely problem je v tom, ze cez ten adapter sa to nekonecne dlho vypusta aj fuka a celkovo taka prtava robota s tym
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Ned, 06.02.2011, 12:29 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|