Dnes je pondelok 23. júna 2025, meniny má Sidónia a zajtra Ján
Autor |
Správa |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Ned, 16.01.2011, 17:05 |
|
 |
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
este by to chcelo trochu zdvihnut
inak fesak
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Ned, 16.01.2011, 18:22 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
preco si sa rozhodol pre 2,5?
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Ned, 16.01.2011, 19:14 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
ano chcelo by to zdvyhnut, ale zatial neviem ako.
preco 2,5? ani neviem, ked som to kupoval tieto auta som nepoznal nejak zblizsia  ,a v tom case ani nebolo z coho vybrat, podotykam ze je bez SPZ, uvazujem vsak aj nad prihlasenim mam ho hlavne na dovoz dreva, je to ovela pohodlnejsie a rychlejsie ako stary zetor a odvezie sa viac ludi.
no a teraz by som sa najradsej len tak vozil po kopcoch 
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Ned, 16.01.2011, 21:49 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
nevies ako jednodoche tiez idem dvihat pajero dozadu struny z trola wagona Y60 v predu dosponovat torzky a mas to zdvihnute v priemere o 10cm vzadu a 6vpredu:)
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Ned, 16.01.2011, 22:54 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
Oron72 píše: este by to chcelo trochu zdvihnut inak fesak
práve som to chcel napísať
Tomo vitaj pekný tátoš aj fajné gumy
nechceš len bodylift 2" popodkladaj kastu po 2puky naseba a už budeš vyšší 
|
Pon, 17.01.2011, 11:55 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
dakujem za pochvalu
to zdvihnutie na torzkach a strunach znie fajnovo, uz som trosku o tom cital, tak letmo. len aby torzka vydrzala.
aj o tych pukoch som niečo zapocul, a kde sa to vlastne podkladaju??
ale teraz ma iné trapi, tecie mi vodna pumpa a nemozem sa vozit
tu krepu pumpu by som aj vymenil ale do rozvodov sa nechcem pustat.
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Pon, 17.01.2011, 18:31 |
|
 |
duro103
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.12.2008, 22:25 Príspevky: 51 Bydlisko: Slovensko
|
co myslis ze ta 2,5 motor je zla?
radsej mal kupit 2,8?
|
Pon, 17.01.2011, 21:43 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Pia, 04.02.2011, 17:43 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
chlapi neradte mu 2" bodylift, lebo to je naozaj zle riesenie...
... to uz mensie zlo je to prisponovanie torziek a zadne struny z GR ale doporucujem kontrolu v akej kondicii su tlmice, tie struny z trola su na pajero pomerne dost tvrde ak to pajerko jazdi prazdne a nema ziadne upravy vzadu (naraznik atd) aby to neposkakovalo, alebo zohnat nejake poriadne stare struny vymackane, pajeristi vzdy ked im davam struy z GR hladame tie najhorsie, tie su potom akurat (zdvih je skoro vzdy cca 8-11 cm)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Ned, 06.02.2011, 12:23 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
mne by stacilo zdvihnuť predok aspon kusok, lebo tie 31" T3 mi škrú o vnutorny blatnik pre rychlejsom prejazde cez jamy. inak to je v pohode. alebo mam nizsie cely predok ako by mal byť? može sa aj to stať? alebo su naprd tlmiče? 
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Ned, 06.02.2011, 13:03 |
|
 |
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
skor pruziny ako tlmice
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Ned, 06.02.2011, 13:22 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
no, tam su torzky, nie pruziny a tie sa daju napruzit, aj ked treba brat ohlad na to co uz maju za sebou, videl som uz aj zlomene torzky koli velkemu predpätiu...
...kazdopadne treba brat do uvahy, ze cim viac napruzit torzky, tym viac roboty s tym budu mat tlmice, preto som vyzsie pisal o kontrole tlmicov, idealne vymenit za nieco lepsie = realne sa moze stat, ze ak zdvihnes predok, zhorsia sa jazdne vlastnosti, lebo tlmice uz nebudu stihat utlmit tu silu a este k tomu väcsie a tazsie kolesa...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Ned, 06.02.2011, 13:34 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
okey, chcel by som trosku dosponovať torzky, ale neviem ako na to.
čo mám povoliť? potočiť? auto musi byt cele zdvihnute? alebo len jedna strana a potom druha? dakujem

_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Sob, 30.04.2011, 16:35 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
RADOFFROAD píše: no, zhorsia sa jazdne vlastnosti, lebo tlmice uz nebudu stihat utlmit tu silu a este k tomu väcsie a tazsie kolesa...
mnoo RADKO, neviem ako ktore tlmicee, ale moje sa daju nastavit, su nastavitelne, mam prepinac na polohy 3 .. neviem ci to maju kazde pajerka,,
co sa tyka torziek, daju sa v pohode spanovat, vydrzia vela,,aleeeeeeee, je tu teda su dva problemos,,ak to nadvyhnes poriadnee, pri pruzeni horne ramena budu buchat o doraznik,, a druha vec jeee ze manzety sa na poloosiach budu velmi triet, co pozdejsie zapricini ich skore opotrebovanie, a taktiez budu velmi trpiet klby,,na poloosiach,,je to take sproste riesenie na pajerach,,totis oni neboli vyrabane na offroad upravy len co je pravda..
avsak co som sa dopocul, ze v madarsku robia take upravy, ze tam davaju tuhu napravu z patrola, teda zo spaniela, ma tam byt udajne stejny prevod ako na pajeru, a montuju tam miesto torziek spiralove pruziny..
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Sob, 30.04.2011, 17:18 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|