Dnes je utorok 20. mája 2025, meniny má Bernard a zajtra Zina
Autor |
Správa |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Spotreba Ti klesne jedine ak dáš užšiu pneu a cestnú, pri MT asi ťažko.
A rozširovacie podložky nemusíš dávať vôbec, nie sú nutné z pohľadu pneu.
Ale keď chceš tak ich môžeš dať.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 27.06.2011, 10:40 |
|
 |
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 656 Bydlisko: Bratislava
|
Andrej píše: Spotreba Ti klesne jedine ak dáš užšiu pneu a cestnú, pri MT asi ťažko.
A rozširovacie podložky nemusíš dávať vôbec, nie sú nutné z pohľadu pneu.
Ale keď chceš tak ich môžeš dať.
A.
To mi je jasne, ze nemozem od sirsich MT pneumatik ocakavat znizenie spotreby v porovnani so seriovymi cestnymi - uz mam vyskusane
Teraz mi skor ide o to, ze zamenim tazsi ocelovy disk za lahsi hlinikovy... ktory snad aj trochu lepsie vyzera... viem, ze to nie je magnezium, ale aj tak znizenie hmotnosti o cca 3/4 Kg na disk, by mohlo byt zaujimave...
Rozsirovacie podlozky davam skor koli vizualnemu efektu a tak trochu aj koli stabilite po zodvihnuti podvozku.
P.
|
Pon, 27.06.2011, 11:05 |
|
 |
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 656 Bydlisko: Bratislava
|
Mimochodom...
Moze mi niekto okomentovat, ci maju rozsirovacie podlozky aj nejaky negativny vplyv na chod vozidla ci uz v terene, alebo na asfalte?
Ako vplyv na zivotnost inych dielov, jazdne vlastnosti, spostrebu, atd...
Vopred dakujem.
P.
|
Pon, 27.06.2011, 12:15 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Rozšírením rozchodu kolies si zlepšíš stabilitu auta v každom ohlade, či cesta či terén.
A čo sa týka dielov, jedine náboj predný bude trochu ináč zaťažený ako pri sérii. Ale to nebude taký problém. Aj tak ľudia dávajú disky z iným ET, kde sú ďaleko viac namáhané. To sa týka aj ložiska na nohavici na zadnej náprave. Možno o niečo skorej bude treba meniť ložisko, ale nemusí byť pravidlom (poväčšinou odídu aj bez tak zlou udržbou a zanedbaním).
Otázka je či podložky budeš mať duralové, a či oceľové (už aj to sundával z auta).
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 27.06.2011, 12:22 |
|
 |
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 656 Bydlisko: Bratislava
|
Podlozky mam hlinikove... ked sa uz chcem zbavit tych ocelovych diskov, tak nech su aj podlozky trochu lahsie...
Je mozne, aby pouzitie podloziek, ci diskov s mensim ET, pripadne nasledne opotrebenie lozisk, zvysilo riziko tzv. "Dead Wobble"
P.
|
Pon, 27.06.2011, 12:43 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Samotné podložky nie, musí sa k tomu čosi pridať, vylagrovaný čap či silenblok na panhardke, či zvysláky posmrti či niektorý čap riadenia.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 27.06.2011, 12:55 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|