Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
Autor |
Správa |
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 573 Bydlisko: Bratislava
|
To fajer:
Nejake velke skusenosti so seriovym pruzenim na D40 nemam, kedze takmer vsetky Navary ktore mi prejdu rukami odchadzaju na podvozku Ironman.
Kedze vsak seriovy podvozok je na D40 relativne makky (co poskytuje pri pickupe na listoch celkom slusny komfort) je mozne ze listy sa casom unavia. Hlavne ked majitelia vzhladom na dost velku korbu si casto myslia ze nosnost je neobmedzena. D40 je skor auto na volny cas, na tazku pracu a velku nosnost Nissan stale drzi v ponuke D22, resp NP300.
Aj tak vsak ma D40 vyhodu oproti konkurencii, kde napr na L200 listy praskaju. Ci uz na starych modeloch alebo na novych.
Ale kedze terenne auta si kupuju zvacsa nespokojny majitelia, ktori na nich stale nieco upravuju, takmer kazdy casom namontuje iny podvozok a "problem" je vyrieseny.
Pri IM listocch som sa este nestretol s "unavenym" alebo zlomenym listom. 
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Štv, 15.09.2011, 9:53 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
no a ako to vyzera s tlmicmi FoamCell od IM?? na navaru D40 budu?? nebudu?? ak budu.. je tam o vela horsia cena?? je to myslim lepsie riesenie ako vzduch.. ČI???
|
Štv, 15.09.2011, 17:41 |
|
 |
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 573 Bydlisko: Bratislava
|
Budu, budu....
Kedze doprava z Australie trva aj s nachystanim objednavky cca 3-4 mesiace tak je bohuzial EU oproti AUS s novinkami trochu pozadu.
FoamCell na Navaru D40 za zacali vyrabat pred letom a do poslednej zasielky k nam sa este nedostali.
Urcite sa u nas objavia este tento rok - dalsia zasielka sa uz pripravuje
FoamCell je standartne o cca 20% drahsi ako NitroGas, t.j. aj pri D40 to bude asi podobne.
Okrem toho s novym tovarom pride do platnosti aj novy katalog a nove ceny na niektore produkty. Na vybrany tovar (mozno aj D40) budu vyhodnejsie ceny a v novom katalogu sa objavi vela novych produktov (napr 4"kit pre Jeep JK, FoamCell tlmice pre vacsinu aut, IM na novy Patrol Y62, atd, atd...)
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Štv, 15.09.2011, 18:03 |
|
 |
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
|
Budem reagovať na viacej príspevkov.Moja reakcia na Navaru nebola v štýle Discovery verzus japonec,alebo minimálne nie úmyselne.Vlastním D1 a zároveň jazdím na služobnej Navare.Navara nie je vôbec zlé auto,ale v porovnaní s MD22 čo som jazdil predtým je oveľa viac feši auto.Je oveľa pohodlnejšia silnejšia,má lepšie vlastnosti na ceste.O čo je lepšia na ceste o to je horšia v teréne.MD 22 prakticky nebola v servise okrem prehliadok(až na prednú nápravu).Musím končiť.Pokračovať budem,keď sa vrátim z Álp.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Pon, 19.09.2011, 20:13 |
|
 |
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
|
K sadaniu podvozku.Po dvoch rokoch používania nebadám žiadne zmeny na listoch zadnej nápravy.Dokonca ani predchádzajúca md22 ani po 10 rokoch nemala tendenciu sadať.Skôr to bude tým,čo písal Juraj-preťažovaním podvozku.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Štv, 22.09.2011, 22:07 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|