Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína
Autor |
Správa |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
fiat Panda 4x4 
|
Pon, 09.01.2012, 22:14 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Každý si bude svoje perie chváliť. Ešte do toho zamotajte jeep a land rover a budeme kompletní 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pon, 09.01.2012, 22:16 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
tak tak a potom to bude o tom kto ma to najlepsie a nedostaneme sa k nicomu ...  :D
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Pon, 09.01.2012, 22:18 |
|
 |
jchlpaty
Učeň
Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 19:57 Príspevky: 10 Bydlisko: Martin
|
Ja som myslel taky offroad aky je tisovec,spis,..... a take slovenske offroady
|
Pon, 09.01.2012, 22:48 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
aha tak no vies upravene auto niekedy nestaci ale ak tisovec a tak tak upravitelnejsi je urcite patrol nejaka Y60wagon je urcite dobra volba 
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Pon, 09.01.2012, 22:50 |
|
 |
jchlpaty
Učeň
Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 19:57 Príspevky: 10 Bydlisko: Martin
|
A este otazocka, je lepsia manualna alebo automaticka prevodovka?
|
Pon, 09.01.2012, 22:55 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1808 Bydlisko: SE
|
Davas tazke otazky. Pajo vs Patrol , automat vs manual. Z toho moze byt debata na 10 stran a nikam nepovedie , lebo je to velmi subjektivne.Na to musis prist sam. Ja mam radsej manual ale uznavam ze automat ma svoje vyhody.
_________________ Bývalý offroadak
|
Pon, 09.01.2012, 23:01 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
možno sa nahneváš možno nie nemyslím to zle ale použi možnosť hore, že "HĽADAŤ" pohladaj si pajero potom patrol. Potom uváž sám čo ti viac vyhovuje a hľavne na čo to potrebuješ.
PATROL -Tvrdý mohutný drsný offroad.
PAJERO- Luxusné príjemne na cesty aj do väčšieho terénu ale nie extrém pravda (všetci vieme že pajero nezvládne také tvrdé zaobchádzanie ako Patrol to je na úkor toho luxusu). Káždé má svoje pro a proti.
Je tu toho popísané veľa. Je tu popísane veľa od užívaťeľov aké chyby riešili ako ich vyriešili a ako sú snim spokojný. A je len na tebe čo si vyberieš.
Ak sa mýlim opravte ma.
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pon, 09.01.2012, 23:35 |
|
 |
roman lh
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 06.12.2009, 16:26 Príspevky: 316 Bydlisko: Liptovsky Hrádok
|
Ak chceš auto čisto na off jazdenie - patrol
Ak ho chceš použivať aj na ryby, cesty/hlavne v zime/ - Pajerko do r.v.1998
_________________ čo neurobím,obkeciam
|
Uto, 10.01.2012, 9:30 |
|
 |
hardoff
Učeň
Registrovaný: Str, 18.02.2009, 17:40 Príspevky: 84
|
jchlpaty píše: Ja som myslel taky offroad aky je tisovec,spis,..... a take slovenske offroady
V tomto prípade doporučujem Patrol.  Nie preto že ho nemám,mám pajero.Ale ako tu už bolo spomínané,Pajero je skorej univerzálne /cesta+terén/,pohodlnejšie v predu má nezávislé zavesenie.
Patrol do terénu ideálny,tuhá aj v preu,je blbovzdornejší,viac znesie!
 Čo sa týka priechodnosti,každé má svoje - pre aj proti.Pajero je ľahšie,Patrol je pracant! 
|
Uto, 10.01.2012, 10:54 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
No, toto je SUPER debata. Ja ti zamotám hlavu
Mám aj Patrol Y61 TD6 Wagon manuál aj krátke Pajero 3,5 V6 automat.
A chcel by som Patrol Wagon s medzinápravovou uzávierkou, s motorom 3,5V6 a s automatom.
Moja rada: sadni si aj do jednoho aj do druhého a poriadne sa povoz, najprv s niekým, kto tomu autu rozumie a to aj v teréne, aj po ceste, potom sám.
A čo ťa chytí za srdce, to si vyber. Tisovec alebo Spiš dáš aj na jednom, aj na druhom bez problémov, úpravy musíš tiež robiť aj na jednom, aj na druhom.
A keď Pajero, tak určite model Pajero II do r.v. 2000, motor 2,8TD a ideálne Wagon. Motor 3,5 V6 je samozrejme najlepší, ale neviem, či ho chceš živiť (ale stojí to za to). 
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 10.01.2012, 12:03 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Aj ja to trošku zamútim keď už tu všetci píšu aké je Pajero luxusnéa komfortné a Patrol drsný a nepohodlný na cesty
Mal som Gallopera ktorý má podvozok taký istý ako Pajero a teraz mám Jeep Grand Cherokee ktorý má obe nápravy tuhé a poviem vám že Jeep z tuhou prednou je oveľa komfortnejší na ceste ako bol galloper z IFS nápravou. O luxuse neviem čo ste mali na mysli? Keď som pozeral pred pár rokmi inzeráty tak Pajerá z rokov okolo 1996 máloktoré malo aspoň mechanickú klimatizáciu  A teraz všetci do mňa 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Uto, 10.01.2012, 14:19 |
|
 |
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
už se poprali?
konecne to tu napisem, kazdy si zastava svoje auto nikto ti nepovie mam pajero ale kup patrola, alebo opacne, pre niekoho mozno ani mercedes G neni to prave auto do terenu a bude hovorit ze pajero je lepsie, vsetko je otazka nazoru, mam LR discovery 1 automat ma to tuhe napravy kazdeho discovery je komfortne, pohodlne akurat to moje nie, preco? asi preto ze ma HD struny (zatazove) a nemam moc ovesane auto (nemal som kym som jazdil) a zas viezol som sa v par patroloch a neboli moc tvrde aj ked boli upravene, ked som presadol z UAZa do troopra to bol rozdiel (synchrony, pohodlie...) ale trooper nikdy neprejde to co uaz!
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Uto, 10.01.2012, 15:41 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
petriiik píše: kazdeho discovery je komfortne, pohodlne akurat to moje nie
Ty musíš byť vždycky niečo extra
A to s tým Uazom a Trooprom myslíš vážne? Akože ani na lane? 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Uto, 10.01.2012, 15:46 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
2romo11
 keď ty porovnávaš Gallopera
Galloper má podvozok taký istý ako Pajero I ktoré sa prestalo robiť v roku 1991.
Komfort Pajera II oproti Patrolu spočíva výlučne v medzi nápravovom diferenciáli a podvozku SuperSelect umožňujúcom priradiť 4x4 prípadne aj uzavrieť medzi-nápravu za jazdy do rýchlosti 100km/h.
To Patrolu chýba, hlavne v zime. Všetko ostatné pohodlie mám v Patrole tak, ako aj v Pajere, takže nie všetci to píšu.
A určite by som hľadal auto v koži. Pri offroade je to podstatne jednoduchšia údržba.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 10.01.2012, 15:46 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|