Dnes je nedela 20. júla 2025, meniny má Ilj, Eliáš a zajtra Daniel
Autor |
Správa |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Sob, 17.03.2012, 20:50 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
špica 
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Sob, 17.03.2012, 23:33 |
|
 |
makak
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
|
pekne zladene...super!!!!
|
Ned, 18.03.2012, 12:50 |
|
 |
KING-SIX
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06 Príspevky: 144 Bydlisko: Michalovce
|
paradna praca. vyzera to super. A tie ramena nemaju chybu.
Co vyslo pieskovanie u vas??? Ake farby si pouzil???
_________________R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby
|
Ned, 18.03.2012, 16:38 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
pieskovanie neviem robil mi to znamy...nieako sme to tam vykompenozvali inou pracou..neplatil som to...farby su vsetky polyuretanove  plus na rame je body-od dinitrolu
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Ned, 18.03.2012, 21:56 |
|
 |
StanToy
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 26.11.2011, 17:57 Príspevky: 556 Bydlisko: Cinobaňa
|
Pekná práca  držím palce aby ti to vyšlo. Nejak som nepostrehol dával si tam aj uzávierky? a ak môžem vedieť tak aké?
_________________Toyota LC KDJ 125, motorová + ručná píla, sekera, BFG M/T KM2, navijak 5,4t, šnorchel, OME+5cm, ARB uzávierky = predná + zadná. http://www.youtube.com/user/StanoffroadStano
|
Ned, 18.03.2012, 22:01 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
dakujem  uzavierky som nedaval,ale vzadu je LSD
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Ned, 18.03.2012, 22:21 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
tazke motor sa podarilo nalozit dnu..musel som pouzit povodne drziaki motora zo 4.2ky...
a teeraz uz len ostava doskladat motor...upravit skidplate,zrobyt SYE,teleskopicke kardany..treba doriest palivovu nadrz..
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Uto, 20.03.2012, 22:01 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
no Šaňko máš toho ešte hodne čo robiť, ale ide ti to krásne, tak som sa s tým nehral ani ja, či už skrz obmedzeného času, alebo pri pomyslení na to že to bude viac v teréne ako na ceste, prešlo ma puntičkovanie... ale parádička, nech idú práce od ruky a nech sa už čím skor vozíš...  technicke riešenie tej prídavky vs. skid plate, oplatí sa ju natočiť, mne to radili a nechcelo sa mi a teraz banujem, mal som to urobiť, je to na dobru vec.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Uto, 20.03.2012, 22:10 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Tak tak Šaňi , Renso má pravdu. Natoč tie diffy do jednej línie s motorom a prevodovkou /rovnobežne/, aj keď je pravda, že na strunách je to niečo trochen iné/nenatáča ti dif z dôvodu ramien-nepotrebuješ pozdĺžny stabik/ , než na perách /niesu ramená a pretáča diff oproti péram/ , ale ulavíš dvojkrížu na kardane a sey kidu= bude to mať 10x väčšiu výdržnosť a nebudeš meniť kardanové kríže ako na páse /zrovnáš uhly zvierajúce 180 st/.
Z čoho si dal kotúče???
Asi by som volil do predu odvetrané a väčšie kotúče - mám to vyskúšané a bola to iná parádička. Ak ťa to bude zaujímať recept mám...
Pekná prácička.
offtop : dík za ochotu s tým tempomatom z granda, ale zistil som že mi to z tohoto ročníka nepomôže , musím zháňať z cheroke 2001-03, prípadne z 02´wrany
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Uto, 20.03.2012, 22:44 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
no budem to muesit nieako vyrieist...zas moc natacat narpavu nemozem lebo bude deformovat struny...no torksu hu este asik potiahnem napravy su komplet z granda takze aj brzdy aj kotuce su grandove  NZ
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Uto, 20.03.2012, 23:09 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
no neviem prečo by ti malo natočenie diffu deformovať struny =ergo najprv natoč nápravy a potom navar misky strún, potom neolutuješ /misky strun prispôsobiť až po založení motora aby si dosiahol rovnobežky = pokial ti to nejde a postup musíš otočiť tak len dočasne ukotviť misky a následne po osadení motora a prevodovky domerať a prevariť misky, tak aby sa nedeformovali struny špatným náklonom misiek. Ak ti Grand dobre brzdil tak je to ok ale ak sú sebemenšie pochybnosti tak potom predok brzdič a kotúče z Grand vitara 2001 /myslím že priemer 297mm s odvetraním=najväčšie čo sa dajú implementovať a vlezú do 15"diskov/ a zadok môže ostať, prípadne octafka/=cenovo prístupné trhovo všade.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Uto, 20.03.2012, 23:32 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
on asik tie nápravy tam zato dal aby nemusel nič navárať takže nenaváral ani misky tak je šani?
|
Uto, 20.03.2012, 23:35 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|

OFFroad4wd píše: on asik tie nápravy tam zato dal aby nemusel nič navárať takže nenaváral ani misky tak je šani?
to je v poriaku, len treba domyslieť aj dôsledky nevyrovnania uhlov nápravy a prevodovky=zvýšenie rezonácie, až trasenie v určitých otáčkach /rozkmitá ti celé auto, nadmerné vibrácie budú poškodzovať všetky kmitné aj rotačné miesta, teda :
1. kardanové kríže , následne sye kid/gufero a ložisko , vyusťovací hriadel ložisko a gufero prevodovky,silentbloky prevodovky a motora, bude to cítiť aj na rýchlostnej páke a postupne cez bodylift na kasňu ak nebude tak aj priamo na kasňu-medzitým vymení zopár kardanových krížov.
Na opačnej strane sa vibrácie budú prenášať cez kardany aj na nápravy a teda vstupné guferá /výmeny bortiacich podložiek a ž na zbytočné sekanie do hrušky a následne do celého difuu až na poloosy.
Je to trochu dramaticky popísané ale postupnosť bude plus mínus takáto a bude si srať celú peknú prácičku na ktorej si dal záležať.
Tak neviem či to stojí za úvahu ale moja osobná skúsenosť hovorí pre mňa jednoznačne ....
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Str, 21.03.2012, 0:02 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|

YJ KAO píše: OFFroad4wd píše: on asik tie nápravy tam zato dal aby nemusel nič navárať takže nenaváral ani misky tak je šani? to je v poriaku, len treba domyslieť aj dôsledky nevyrovnania uhlov nápravy a prevodovky=zvýšenie rezonácie, až trasenie v určitých otáčkach /rozkmitá ti celé auto, nadmerné vibrácie budú poškodzovať všetky kmitné aj rotačné miesta, teda : 1. kardanové kríže , následne sye kid/gufero a ložisko , vyusťovací hriadel ložisko a gufero prevodovky,silentbloky prevodovky a motora, bude to cítiť aj na rýchlostnej páke a postupne cez bodylift na kasňu ak nebude tak aj priamo na kasňu-medzitým vymení zopár kardanových krížov. Na opačnej strane sa vibrácie budú prenášať cez kardany aj na nápravy a teda vstupné guferá /výmeny bortiacich podložiek a ž na zbytočné sekanie do hrušky a následne do celého difuu až na poloosy. Je to trochu dramaticky popísané ale postupnosť bude plus mínus takáto a bude si srať celú peknú prácičku na ktorej si dal záležať. Tak neviem či to stojí za úvahu ale moja osobná skúsenosť hovorí pre mňa jednoznačne ....
napravy ako tak nauhlovane mam...ono musim zajtra pekne polozit prevodovku tak ako ma byt a uvidim ake budu tie uhly kardanov..
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Str, 21.03.2012, 1:32 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|