Zatiaľ len v skratke, už sú takmer všetcia zobudení a prášim na trať. Pozývam aj na dnes, bude súťaž v krížení, veľa, veľa volného jazdenia. Ďakujem všetkým, čo nám pomáhali, neskôr budem aj menovať. Offroad komunita sa zišla u nás na jednotku, čo sa týka jazdenia, techniky, disciplíny. Žiadne fúkanie nebolo, napriek tomu som na žiadnom z jazdcov nevidel vplyv chémie. Asi aj preto, že terén vzbudzoval rešpekt a pri malej nepozornosti mohli vzniknúť veľké úrazy, aj škody. Škody boli, ale našťastie len na súčiastkach pohonu, ktoré nevydržali veľké torzné sily. K tomu trochu pokrivených plechov. Máme nový PÁLov výjazd po skalách, chlapec z dolnej zeme nám predviedol perfektný stroj, aj techniku. V nedeľu
predviedol v jame peknú budku. Ale aj ďalší, neskôr spomeniem.
Kompletné výsledky.
Výsledky trial sobota, 1+2.kolo:
Kategória W (L4+L5), dlhé autá
1. Tomáš Wolf, Jeep Cherokee 4,0L, Ostrava, 782bodov
2. Petr Dvořák, Jeep Cherokee 4,0L, Ostrava, 779b
3. Jakub Kuchta-Kubik, Jeep Grand Cherokee 5,9L, Mestečko (PU), 734b
4. Peter Kucej-turek, Jeep Grand Cherokee 2,5td, Streženice (PU), 727b
5-6. Aleš Hovjacký, Nissan Patrol GR, Ostrava, 714b
5-6. Lukáš Rogel, Jeep Wrangler YJ 4,0L, Ostrava,714b
7. Michal Pekarný , Nissan Patrol GR, Ostrava, 707b
8. Pavol Zachar-pal, Jeep Cherokee 4,0L, Ružindol (TT),692b
9. Robert Barenyi, Jeep Cherokee 4,0L, Košeca (IL), 688b
10. Jan Wolf, Jeep Cherokee 4,0L, Ostrava, 679b
11.Peter Kuchta-Petersss, Nissan Patrol GR, Púchov, 677b
12. Pavol Pružinec, Jeep Cherokee, Zliechov(IL), 594b
13. Daniel Sucháň, Nissan Patrol GR, Nesluša(KM), 559b
14. Pavol Baška-Pablo, Jeep Grand Cherokee 5,2L, Dohnany (PU), 537b
15. Josef Chmelař, Nissan Patrol GR, Nová Dědina (ZL), 488b
16.Tibor Lukáč, Hummer 3,6d (kopia, domáca výroba), Lazy pod Makytou, 424b
Kategória K (L1+L2+L3)
1.Pavel Matoška-Matule, Toyota LC 70 2,4td, Vsetín, 710b
2.Roman Ambro, Samuraj 1,3, Trenčín, 685b
3.Lubomír Štedras, Isuzu Troper 3,1td, Stupné (PB), 666b
4. Juraj Vilim, Suzuki Samuraj 1,3, Nesluša (KM), 626b
5. Marek Pacholík, Suzuki Samuraj 1,3, Lazy pod Makytou (PU), 616b
6. Dušan Lukáč-bukas, Aro M461 3,0d, Lysá pod Makytou(PU), 587b
7. Karol Dorič-dorička75, ARO 243 2,5td, Omšenie (TN), 489b
8. Branislav Hudec, Mercedes-Benz G350 td, Uhrovec(BN), 437b
9. Škuláň Anton-pájo, Mitsubishi Pajero 2,4, Lazy pod Makytou(PU), 277b
10. Martin Crkoň, Suzuki Vitara 1,6, Púchov, 273b
11. Dušan Mesároš, Mitsubishi Pajero buggi 2,5td, Nitra, 241b
Rázvory náprav:
Trieda ( L 1) do 2150mm = -5 trestných bodov za cúvanie
Trieda ( L 2 ) 2151-2300mm = -4 trestné body za cúvanie
Trieda ( L 3 ) 2301-2450mm = -3 trestné body za cúvanie
Trieda ( L 4 ) 2451-2700mm = -2 trestné body za cúvanie
Trieda ( L 5 ) Nad 2700mm = -1 trestný bod za cúvanie
Dotyk s kolíkom, páskou, alebo jej podlezenie -4body
Rázvor je vzdialenosť medzi prednou a zadnou nápravou.
Nedelné súťaže
Súťaž v krížení. Ľavé predné koleso ide po naklonenej rovine hore až dovtedy, kým sú všetky kolesá na zemi. Meria sa prejdutá vzdialenosť predného kolesa.
1. Pavol Zachar-Pal, dosiahnutý výsledok 166cm, Jeep Cheroee 4.0L
2. Jakub Kuchta-Kubik, 157cm, Jeep Grand Cherokee 5,9L
3-4. Lukáš Rogel, 135cm, Jeep Wrarangler YJ 4,0L
3-4.Ferdinand Kučík-pejo, 135cm, Nissan Patrol 260, 2,8d
5.Pavol Baška-Pablo, 118cm, Jeep Grand Cherokee 5,2L
6.-7. Ján Wolf, 110cm, Jeep Cherokee 4,0L
6-7. Peter Kucej-turek, Jeep Grand Cherokee 2,5td
8. Anton Škuláň-pájo, 85cm, Mitsubishi Pajero 2,4
Esmeralda-jazda naslepo s navigáciou spolujazdcom. Meral sa čas + 5 trestných sekúnd za každý dotyk a cúvanie.
1.Jakub Kuchta-Kubik (PU)1:51,62min
2.Pavol Zachar-pal(TT), 2:19,03
3. Marian Repatý-oziabák(PU), 2:45.61
4. Peter Kucej-turek(PU), 2:46,40
5. Ferdinand Kučík-pejo(PU), 3:22.74
6.Jan Wolf (Ostrava), 3:34.35
7. Aleš Hovjacký(Ostrava) 3:45.19
8. Robert Barenyi (IL) 4:46.51
9. Lubomír Boško-Škobo(PU) nedokončil.
Za organizátorov, Števo, Škobo, PeterD, Blato-Ľubo a ja ďakujem za priaznivé ohlasy, Ak sa podarí dorobiť trať s tým, že by sa nekrižovala a nebude už žiadny protismer, bude to ešte lepšie. Treba obnoviť pôvodné ťažobné cesty na úbočiach, ktoré sú zarastené náletovými drevinami. Plánujem nabudúce zaradiť malú trophy, cca 15 km s tým, že polovica by jazdila v lome, druhá polovica trophy a potom by sa skupiny vymenili. Na druhý deň to isté v protismere. Bude to určite lepšie pre divákov aj pre posádky.
Poďakovanie patrí sponzorom a tiež nadšencom, ktorý nám pomáhali pri prípravách a bez ktorých by to nešlo. Sú to Petrííík, Pablo, Turek, Jožinko, Lucky, Damballa, Marek s bratmi, Bukas, PatrikD, moja dcéra Simonka, manželka Aďa a ďalší. Pomáhať chodili aj chlapci z Vydrnej, ktorí sú smutní z toho, že u nich je s offroadom nadlho koniec. Veľká vďaka patrí aj hasičom
DHZ Lúky, ktorí nás 3 dni kŕmili a napájali

. Každý deň čerstvý guláš, vyudené klobásky a čerstvý chlieb. Pitný režim si tiež mohol vybrať každý podľa chuti a bez obmedzenia. To sa len tak na offroadových akciach nevidí a organizátorom renomovaných akcií by naši hasiči mohli dať školenie ohľadne občerstvenia. Ďalšie poďakovanie patrí starostovi a zastupiteľstvu obce Lúky, majiteľom pozemkov za umožnenie akcie. O dobrú náladu a štartovanie na trať sa postaral DJ Madala, za čo mu tiež patrí vďaka. Poďakovanie patrí aj
MAJCOvi, ktorý celý deň vozil deti. Pri svojej veľkej snahe ukázať deťom čo je offroad prišiel o prednú smerovku. Ja len dúfam, že ho to neodradí od ďalšieho jazdenia po tých našich ´´krkahájoch´´.