Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 25.06.2025, 1:38
Dnes je streda 25. júna 2025, meniny má Tadeáš a zajtra Adriána




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Nissan Terrano 3.0, automat, strata vykonu? 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pia, 09.03.2007, 8:40
Príspevky: 17
Bydlisko: Chorvatsky Grob
Odpoveď s citáciou
Chlapi, kto poradi?
nemozem z mojho terrana dostat na dialnici viac ako 120. Motor ide do otacok, pedal na podlahe a nic. :( *Neviem ci to suvisi nejako s automatickou prevodovkou, alebo je to chyba motora, alebo to je niekde inde.
mam to auto 5 mesiacov a tym ze som jazdil vacsinou v lahkom terene, nikdy ma to neuputalo. Daval som si dorobit uzavierku zad difu, s cim by to asi nemalo suvisiet..
asi s tym treba do servisu, je v Ba nissan spolahlivy?

_________________
Vrkocik
Nissan Terrano, 3,0


Pon, 12.03.2007, 18:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1239
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no nejak moc sa tomuto nerozumiem ale podla toho co si napisal ze ide do otacok ale nezrychluje tak ma napadla co tak spojka? :smt017

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Pon, 12.03.2007, 23:34
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
co tak spojka?

Píše, že je to automat :-D

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Uto, 13.03.2007, 12:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1239
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a automat akoze nema spojku? :roll:

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Uto, 13.03.2007, 12:16
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Automat nema "spojku", ale menic momentu. Zabezpecuje prenos krutiaceho momentu z motora do prevodovky( nieco ako automaticka spojka). ma to svoju zivotnost( sice vacsinou by zivotnost mala byt zaroven aj zivotnost amotnej prevodovky, avsak moze sa stat, ze odide skor. Jedna z moznosti ako sa to potom chova je preklzuje( akoby stale bola trochu vymcknuta spojka).
Jedno zo specifik automatickej prevodovky je to, ze ked dam napr. velke kolesa( ale naozaj velke), tak prevodovka citi, ze ma velky odpor a neradi korektne. Menic momentu stale preklzuje, pretoze si mysli ze sa stale iba rozbieha. Spotreba vtedy prudko vzrastie.

Dalsie vac co vobec nerobi dobre je nespravna viskozita oleja. Nedodrzanie intervalu na vymenu, prip. je ho malo ci vela. Automat je hrozne citlivy na udrzbu

_________________
Range Rover farma :)


Uto, 13.03.2007, 15:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3305
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak das na prevodovke neutral motor ide do otacok?
Vytocis aspon 3 500 ot na neutrali?Motor ide do otacok rychlo alebo pomaly?
Ak motor je zivy tak pri zaradeni D rychlosti kolko prevodov prevodovka preradi?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 13.03.2007, 17:03
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem co ma napadlo sa dnes hrabat v motore, ale ...
Zdvihnem kapotu, skontrolujem spinavost vzduchoveho filtra, chvilu som spekuloval, ako tam dostat viac vzduchu naporom naprikal spoza svetla alebo spred chladica a nejako som sa dopracoval k ..hm ..nejakej plechovici ... NEviem dost dobre co to je .. Konci tam hadica od vzduchoveho filtra (uz ocisteneho vzduchu). Uz davno ma lakalo sa pozriet co tie dve divne matice skryvaju. Kukam, ... Aha ..Nejaky kablik ... Debili, zase nejaky kabel sem dali zbytocne .. Aha, on nie je zbytocny .. On je ulomeny ... Odkial asi je ? No nic ..Sak konektor hadam najdem ... Zhodil som tu plechovicu, a .. OStal sa mi na nej hompalat konektor .. Aaa, tak odtialto je .. Nasadim plechovicu naspet, zmeram kabel, jo, dlzka cca sedi ... Takze plechovicu von, bola pod nou nejaka mriezka, po prebehnuti prstami ostala cista ... Konektor som rozpojil, nasadil plechovicu naspet, hodinku sa hral s rozobratim, identifikovanim kablov, ze ktoru je asi ktory, napajkovanim konektora na odlomene vodice a hura naspet ... Zapojil som, s malou dusickou nastartoval a ... nic .. Teda, nic sa nezmenilo ..
Na cca 5km testovacej jazde som nepocitil ziadny rozdiel ...
Vysledok 1- neviem naco to je, ale netreba to tam ... :-D
Vysledok 2- Nissan je neznicitelne auto :-D

Tie vodice isli do vstupneho nahubku tej plechovice, koncilo to ako keby v priesvitnom rezistore, neviem, mozno nejaky odporovy vyhrievaci drot, tazko povedat. V kazdom pripade bol vlmi malicky a na ohrievanie nedostacujuci ..Skor nejaky senzor .. Ale coho ? KEd bol odpojeny (dost dlhu dobu, isto min 6 mesiacov), a autu to nevadilo :shock:

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Uto, 13.03.2007, 20:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Milan píše:
Ak das na prevodovke neutral motor ide do otacok?
Vytocis aspon 3 500 ot na neutrali?Motor ide do otacok rychlo alebo pomaly?
Ak motor je zivy tak pri zaradeni D rychlosti kolko prevodov prevodovka preradi?


Ked dáš neutrál vytočíš motor aj na viac ako 3500 ot, vtedy je uplne odpojená prevodovka. Motor do otáčok ide uplne polahky a rýchlo aspon na mojom jeep-e. Ja mam 4 stupnovú prevodovku.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 14.03.2007, 10:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3305
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej tak by to malo byt ale podstatne je zistit ci netaha masina alebo su v riti lamely v prevodovke.Je 1 000 veci co sa moze v automatickej prevodovke rozsypat.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 14.03.2007, 21:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Milan píše:
Andrej tak by to malo byt ale podstatne je zistit ci netaha masina alebo su v riti lamely v prevodovke.Je 1 000 veci co sa moze v automatickej prevodovke rozsypat.


No to máš pravdu ale ked sa človek o to stará jak má tak funguje velmo vela km. Na mojom to funguje, radí proste všetko ako má. Ono defakto pri automate by sa malo spolu s výmenou oleja a filtra aj prezreť nadstavenie selenoidov a doštelovať ich len pochybujem že to robia niekde v servise. Moja šlape ale akonáhle začne niečo tak ide chlapíkovi čo to vie na nadstavenie. :-D

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 15.03.2007, 0:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3305
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne na tie selenoidy [alebo elektropneumaticke ventile]myslim.Kedysi som automaty robil ale skoncil kontakt na USA co sa tykalo dielov.Ostala mi doma uz len vylagrovana prevodovka z Renaultu Medallion.Na spiatocku to islo dopredu,na automat to cuvalo a nic ine neislo.Raz na skusobnej som docuval az z Leopoldova :-D a zoznam by bol dlhy.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 15.03.2007, 0:16
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 09.03.2007, 8:40
Príspevky: 17
Bydlisko: Chorvatsky Grob
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak vas zdravim vsetkych. Vcera som urobil jeden amatersky ukon v motore a nechcem to zakriknut ale tusim som objavil chybu :-D .
Inspiroval som sa prispevkami tu, aj v Poradni od Pepeho. Zaujala ma tam informacia o cidle vahy vzduchu.
A tak ma napadlo vymenit vzduchovy filter. No ono tam uz vzduchovy filter ani vlastne nebol, bol to vlastne vzduchovy stupel.
Tak som ho vymenil a aj ked som nemal cas to prehnat po dialnici, po starej seneckej som dal 150 (nech mi to Packa odpusti) ;-)

_________________
Vrkocik
Nissan Terrano, 3,0


Štv, 15.03.2007, 9:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3305
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vrkocik píše:
Tak vas zdravim vsetkych. Vcera som urobil jeden amatersky ukon v motore a nechcem to zakriknut ale tusim som objavil chybu :-D .
Inspiroval som sa prispevkami tu, aj v Poradni od Pepeho. Zaujala ma tam informacia o cidle vahy vzduchu.
A tak ma napadlo vymenit vzduchovy filter. No ono tam uz vzduchovy filter ani vlastne nebol, bol to vlastne vzduchovy stupel.
Tak som ho vymenil a aj ked som nemal cas to prehnat po dialnici, po starej seneckej som dal 150 (nech mi to Packa odpusti) ;-)

Potom ti to ako mohlo tocit 4-5 000 pri takom filtri?Pisal si to v poradni :smt017

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 15.03.2007, 22:20
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 09.03.2007, 8:40
Príspevky: 17
Bydlisko: Chorvatsky Grob
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ahoj Milan,
pisal som "do otacok", co bolo skutocne nejakych 4000, ale viac nie.
za normalnych okolnosti to toci 2000-3000, potom ten automat preraduje.
Fakt je ten,ze to teraz naozaj ide. :)

_________________
Vrkocik
Nissan Terrano, 3,0


Pon, 19.03.2007, 12:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
podobny problem som mal aj ja . "majstri" najprv definovali problem, ako nizke tlaky v turbe a presakovanie oleja a podobne. nakoniec som si diagnostikoval chybu sam (teda s malou pomocou: http://www.turboservis.sk/turbopomoc.pdf) vymenil som vzduchovy "stupel" za sportovy filter, vycistil som ventil sania a ficim!!

_________________
Patrol 3,0 TDi


Str, 21.03.2007, 10:07
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron