Dnes je nedela 20. júla 2025, meniny má Ilj, Eliáš a zajtra Daniel
Autor |
Správa |
samuaz
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:09 Príspevky: 623 Bydlisko: Bacuch
|
chcem sa obratit na predajcov alebo neviem koho vyrabam Beadlock a neviem kde by som zohnal tie polyuretanove akoby tesnenia čo sa vkladaju z vnutornej strany obruči podla mna to služi aby sa nedeformovala obruč pri dotiahnuti a možno ešte aby sa nenanašal bordel na skrutky ak som mimo kludne ma dajte do obrazu alebo čim to nahradim apod. Dakujem
_________________ Off Road je choroba a preto mam rád blato lebo je Liečivé
|
Pon, 14.03.2011, 19:52 |
|
 |
zdeno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26 Príspevky: 758 Bydlisko: Sliač
|
Kľudne tam daj primeraný klinový remeň.
_________________ Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave
|
Pon, 14.03.2011, 22:59 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Šlo by vidieť nejaké foto z postupu výroby a výsledku aby si to človek vedel predstaviť a následne aj sám vyrobiť?
Alebo nejaký link na dobrý návod?
Vďaka 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 13.09.2012, 8:02 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
|
Štv, 13.09.2012, 9:12 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Super, toto som potreboval vidieť.
A ako potom vyvážiť kolesá?
Toto iste pneuservis neurobí, čiže nejaký systém samo-domo je známy?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 13.09.2012, 10:11 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
nerob si srandu s vyvažovaním... tieto kolesá nevyvážiš nikto nemá vyvažené kolesá s beadlockami aj tak to je do blata a toto sú ešte prevarené disky (stredy) lebo disky sú z ARO10 takže to nebude presne nikdy
|
Štv, 13.09.2012, 14:05 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|

OFFroad4wd píše: nerob si srandu s vyvažovaním... tieto kolesá nevyvážiš nikto nemá vyvažené kolesá s beadlockami aj tak to je do blata a toto sú ešte prevarené disky (stredy) lebo disky sú z ARO10 takže to nebude presne nikdy
Fyzika to vyrieši
A také guličky nie je problém zohnať, mám ich doma
BALANCING-
You can pretty much forget having these balanced at a tire shop. They are just too heavy. No biggie, as you can use several things inside the tire to balance it yourself. Golf balls, BB's, or airsoft pellets. The theory behind it is the same as the powder stuff- centrifugal force will sling the junk inside the tire to the lightest spot of the tire and it will self balance every time you take off. It really works. I chose the airsoft pellets for these reasons-
Golf balls are noisy at really low speed.
BB's will rust from the damp air inside the tire and possibly clump together or not roll right. There is a rumor going around that the BB's will tear up the inside of the tire. This simply is not true.
Going by the tire balancing chart, i needed 6-7 ounces to balance a 36" tire. But, that is concidering a stock steel or aluminum wheel. We've got weld on beadlocks, which add alot of weight. Each jar of airsoft pellets i used came up to 10oz, so i poured one jar into each tire. Too much isnt that big of a deal, it will spread out. Too little will not quite balance the tire.
If you use airsoft pellets, make sure to get the really dense ones, like the ones i have pictured below-

_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 13.09.2012, 14:20 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
aj ja som také kedysi mal
tie bedalocky sú samé o sebe dobré závažie takže o to sa nemusíš bať 
|
Štv, 13.09.2012, 16:27 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Ako je zabezpečené, že pri doťahovaní skrutiek sa z toho nestane lievik, resp. doťahovaním sa z vonkajšej obruče nestane liievik?
Vnútorná strana disku sa beadlockom nerieši?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Pia, 14.09.2012, 8:22 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Zabezpečíš to tým že to dáš urobiť aspon z 1cm platne. Ja mám sice 6mm ale idem tam dovárať skruženú pásovinu ako protitlak .
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Pia, 14.09.2012, 10:57 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Pre úsporu hmotnosti je možné na disku mať navarenú napr 6 mm obruč a zvonku priskrutkovať 10 mm?
Alebo z akých rozmerov sa to zvyčajne robí?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Sob, 15.09.2012, 6:43 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
stacia aj 5mm ale medzi obruce vloz gumu po obvode a nebude to deformovat
|
Sob, 15.09.2012, 8:24 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
dajte si ich vyrobiť tu: http://www.semak.pl/beadlock_by_wwwsemakpl,84,p.html ,je to trochu drahšie ale stoja za to ,takto tvarovaná obruč nemusí byť z hrubého plechu ,šetrí gumu a váha je tiež o.k ja som ich použil s 39,5 gumou a nikdy žiadny problém ,možnosť výberu farby.
|
Sob, 15.09.2012, 10:25 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
ale on si to chce zrobiť sám 
|
Sob, 15.09.2012, 13:05 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
OFFroad4wd píše: ale on si to chce zrobiť sám  Sám si ich vyrába len ten kto z nejakého dôvodu si ich nevie zadovážiť .Ja som už mal také z pevnostného plechu kupované v CZ a boly na hovno akurát tak na fotenie na dvore.
|
Sob, 15.09.2012, 16:25 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|