Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 MPIčko to na 100% nie je AC pumpu som tam nenašiel má to aj RJ 
 dym je taký ani nie že modrý ale bielo čierny veľmi som si to ani nevšimol.. teraz je to už nepojazdné ale možno to spojazdním a uvidím 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.11.2012, 20:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 mirkokos 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 05.06.2011, 16:44 Príspevky: 60 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 je to riadený karbec, aj s lambdou a egr-kom, dopravná pumpa tam je myslim lebo to by tam muselo byt v nadrži čerpadlo a rozchodiť to s tým nerozchodiš lebo tomu nerozumie ani ten čo to navrhol. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.11.2012, 22:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Samik1300JX 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.12.2011, 23:09 Príspevky: 261 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						OFFroad4wd píše: MPIčko to na 100% nie je AC pumpu som tam nenašiel má to aj RJ  dym je taký ani nie že modrý ale bielo čierny veľmi som si to ani nevšimol.. teraz je to už nepojazdné ale možno to spojazdním a uvidím  
tuto je foto tvojej AC pumpy
  
tu je foto ako vyzerá moja
  
  
					
						 _________________ 2x Samurai pozitív 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 22:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no kukaj ju sviňu...    tak zašitá ani som si ju nevšimol, neskúmal som tak ten motor     tá RJ bude asi k elektrickému sitiču že?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 22:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Samik1300JX 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.12.2011, 23:09 Príspevky: 261 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						OFFroad4wd píše: no kukaj ju sviňu...    tak zašitá ani som si ju nevšimol, neskúmal som tak ten motor     tá RJ bude asi k elektrickému sitiču že?  
Sitič býva riadený teplotou vody tam je bimetalický pásik teda aspon favo karb to tak má    
					
						 _________________ 2x Samurai pozitív 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 22:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 samuro 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45 Príspevky: 219 Bydlisko: Rožňava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nezda sa mi ta RJ v karburatorovej verzii 
					
						 _________________ Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor " 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil samuro dňa Str, 28.11.2012, 23:14, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 23:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Samik1300JX 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.12.2011, 23:09 Príspevky: 261 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						samuro píše: Samik1300JX píše: OFFroad4wd píše: MPIčko to na 100% nie je AC pumpu som tam nenašiel má to aj RJ  dym je taký ani nie že modrý ale bielo čierny veľmi som si to ani nevšimol.. teraz je to už nepojazdné ale možno to spojazdním a uvidím tuto je foto tvojej AC pumpy  tu je foto ako vyzerá moja    nemusi to biť ac pumpa ja mam ičkoví motor a mam tam tiez taku blbosť na podtlak  z toho pohladu to môže biť aj on     
AL ty mአčerpadlo v nádrži potom či ??  
					
						 _________________ 2x Samurai pozitív 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 23:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 samuro 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45 Príspevky: 219 Bydlisko: Rožňava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						hej hej mam  
 pandik mi to až teraz prezradil     
					
						 _________________ Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor " 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 23:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Samik1300JX 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.12.2011, 23:09 Príspevky: 261 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						samuro píše: hej hej mam   pandik mi to až teraz prezradil     
pohodka     
					
						 _________________ 2x Samurai pozitív 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 23:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 samuro 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45 Príspevky: 219 Bydlisko: Rožňava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ale prečo ta RJ ????        
					
						 _________________ Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor " 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 23:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						vy ste samuraiisti      uvažujem o výmene motora za iný Swift 1,3 16V uvidíme čo a ako  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.11.2012, 23:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 KIRA 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						OFFroad4wd píše: vy ste samuraiisti      uvažujem o výmene motora za iný Swift 1,3 16V uvidíme čo a ako  
Mal som swifta s tím motorom. Fakt dobrý motor, no priprav sa na prekopanie komplet motorovej elektriky, budeš potrebovat k tomu riadiacu jednotku + také krávoviny ako palivové čerpadlo do nádrže a pod. Oživovaním tej elektriky som si prešiel a to išiel len motor z kasne do mladšej kasne. Ako druhá matura z elektriky, ale dal som to. Nehovorím že by to nešlo, ale nebude to uplne plug and play. Mimochodom úchyty motora sú uplne mimo mysu oproti tím čo sú v samuraiovi. Moj nazor je že pokial ten motor nemáš ešte kupeny tak by som radšej zvážil motor 1,6 z vitary.
 tu máš fotky z mojho definitívneho vymontovavania motora. Poprosím trošku tolerancie. Článok som písal ked som ešte ani maturant nebol.
 http://www.suzukiclub.cz/clanek/demonta ... -swifta-10
ked ta umiestnenie uchytov a prekopanie komplet elektriky neodradilo tak želám vela štastia. Keby si potreboval z elektrikou poradit kludne píš. Je to síce 5rokov čo už nemám žiadneho swifta, ale hadam si ešte volačo spomenem.  
					
						 _________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
  rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.11.2012, 11:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Vitara motor nepasuje na prevodovku zo samika zato swift vraj ano. Elektrika mi problem nerobi o to sa nebojim, ma to aj imobilizer? A ani drziaky by nemali byt problem, ked som na pande prevaral ramena co zachytavaju vsetky sili tak o nejake uchyty motora nemam strach    o com by to bolo keby to netrebalo prerabat    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.11.2012, 14:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 KIRA 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						OFFroad4wd píše: Vitara motor nepasuje na prevodovku zo samika zato swift vraj ano. Elektrika mi problem nerobi o to sa nebojim, ma to aj imobilizer? A ani drziaky by nemali byt problem, ked som na pande prevaral ramena co zachytavaju vsetky sili tak o nejake uchyty motora nemam strach    o com by to bolo keby to netrebalo prerabat    
no vitaracky motor sa rieši medzikusom medzi motor a prevodovku. 
 -imobilizer swift nemá
 držiaky sú na MK2 a MK3 swiftoch rovnako, len 1,0 to má inak. Mimochodom 1,6 motor mali len swifty zo sedanovou kasňou. 
 Ak to nechceš preplatit diely, dovez si celé auto a máš vystarané. Ja som kupil bez PP komplet 1,6 16V rv95 za 5000korun pred 6timi rokmi. 
 BTW ak tam chceš narvat karburátor, tak ta pôvodná elektrika nemusí zaujmat. No ja by som to íčko zachoval. Riadiacu jednotku má swift vo vnútri tak je jednoduché ju uchránit pred bordelom. Mal som troch swiftov. Dokopy som nalietal na nic vyše 120tis km a nikdy zo vstrekom nebol problém.  
					
						 _________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
  rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.11.2012, 14:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Samotny motor nechcem. Chybne nieco a som nahraty. Presne preto som kupil aj celeho samika a mam vsetko. Co nepotrebujem predam a ked je dobra kupa tak som aj vysmiaty jak leco 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.11.2012, 14:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |