Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela
Zmena stáleho prevodu Patrol Y61
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
...slovo charita som nespomenul ja ale ty, zrazu proti dobremu marketingu nic nemas, predtym si nad tym polemizoval...
keby si cital aj tie prispevky, ktore tu ocakavas, zistil by si, ze som sa automatu venoval niekolko prispevkov vyzsie...
...ak si si vsimol, kazdy, kto sa vecne zpytal, dostal odpoved, myslim na technickej aj zrozumitelnej urovni, lenze ty su polemizujes o uplne inych veciach a davas mi za ulohu napisat historiu nissanu a vsetkych vyrobenych modelov, pritom TY potrebujes odpoved na konkretny... aky to ma vyznam ????
... ak si si nenasiel odpoved v uz spominanom prispevku, tak sa kludne vecne spytaj, a prosim, nesnaz sa hodnotit moje obchodne aktivity, v tomto smere nie si pre mna autorita...
pre pochopenie vsetkym, Ivo je velmi narocny klient, dokonca si myslim, ze nehlada najlacnejsie riesenia, ale kazdy ohyb na plechu naraznika, ktory sme mu robili, sme odkomunikovali az na molekularnu uroven... vie co chce, ale niekedy to hovori strasne zlozito a zbytocne sa trapi malo dolezitymi detailami...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 02.12.2012, 13:59 |
|
|
damballa
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35 Príspevky: 352 Bydlisko: púchov
|
cavko rado rozmyslal som do buducnosti o zemne prevodu v mojich difoch pytali by zrepasovat moje stare tak som rozmyslal rovno o zmene len neviem aky tam je teraz pomer a co by tam bolo vhodne dat ked to je teraz z motorom 4.2td co by si navrhoval
_________________ patrol gr y60,2.8, 1990
|
Ned, 02.12.2012, 14:09 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
teraz mas klasiku z 2,8 ?
pneu ? nemyslim teraz, ale definitivne...
pouzitie aj dennodenne ? dlhe trasy ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 02.12.2012, 14:33 |
|
|
damballa
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35 Príspevky: 352 Bydlisko: púchov
|
no pneu su tie insa turbo 285x75x16 tusim take vaic menej kazdodenne chodim na tom do prace ano je to 2.8 origo okrem motora
_________________ patrol gr y60,2.8, 1990
|
Ned, 02.12.2012, 14:45 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
no, takze uz teraz mas pomalsi prevod ako ma 4,2 origo...
otazka znie, ci ti chyba vykon aj na ceste ?
pytam sa preto, ci nie je riesenie zmenit len redukciu, aby to na ceste nebolo prilis pomale, na druhej strane, ak s tym jazdis len do prace a primarne ide skor o OFF , potom pomalsim stalym prevodom ziskas poriadnu silu v celom rozsahu, kludne na vacsie pneu
... s tymto motorom, ak je v normalnej kondicii na takych pneu, nemoze byt na ceste horsi ako 2,8... ak sa ti to nezda na 4 a 5tom prev. stupni vyrazne lepsie ako s 2,8, potom by som polemizoval aj nad kondiciou motora...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 02.12.2012, 15:00 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
he he = Rado to s tou autoritou ma dojalo ... Ty ponukas / ja rozmyslam nad kupou (pls uz s toho vynechjame uplne nejaky faktor cloveciny)
Popis mi , prosim, rozdiel medzi prevodom 4,88 a 5,41 a prosim vo forme percent, otacok a ich zmeny a podobnych meratelynch parametrov a potom pls dopis cenu (material/praca) a dobu mozneho dodania od objednavky
Samozrejme pre kominaciu = Y61 3,0 AT 35" spomalena redukcna
_________________ OFF the ROAD
|
Ned, 02.12.2012, 16:16 |
|
|
sup.agency
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28 Príspevky: 811 Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
|
Tak sme dokončili ďalší patrol z dielne WSA a hneď sme ho išli vyskúšať na Land Rover Zraz do Partizánskeho ktorý sa konal túto sobotu auto prešlo kompletnou prestavbou ale to v inom vlákne, v tomto vlákne o tom že má zmenené prevody a dobré porovnanie v BR na Poslednom tankovaní mal 35ky stt na sériových prevodov a teraz na prevodoch s novým prevodovým pomerom 1:5,42 auto 100 a jedno úplná iná dynamika pri výjazdoch, pomalých presunoch záber od spodku sa nedá porovnať
_________________http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície
|
Ned, 02.12.2012, 19:24 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Citácia: IvoLUCKY PríspevokZaslal: he he = Rado to s tou autoritou ma dojalo ...preco ? citil si sa na to ? ...mna tvoje predosle vyroky skor pobavili... Citácia: IvoLUCKY PríspevokZaslal: Ty ponukas / ja rozmyslam nad kupou chyba, ja pisem clanok o prevodoch, nie som zavisly na tom, ci si to u mna kupis a uprimne, je mi to celkom jedno... presne toto som citil z tvojich prispevkov (rado sprav toto a tvar sa takto, lebo si u teba nic nekupim) a tu si to zaklincoval a potvrdil, ze si to tak skutocne myslel... Citácia: IvoLUCKY PríspevokZaslal: Popis mi , prosim, rozdiel medzi prevodom 4,88 a 5,41 a prosim vo forme percent, otacok a ich zmeny a podobnych meratelynch parametrov a potom pls dopis cenu (material/praca) a dobu mozneho dodania od objednavky Samozrejme pre kominaciu = Y61 3,0 AT 35" spomalena redukcna
1) prevod 4,88 som nikdy neskusal
2) AT s prevodom 5,42 na 35 " pri 100 km/h cca 2500 ot (seriovo na 285x75x16 BFG KM2 cca 2150 ot) hovorim o realnej rychlosti GPS
3) dynamika vychadza vypoctom + cca 23-26 %, ale kedze je to AT, odhadujem cca +15%
4) so zaradenou uz spomalenou redukciou odhadujem posun o dalsi prevodovy stupen, charakteriskitku radenia v tejto kombinacii neviem celkom odhadnut, ale nepredpokladam negativny vysledok
5) doba dodania = skladom
6) ceny boli uvedene v uvodnom clanku
7) najblizsi volny termin konkretne na montaz prevodu v ALLMETAL cca koniec januara 2013
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 02.12.2012, 21:57 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Rado co by stal ten prevod z obycajnej 2,8td na moju 4,2benzin? alebo cely dif s uzavierkou?
|
Ned, 02.12.2012, 22:06 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
posli pls email na allmetal@allmetal.sk
zajtra sa na to pozriem...
...ale odhadujem od 400 do 600 € za komplet sukolie na obe napravy
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 02.12.2012, 22:10 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Zajtra typicky sialeny pondelok to radsej zavolam-inak menis zmenu prevodou komplet aj v prednej naprave alebo len na zadnej?-niekto meni len na zadnej
|
Ned, 02.12.2012, 22:21 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Citácia: ...mna tvoje predosle vyroky skor pobavili... vyborne ! to sa teda bavime obaja Citácia: ja pisem clanok o prevodoch
clanky sa myslim pisu do sekcie poradna a komercne ponuky v sekciach upravcov (koniec koncov sam pises , ze ceny uvadzas na zaciatku ) ... ale je to Tvoje forum = ty urcujes ako to je
... ten Kajo ma tusim pravdu ...
_________________ OFF the ROAD
|
Ned, 02.12.2012, 22:25 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
zaujimave, ze som sa venoval tvojim odpovediam, ktore si tak velmi potreboval, ale zrejme ta az tak nezaujimaju, kedze sem zas pre zmenu zatahujes Kaja...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 02.12.2012, 22:58 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Citácia: JOE66 PríspevokZaslal: Ne, 02.12.2012, 22:21 Predmet: Zajtra typicky sialeny pondelok to radsej zavolam-inak menis zmenu prevodou komplet aj v prednej naprave alebo len na zadnej?-niekto meni len na zadnej
volaj ak mozes prosim po 10tej dovtedy mam porady na dielnach atd...
...co sa tyka druhej otazky, samozrejme musis menit oba, inak sa to neda, nemozu ist predsa predne kolesa inou rychlostou ako zadne...
...aj ked raz sa mojim mechanikom podarilo na starom spanielovi dat omylom rychlesji predny ako zadny (robili to dvaja, jeden zadok, druhy predok) a v blate to bolo super, ked bol predok rychlejsi, perfektne sa to ovladalo, ale na tvrdsom podklade som hned zistil, ze je pruser...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 02.12.2012, 23:02 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Tiez som myslel ,ze sa budu menit obydva aby nebol rozdiel-len ma par sialenych typkov presviedcalo,ze oni menili len vzadu a neako som bol na pochybach
|
Ned, 02.12.2012, 23:06 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|