Dnes je nedela 4. mája 2025, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Autor |
Správa |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zevraj do VW Passat B5 a B5,5 sa daval z konstrukcnych dovodov medzinapravovy diferencial torsen aj napriek tomu ze maju oznacenie 4motion (cize haldex II).
A zevraj sa to tyka len modelu benzin 2,8. Viete mi to niekto potvrdit alebo vyvratit ? Viem si to overit na brzdovej stolici ?
Rozhodujem sa totiz medzi Passatom , A4 a A6, Vsetko musia byt automaty s pohonom 4x4 a spotrebou 15 - 17 € / 100 km. Je jedno ci je to diesel, benzin, LPG. A prave ten pohon je dolezity v cene to potom robi rozdile aj 3000 €.
|
Str, 26.12.2012, 21:22 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
B5 a B5.5 maju torsen, B6 je haldex, motor sa podla mna nerozlisoval
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 26.12.2012, 21:24 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
A len 2,8 benzin alebo aj 2,5 TDI. A jeto teda to iste co Audi ozacuje quatro.
|
Str, 26.12.2012, 21:29 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
ano, je to to iste, myslim, ze aj 2,5 tdi, ale to je sakra bordel motor, isty pruser
no a pri audi bacha na kombinaciu s multitronicom, takisto isty pruser
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 26.12.2012, 21:36 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ?
|
Štv, 27.12.2012, 9:00 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Si menil podvozok na ZJ za tvrdší že potrebuješ cestnú verziu? 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 27.12.2012, 10:33 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
dado píše: Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ?
2,5 TDI V6 je bez ohladu na verziu najhorsi naftak od koncernu. Problemovy, uzrany, nespolahlivy.
Ak sestvalec, tak potom benzin 2.8, ak setrit tak s LPG.
(Najlepsi benzinovy motor bol v tychto generaciach 1,8T 110kW)
Passaty 4x4 spomenutych generacii maju len Torsen, nie tu sracku Haldex, pretoze ich technika vychadzala z Audi A4 (motory pozdlzne atd.).
Vyvaruj sa Multitronicu, je to variatorova prevodovka, preslavena svojou nespolahlivostou.
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Štv, 27.12.2012, 10:54 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8010 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Igor píše: dado píše: Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ?
2,5 TDI V6 je bez ohladu na verziu najhorsi naftak od koncernu. Problemovy, uzrany, nespolahlivy.
To skadial beres tu chujovinu??? chyba sa robila tam ze olej sa menil dost pozde,, ked budes menit kazdych 10000km nic sa nedeje a motor ide v pohode,,co sa tyka spotreby je dobra,mal som take a este mame jednu taku audinu A6 s tym motorom, a syn by insie ani nestel,, a ja taktiez hodlam daku audinu s tym motorom,,, 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Štv, 27.12.2012, 12:09 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Viem to idte co Efendi. Skasali tzv. Long Life motor a optrebovali sa na nom predcasne vacky, olej menit po 30 000 km. Ked sa termin skratil na 15 000 tak bolo vsetko O.K.
Spotrebu som porovaval napr. z 2,5 TD od oplu, 2,4 JTD od Fiatu, 2,5 TD od Mitsubischi a 2,5 TD od Volva a viac menej ju maju parovnatelnu.
Takze Tiptronic je O.K. a multitronic hovadina. pravdu povediac v inzeratoch som videl len Tiptronic. Da sa rozlisit podla popisu pri radiacej pake ?
|
Štv, 27.12.2012, 14:02 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8010 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
dado, ja som mal A6sku 2,5 TDI avsak dvojkolku, a spotreba bola dobra,, ked som sel normalne, nedupal, pouzil tempomat,, nespapalo to ani 5.5,, v meste tak kolom 6,5-7litrov,, ale ak som tomu slapol nakrk,, tak aj 10litrov,,bol som spokojny a zas spekulujem na dakej A6stke a len 2,5TDI,, 3liter nestem, aj ked je novsii, tam sice je retazovy rozvod, ale aj ten treba menit casom a tam musis vybrat potom motor skrze toho bo retaz ma vzadu,,,, kdes to na 2,5-ke je remen a vpredu,, tam staci rozobrat cely predok,, 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Štv, 27.12.2012, 15:39 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
ten V6 TDI je tak ťažký motor že po 200k km sú horné uloženia tlmičov naklonené k sebe o pár mm, videl som na niekoľkých superboch (rovnaká platforma)
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 27.12.2012, 23:08 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
efendi píše: Igor píše: dado píše: Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ? 2,5 TDI V6 je bez ohladu na verziu najhorsi naftak od koncernu. Problemovy, uzrany, nespolahlivy. To skadial beres tu chujovinu??? chyba sa robila tam ze olej sa menil dost pozde,, ked budes menit kazdych 10000km nic sa nedeje a motor ide v pohode,,co sa tyka spotreby je dobra,mal som take a este mame jednu taku audinu A6 s tym motorom, a syn by insie ani nestel,, a ja taktiez hodlam daku audinu s tym motorom,,, 
Ziadna chujovina, ale znamy a zial aj overeny fakt. To, ze ty mas skusenost s jednym, ci dvomi autami na tom nic nezmeni (plati aj pre spotreby, mozno tak na volnobehu z kopca...).
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Štv, 03.01.2013, 3:32 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|