Dnes je pondelok 3. júna 2024, meniny má Karolína a zajtra Lenka
Pajero sport 3.0 V6 130kW otacky
Autor |
Správa |
Murdokzc
Učeň
Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
|
Ahojte. Na zaciatok sa ospravedlnujem za zaciatocnicke otazky ale som novy aj tu a aj prvykrat v zivote vlastnim 4x4.
Chcem sa spytat... pri kupe tohto auta mi za studena drzali otacky 1400cca... Teraz mi kazde rano vyskocia az na 2000... je to tyzden od kupy. Niekde som cital ze to vie robit aj zaseknute lanko tempomatu. Mozne to je lebo som sa s nim skusal zabavat... Ked sa auto zohreje klesne na 850-900 cize ok... Cim to este moze byt?
A druha otazka... Auto mam prerobene na LPG. Natankoval som 58L a nabehane mam 170km a uz svieti v cervenom.. ratam ze do 200km dojdem a viac nic.. to vychadza spotreba 29L na 100km... Je to normalne? Chodil som cca 110km dvojkolka pol na pol mimomesto mesto. 50 km cca 4x4 koli hustemu snehu posledny vikend a nejake 1,5km redukovanou.
Aj tak sa mi ta spotreba zda prilis... Ako velmi mozu ovplyvnit pneu spotrebu? su tam off road pneu 265 /70 / R16... Planujem vymenit za uzsie.
Dakujem
|
Pia, 01.02.2013, 8:55 |
|
|
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1448 Bydlisko: povazska bystrica
|
ta spotreba je v celku vysoka co som tu cital tak pisali chalani ze pajero 3,5 vie chodit za 15l LPG takze 29 je v celku dost urcite bude niekde chyba...
ako velmi ovplyvnuju pneumatiky spotrebubu ? Velmi ci vecsie penu ty vecsia spotreba ale ty pisses ze ams 31" co nieje nejake extra velke pneu take na pajero akorat ....
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Pia, 01.02.2013, 9:20 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Ja mám 3,5-ku Pajero, nádrž 80L ( vojde do nej 64L) LPG a červená kontrolka mi začne svietiť asi po 200km. Potom na tom spravím ešte asi 200km. Takže týmto by si sa nemal trápiť - tie ukazovatele LPG sú vééééľmi slabo orientačné. Sprav si pekne výlet s plnou nádržou a zmeraj si po koľkých km ti to prepne na benzín. Potom už jazdi podľa kilometrovníka.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Pia, 01.02.2013, 9:36 |
|
|
Murdokzc
Učeň
Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
|
Hm... no sak to mam aj v plane.. vyjazdit ju celu a uvidim. Dufam ze tych 200 teda este dam BTW.. viete mi poradit nejakeho dobreho cloveka na pajera co najblizsie ZC / ZH? Predsa len po kupe auta je tyzden a chcel by som ho dat obzriet... hlavne tie otacky a diagnostiku.
|
Pia, 01.02.2013, 9:50 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Roland v Nitre.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Pia, 01.02.2013, 9:56 |
|
|
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Alebo Mitsubishi v BB. Tiež sa tam chystám na diagnostiku. Mimochodom vitaj v klube
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Pia, 01.02.2013, 10:36 |
|
|
Murdokzc
Učeň
Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
|
Dakujem za rady... Este mi prosim niekto poradte co s tymi otackami moze byt? len za studena 2000 drzi a potom klesaju pomaly ako sa zahrieva
_________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW
|
Pia, 01.02.2013, 12:04 |
|
|
JohnnyPajero
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51 Príspevky: 790 Bydlisko: Preßburg
|
Pronto píše: Alebo Mitsubishi v BB. Tiež sa tam chystám na diagnostiku.
Presne tak, choď do BB, máš to blízko a tam Ti vyriešia aj vysoké otáčky.
Kontakt Ti posielam v PM, aby som tu nerobil reklamu
_________________ MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS
|
Pia, 01.02.2013, 13:19 |
|
|
BlackBear
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 24.11.2012, 22:05 Príspevky: 509 Bydlisko: Zvolen-okolie
|
Na tie vaše myšiaky je špecialista Jenki,a ten je zo Zvolena.
_________________ Nikdy nieje tak zle,aby nemohlo byť ešte horšie.
BMW 320d e90.. rýchlobežka Nissan Patrol K160 2,8TD 0944 057 888
|
Pia, 01.02.2013, 14:25 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Ďakujem za uznanie , ale ja plyňák nemám a myslím, že tie otáčky súvisia s montážou plynu. S tým ti asi nepomôžu ani v Mitsubishi, ale skôr nejaký odborník na LPG montáže, je to väčšinou závislé práve na type a nastavení plynu.
Klasický benzín má automatický "sytič" a zvýšené otáčky voľnobehu nemajú nič spoločné s tempomatom (ten sa vypína napr. vždy po zošliapnutí brzdy), o nejakom zaseknutí tempomatu nemôže byť reč. Môže byť vadný "motorček" ovládania voľnobehu... to tu už niektorí poznajú, ale ja by som začal najskôr plynovou inštaláciou, teda jej dôkladnou kontrolou.
Ako prvé by som skontroloval chovanie auta úplne bez plynu, len na benzín.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pia, 01.02.2013, 21:26 |
|
|
Murdokzc
Učeň
Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
|
No ale ved vzdy to auto startujem a nehavam zohriat na benzine cize vtedy je plyn uplne vypnuty... nehavam ho sice v rezime nech sa zapne sam... ale skusal som aj uplne ho vypnut a ist len na benzine... reakcia taka ista 2000 otacok a po zohriati vsetko normal
_________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW
|
Sob, 02.02.2013, 21:18 |
|
|
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Motorček ovládania škrtiacej klapky. Menili sme to pomaly asi už všetci
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Ned, 03.02.2013, 1:03 |
|
|
KAKO
Učeň
Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25 Príspevky: 58 Bydlisko: POLOMKA
|
Čidlo teploty RJ musí vedieť teplotu motora a podla toho mieša zmes. Napríklad skutočná teplota motora -5 ale čidlo hlási -15 RJ mieša viac benzínu a vzduchu-vysoké otáčky za studena. Skutočná teplota motora +80 čidlo hlási +70 otáčky OK ale viac žerie PHM. Každopádne diagnostika.
|
Ned, 03.02.2013, 9:48 |
|
|
Murdokzc
Učeň
Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
|
Tak uz jazdim druhu nadrz plynovu.. prva ma teda vobec nepotesila... 240km na 58litroch plynu, a to neratam benzin na ktory startujem ze nieco spapalo. Uz som objednany na diagnostiku plynu vo ZV. Dufam ze pomoze. A potom ked pride Jenki koncom mesiaca domov tak sa s nim dohodnem.. Ak nepomoze diagnostika a nastavenie plynu tak asi do BB.
_________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW
|
Str, 06.02.2013, 12:44 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
a nepomohla by nejaká tehla pod pedál?
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 06.02.2013, 14:04 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|