Dnes je utorok 6. mája 2025, meniny má Hermína a zajtra Monika
Autor |
Správa |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
O kolko sa Vam zdvihol zadok po namontovani patrolackych pruzin? Chcel by som sa pustit touto cestou...
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 31.01.2013, 8:36 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
zalezi ci das struny unavene alebo z lestenky ja som mal z lestenky a dvyhlo mi to o 11cm vzadu  predok som dosponoval o 7cm
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Štv, 31.01.2013, 8:49 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Ja som daval z y60kratas a dvihol ma o 9cm predok som prisponoval iba asi 5 cm je to tak akurat.
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Štv, 31.01.2013, 9:01 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
chalani, robil niekto bodylift na kratkom dvojkovom pajere?
chcel by som zdvihnut kasnu lebo by som chcel vymenit tieto t3 za trochu vacsie goodrich MT-cka, a aj rozsirit este aspon o tri centimetre do strany.
chcem zachovat rovnake krzenie ako mam teraz ale nerad by som rezal blatniky alebo nieco podobne...
na forach su velke debaty ohladom bodyliftov. najjednoduchsie sa zda podlozit kasnu presne vysustruzenymi silonovymi podlozkami
niekde to beru ako uplne normalnu vec a predavaju aj rozne sety na bodylift aj s relokacnymi sadami na narazniky atd..., a niekde BL uplne zatracuju ako vec ktora skor ci neskor znici kasnu.
druha moznost je prevarit povodne uchyty kasne vyssie co by malo byt pre kasnu znesitelnejsie.
je tu niekto kto ma na kratasovi spraveny BL a akym sposobom a vedel by mi povedat ako sa chova kasna po dlhsom case?
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Ned, 03.02.2013, 20:34 |
|
 |
ManoM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10 Príspevky: 513 Bydlisko: Ružomberok
|
_________________| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo | facebook |
|
Ned, 03.02.2013, 20:37 |
|
 |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
tomato nezabudni na brzdové hadičky - respektíve ich predĺženie. Osobne som videl jedno krátke Pajero kde bol boudalift už sériovo, údajne vyrobené v posledný rok výroby dvojkového Pajera.
Ak sa smiem spýtať, aké gumy ta mchceš dať, že sú ti t3 protektory malé ? 31" protektory majú +- 80cm a to je podľa mňa na kraťasa ideálna pneumatika.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Ned, 03.02.2013, 20:48 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
tiez sa mi to zda divne bodilift je upôna blbost a na pajero urcite...davali sa tam tusim hokejovepuky aspon moje pajero 1 to tak malo namontovane tie pneu by ma zaujimali max tak 33" na pajero ja mam tiez a pri vykrizeny nesuchaju nikde tak nevidim dovo pekulovat s bodiliftom ak este vecsie kolesa to je zbytocne .... a tie tvoje 31 ako pise pronto vyska 80+- je protektor a ma vysku ako 33"origo moja napriklad ma 83cm nezabudni ze jeto 2,8 a nie 4liter  zvladne vela ale s mierou 33 je max ked chces mat aj aky taky vykon
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Ned, 03.02.2013, 21:18 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
no palo koli tomu ze tam chcem dat disky s et -40 minimalne. Pri krizeni by som momentalne pekne odrapal lemy. Brzdove hadicky su ok tie treba len rozumne rozvinut. Bavime sa inak o lifte 3 az 4 cm a urcite nie pomocou pukov.  co sa tyka pneu tak 33x10,5 pravdepodobne bfg at alebo mt.
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Ned, 03.02.2013, 21:49 |
|
 |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Prepáč, ale 33" BFG sú reálne veľké cca rovnako ako tvoje T3jky. Rozdiel nebude viac ako 2-3cm na výšku. Inak disky s podobnám -ET by som chcel dávať aj ja. 
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Ned, 03.02.2013, 23:43 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Ved tam ale ani nejde tak o to ze gumy budu vacsie ale ze to bude sirsie. Pri takej sirke ich neschovas teraz je to len tak tak aspon umna
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Pon, 04.02.2013, 0:45 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
ja mam ako som uz pisal vpredu dosponovane torzky a vzadu pruziny z patrola a 33 na 10,5 a 15 tam pekne vlezu a nic nesucha a tym padom ti ten bodylift je na pikacu a disky mam s -25ET kamos mal aj -40et ale to bolo na tie poloosy by som povedal trapenie a blbo to sedelo v tych kolajach vybehanych v lese a na ceste-teraz mam osobne 31 na AT-boli na zimu co vyzera trochu smiesne lebo je pajerko podvihnute a do terenu som prezuval na tie 33 a pohoda
|
Pon, 04.02.2013, 0:53 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Primarne mi ale ide o rozsirenie...az potom o vysku pneu
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Pon, 04.02.2013, 0:55 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
tak daj ET-25 a nespekuluj S ET-40 alebo rozsirovacimi podlozkami si vobec nepolepsis len ten predok bude trpiet a prejazdnost bude aj tak rovnaka len ty budes castejsie robit generalku capov,poloosy, homokynetickych klbov a lozisk a najviac budes nasraty ked pride chlapik na rozsypanej nive a prejde tam kde ty zapadnes 
|
Pon, 04.02.2013, 1:02 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
tak to by som mu potom nedaroval 
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 04.02.2013, 1:10 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Renso taka situacia nastala a ta niva presla lebo bola ,,mala-uzka,,ja uz som sa drel cez kriky ale strom ma uz nepustil a nechcelo sa mi behat s stylkou a ,,naokolo bolo ako sa hovori aj tak blyzsie 
|
Pon, 04.02.2013, 1:17 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|