Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 21.07.2025, 1:17
Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Patrol TD42 pracovna teplota? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 24.11.2012, 22:05
Príspevky: 509
Bydlisko: Zvolen-okolie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak toto je jedna z tých lepších variánt.Hned zajtra to idem riešiť,lebo som bengavý keď nemám trolícha bojaschopného..

_________________
Nikdy nieje tak zle,aby nemohlo byť ešte horšie.

BMW 320d e90.. rýchlobežka
Nissan Patrol K160 2,8TD
0944 057 888


Pia, 01.02.2013, 21:04
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ok takze cestou spat z Oravy som sledoval teplotu... pri jazde okolo 100-110 sa drzala na spodnej ciarke. Ked som zastavil na parkovisku a nechal motor bezat na volnobech teplota sa zacala zvysovat a ostalo to niekde medzi 1/4 a 1/2.

takze typujem ze termostat je asi stale otvoreny...nemate niekto typ kde sa da zohnat v nejakej rozumnej cene ?


Pon, 04.02.2013, 15:17
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som zohnal HKT, cislo partu:ZB54-82, cena okolo 10 eciek.Zohnal som od bezneho predacu dielov..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 04.02.2013, 15:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1296
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kubino99 píše:
ok takze cestou spat z Oravy som sledoval teplotu... pri jazde okolo 100-110 sa drzala na spodnej ciarke. Ked som zastavil na parkovisku a nechal motor bezat na volnobech teplota sa zacala zvysovat a ostalo to niekde medzi 1/4 a 1/2.

takze typujem ze termostat je asi stale otvoreny...nemate niekto typ kde sa da zohnat v nejakej rozumnej cene ?


práveže mi to pripadá ako visko , aj keby bol stale otvorený a vrtula bola ok teplota by klesla , ale ked si zastavil vrtula malo saje luft preto pravdepodobne zdvihlo teplotu.

skus demontovat vrtulu a prevez sa uvidis že sa to zlepší. teraz je kosa tak to pojde aj bez nej a neuvaris to.

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Pon, 04.02.2013, 16:42
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Little PEPE píše:

práveže mi to pripadá ako visko , aj keby bol stale otvorený a vrtula bola ok teplota by klesla , ale ked si zastavil vrtula malo saje luft preto pravdepodobne zdvihlo teplotu.

skus demontovat vrtulu a prevez sa uvidis že sa to zlepší. teraz je kosa tak to pojde aj bez nej a neuvaris to.


Praveze teraz cestou spat sa mi zdalo ze sa to hreje malo... ako by bol motor podchladeny... ked som zastal a motor sa trochu zohrial (na 1/4), isiel lepsie.

je mozne ze tam je zly termostat aj visko...

mimochodom kedy vam zopina visko?

Dalsia neprijemnost co som spozoroval je ze sa mi zacala velmi pomaly stracat voda... ale spalovat ju nespaluje lebo nie je vidno ziaden dym.


Pon, 04.02.2013, 16:57
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neda sa asi presne stanovit, kedy zopina visko, je v nej olej, ktory meni viskozitu v zavislosti od teploty, takze vacsinou ak je KO, je zvrchu masna od oleja. Ked ju mas od oleja, hned ju vymen, ani nad nou nespekuluj, nie je to nic zavratne. Ja som dal tiez novu a z tej starej som spravil pevnu ako nudzovku, takze uz sa nezopina je napevno. Samozrejme, nie je to pravidlo, ale ked je masna, urcite je KO a treba ju vymenit.

V tvojom pripade by som ale ako prve vymenil termostat. Je to najlacnejsie a najjednoduchsie. U 4, 2jky je super pristupny, nie ako u 2,8, kde som musel davat dolu servocerpadlo..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 04.02.2013, 17:53
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andy NM píše:
Neda sa asi presne stanovit, kedy zopina visko, je v nej olej, ktory meni viskozitu v zavislosti od teploty, takze vacsinou ak je KO, je zvrchu masna od oleja. Ked ju mas od oleja, hned ju vymen, ani nad nou nespekuluj, nie je to nic zavratne. Ja som dal tiez novu a z tej starej som spravil pevnu ako nudzovku, takze uz sa nezopina je napevno. Samozrejme, nie je to pravidlo, ale ked je masna, urcite je KO a treba ju vymenit.

V tvojom pripade by som ale ako prve vymenil termostat. Je to najlacnejsie a najjednoduchsie. U 4, 2jky je super pristupny, nie ako u 2,8, kde som musel davat dolu servocerpadlo..


viskoza je nova, takze by mala fachcit OK, na 2.8TD som to pocul hned ako zopla bol to taky zaujimavy zvuk, ale na 4.2 som ju este nepocul... najprv vymenim termostat a zistim kde sa straca voda... len sa musi trosku oteplit kua ;-)


Pon, 04.02.2013, 20:05
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Skus este vysvetlit "zacala sa mi velmi pomaly stracat voda" To by mohlo znamenat odchadzajucu vodnu pumpu, raz sme riesili podobny problem, voda nikde netiekla, stracala sa, mysleli sme, ze tesnenie pod hlavou, hlava dolu, tesnenie OK, a potom sme vymenili vodnu pumpu a bolo po probleme, ak tecie slabo, nevsimnes si, voda sa velmi rychlo odpari a ked nie je zohriata, este tam neni zas taky tlak aby tiekla.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 04.02.2013, 20:46
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andy NM píše:
Skus este vysvetlit "zacala sa mi velmi pomaly stracat voda" To by mohlo znamenat odchadzajucu vodnu pumpu, raz sme riesili podobny problem, voda nikde netiekla, stracala sa, mysleli sme, ze tesnenie pod hlavou, hlava dolu, tesnenie OK, a potom sme vymenili vodnu pumpu a bolo po probleme, ak tecie slabo, nevsimnes si, voda sa velmi rychlo odpari a ked nie je zohriata, este tam neni zas taky tlak aby tiekla.


je to ako vravis... po 2 mesiacoch som dolial asi pol litra, ale nevidno ze by niekde slzilo, inak ta vodna pumpa bolo prve co aj mna napadlo ;-)


Pon, 04.02.2013, 21:03
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A kolko nabehas za tie 2 mesiace? To neni az take strasne, vymen termostat a sleduj to, tipujem to na vodnu pumpu, ktora sa zacina asi porucat.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 04.02.2013, 21:11
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no kedze som bol raz na Orave mohlo to byt tak 1000-1500km, kazdopadne dik za rady, dam vediet ked zistim co tomu bolo ;-)


Pon, 04.02.2013, 22:02
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
ok, tak dnes som vymenil termostat a teplota sa ustalila na zhruba 1/4 (predtym to bolo este o polku menej). No cez tyzden sa s nim pojdem parkrat previezt do prace uvidime co to bude robit ;-)

Obrázok 


Sob, 23.02.2013, 13:55
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
A ty mas origo 4,2D alebo si ju tam implantoval?

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Sob, 23.02.2013, 14:04
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
nie nie je to origo, je to prestavba z 2.8TD


Sob, 23.02.2013, 14:06
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Neviem teda ako je to u Y60 ale ked som ja dal 4,2jku do mojej Y61, tak som musel prehodit obe cidla teploty z motoru 2,8, lebo budik 2,8 ma ine hodnoty a ukazoval s cidlami 4,2 hovadiny. Prehodil som ich z 2,8 cky a je po probleme, su uplne zamenitelne. Hovorim, neviem ako je to u Y60 ale u Y61 ich treba urcite prehodit.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Sob, 23.02.2013, 14:11
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron