Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
Autor |
Správa |
milan90
Učeň
Registrovaný: Pia, 31.10.2008, 21:42 Príspevky: 62 Bydlisko: PRI nitre
|
zdravým. mame takíto problém keď je auto zábere a nad 2000ot. keď zapne turbo tak dymí na čierno. keď sa zohreje tak dymí menej. trisky sú ok. filtre vymenene. čo tam môže bit ešte?
|
Štv, 07.05.2009, 16:30 |
|
|
milan90
Učeň
Registrovaný: Pia, 31.10.2008, 21:42 Príspevky: 62 Bydlisko: PRI nitre
|
som zabudol je to galloper 2.5 naftak r.v.98. najazdene okolo 140000km. za radi ďakujem.
|
Štv, 07.05.2009, 18:14 |
|
|
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Odpoveď si si podľa mňa dal sám. Olej dolievaš?
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Štv, 07.05.2009, 18:53 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
ak ti to zahuli dymu pri prudkej akceleracii ked zoslapnes plynovy pedal na podlahu tak je to asi v norme, takto dymia vsetky Gallopre co som videl...ak to dymi stale to uz v norme nebude
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 07.05.2009, 20:24 |
|
|
milan90
Učeň
Registrovaný: Pia, 31.10.2008, 21:42 Príspevky: 62 Bydlisko: PRI nitre
|
Igor_SB-oleja je dosť.
romo11-toto dymí viac ako bi malo a pedál nemusí bit stlačený na podlahu stačí keď sa otáčky dostanú niečo nad 2000.
|
Štv, 07.05.2009, 20:47 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Nechaj nech ti vymenia piestne krúžky. Zrejme bolo afto zapečené.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Štv, 07.05.2009, 20:55 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
vstrek ti nerozprašuje ale sa z neho len leje. Vyber držiaky vstrekov a odnes niekomu na pretestovanie. Podla mna galloper bude mať trysky zexel čo je licencia bosch a teda sa dajú kúpiť aj samotné trysky bez držiakov (v originále len v celku). Cena cca 30 € za kus, plus-mínus.
Netreba zabudnúť na bortiacu tepelnú podložku, pri každom vybratí z hlavy musíš dať novú.
Ako druhú príčinu by som videl čerpadlo čo je už ale na dlhšie.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 07.05.2009, 20:59 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
tunki
to by dymil na modro
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 07.05.2009, 20:59 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
ešte ma napadlo, môže byť aj turbo K.O.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 07.05.2009, 21:01 |
|
|
milan90
Učeň
Registrovaný: Pia, 31.10.2008, 21:42 Príspevky: 62 Bydlisko: PRI nitre
|
triski boli už na testoch, dve stali a sú už vymenene. a stale dymí na čierno. som skušal odpojiť turbovu hadicu a turbo fúkalo, len či robilo správny tlak. nedá sa to nejak odskúšať?
|
Štv, 07.05.2009, 21:25 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
ééé ... mne by sa zdalo, že práve chčijúca alebo inak mrchavá triska by kadila na bielo. Tak isto ako nezdravé turbo.
Čierny dym je moc nafty, alebo málo vzduchu, alebo nafta v zlej chvíli.
Že by skontrolovať predvstrek ? ... alebo wastegate na turbe ? (čomu nasvedčuje dymenie od určitých otáčok hore ... niečo sa neprestavuje ?) ... unavené spružiny vo vstrekovačoch ?
Auto ide ako ? lepšie, horšie?
edit aha ... takže trisky nie ... tlak za turbom sa meria a musí mať určitú hodnotu stanovenú výrobcom.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 07.05.2009, 21:27 |
|
|
milan90
Učeň
Registrovaný: Pia, 31.10.2008, 21:42 Príspevky: 62 Bydlisko: PRI nitre
|
s čerpadlom to tiež nebude asi, teraz boli menene rozvodi a skúšali aj s čerpadlom točiť a nepomohlo. jak sa vymenili rozvody ide lepšie, že tam boli zle nastavene vyvažovacie hriadele, ale s dymenim to nemalo nič. neviete kde okolí NR testujú turba?
|
Štv, 07.05.2009, 21:39 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
martin
práve že tečúca tryska bude robiť čierny dym, lebo motor v danom valci nespaľuje dokonale naftu a vznikajú sadze. Alebo turbína keď tlačí málo vzduchu ku vstrekovanej nafte.
Na bielo mi dymilo jedno auto keď stálo vyše roka (pred tým išlo ako hodinky), v čerpadle v dôsledku korózie sa zasekol presuvník vstrekov.
Predvstrek to nebude lebo pri veľkom je motor hlučný a pri malom má zvuk ako benzín a slabý výkon.
milan
problém s čerpadlom môže byť 10x zložitejší ako že je len zle natočené..
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 07.05.2009, 21:50 |
|
|
MatoNR
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 15.10.2006, 20:00 Príspevky: 148 Bydlisko: Nitra
|
Niesom si celkom isty ci ma 2,5 aj EGR ventil ako 2,8. Ak ma tak ho skus zablendovat pretoze ak je zaseknuty tak moze byt zdrojom problemu
_________________ Land Cruiser 80, 4.2TD, automat, 33"x12.5 , CB16, gurtne,sekle, kompresor, navijak
|
Štv, 07.05.2009, 22:16 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
EGR ma aj 2,5ka...tiez sa ho chystam vyradit
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 07.05.2009, 22:29 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|