Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 bacaono 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Patrol ma cidlo vonkajsej teploty hned za prednou maskou.    
					
						 _________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
 Zatial sa ucim, citam, sledujem.
 Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 26.06.2013, 19:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Aj pajero to ma vpredu pred chladicmi origo.... Zeby som to hodil do kobry snorchla? 
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.06.2013, 18:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Kobra by bola celkom fajn, len musíš v zime rátať s tým, že ak Ti bude ukazovať 4-5 stupňov, na vozovke už môže byť poľadovica (prízemný mráz). 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 28.06.2013, 8:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pronto 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Veľmi pekné Pajerko. Som prekvapený že môj 3liter žerie len o liter-dva viac kombinovanú s MTčkami. Vychádza mi to zhruba 10€/100km. Ty máš urobené aj to primazávanie sediel ventilov ? Resp. máš motore pridanú ďalšiu nádobku na olej čo dolievaš ? 
  BTW: aký olej si dával do diferákov ak sa ešte pamätáš ? 
					
						 _________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000  + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 10:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Primazávanie mám, dával som Flash Lube, teraz mám JLM - podľa smradu je to tá istá jarová voda    . Niekto tvrdí, že to netreba, iný zase že je to nevyhnutnosť. Ja som sa rozhodol, že to dám - náklady na to nie sú strašné a mám dobrý pocit, že motoru trochu pomáham. Spotreba je podľa naloženia a spôsobu jazdy: toto leto som spravil rekord 9,7€/100km.     Asi to bude tým, že máme LPG za 0,59€ ( ďaľšia pumpa má po 0,57€). Aj preto začínam projektovať výmenu benzínovej nádrže za LPG toroid - vonkajší. Mal by sa tam vojsť 103 litrový. Olej do diferákov mi dávali v Mitsubishi Banská Bystrica - skús sa tam spýtať.  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 10:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pronto 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A čo s benzínovou nádržou ? Nebude také jednoduché prerobiť plavák a ukazovatele na inú nádrž. A bez benzínu sa nepohneš - štarty aj jazda v zime sú na benzín pomerne nutnosť pokiaľ sa motor nezohreje. Mňa tiež serie tá nádrž v kufri občas, ale legislatíva banánistanu neumožňuje umiestnenie nádrže pod vozidlo, ani keď bude na mieste originálnej benzínovej. Takže problémy s STK, poprípade mobilné STK ktoré už aj u nás sem-tam vídať, nehovoriac o prípadnej nehode alebo škodovej udalosti a následnému vyšetrovaniu. 
					
						 _________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000  + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 11:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Benzínovú mám vymyslenú asi 20-25L, plavák a ostatný cirkus bude (možno) použitý z pôvodnej. LPG nádrž v kufry zostane - zámerom je zvýšiť dojazd na jedno tankovanie. Takže vonkajšia 103+80 vnútri - 20% = 146,4L LPG a to bude asi 900km na jedno tankovanie + 150km na benzín. 1000km na jednu šupu je fajn!    Vonkajšie nádrže budú zakrytované, takže na prvý pohľad ( ani na druhý ) nebude nič patrné. Keby si sa mal striktne držať legislatívy, tak so svojím autom ani nevýjdeš z garáže. A ani nikto z tu prítomných, vrátane mňa. Nič z popisovaného nebude robené na kolene, všetko musí byť 100% zabezpečené.  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 11:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 prečo by LPG nádrž nemohla byť umiestnená pod vozidlom? Videl som nejeden Grand Cherokee WK kde mali nádrž miesto rezervy - pod podlahou kufra. rezerva je tam prístupná odspodu auta a miesto nej mali nádrž LPG danú a aj so zápisom do TP ! 
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 12:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pronto myslel umiestnenie LPG nádrže na mieste benzínovej. Vonkajšie nádrže ako také sú u nás bežne dostupné: http://shop.mpgas.sk/toroidne-vonkajsie-plne-c31/ 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 12:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pablo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ak som dobre pochopil romo11 myslel takéto niečo  vydel som to v CZ ale aj u nás , zapísané v TP    
					
						 _________________ ~`<| _________ oooo __  ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
  Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 12:59 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nieco podobne sa tu uz riesilo a v Anglii sa da objednat nadrz-v podstate dvojita nadrz na plyn aj na benzin co je v celku a namontuje sa namiesto originalnej benzinovej nadrze vyrabaju to na urcite auta na mieru a ceny sa pohybuju od 100 do 200 libry a v ponuke su aj na pajero.myslim,ze som to vtedy nasiel na ebay ,treba pohladat 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 13:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pronto 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Podľa legislatívy nádrž ako je na fotke je pre Slovenskú Republiku/banánistan (v EU normálna vec samozrejme...) nereálna. Zisťoval som si to u XY staníc montáže LPG, na dopravnom inšpektoráte, proste všade, okrem ministra dopravy    To, že v TP má niekto LPG zapísané a nádrž má pod autom ako je na foto neznamená, že ju tam mal aj v deň zápisu/schválenia - ale znamená to, že pri prípadnej dopravnej nehode bude prúser ako brno (okrem iného je to aj zásah do konštrukcie vozidla). O nádržiach v priestore pre rezervu to samozrejme neplatí. Lebo banánistan. To, že jeden zákon hovorí to a druhý zas niečo iné, to je u nás normálne si myslím... Takže ani kombinované nádrže na Slovensku nie sú schválené/certifikované.  To, že ani ja nemám auto na 100% papierovo v poriadku je jedna vec, ale "chlpatý" berú neodborne nainštalovanú/necertifikovanú bombu trochu vážnejšie ako šnorchel. V každom prípade, ak by to bolo možné, hneď by som niečo podobné uvítal aj ja     
					
						 _________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000  + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 13:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 možno u toho GCH kde je nádrž pod autom miesto rezervy to podmienky spĺňa. Ak sa dá LPG nádrž namiesto benzínovej to už sa môže považovať za zásah do konštrukcie vozidla 
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 14:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pronto 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Vo Zvolene v centre kde montovali LPG mne mali vystavené Dodge Grand Caravan s LPG a bomba bola od spodku auta v mieste rezervy. Jednoducho v mieste rezervy byť môže, nikde inde nie ... Je to logické ? To si nemyslím. A odstránenie alebo premiestnenie benzínovej nádrže je 100% zásah do konštrukcie. 
					
						 _________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000  + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 15:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Preto chcem vonkajší toroid určený pre montáž namiesto rezervy. On bude tvrdiť že tam má byť nádrž, ja že je tam miesto rezervy.
  Edit: Pre prípad neznesiteľnosti buzerácie zo strany "orgánov" si pôvodnú benzínovú nádrž ponechávam v zálohe. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.08.2013, 15:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
 
	 |