Dnes je sobota 24. mája 2025, meniny má Ela a zajtra Urban
NADS ZD30 - Ochrana motora
Autor |
Správa |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Ako budes vyhladzovat krivku? Budes menit ovladanie turba?
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Uto, 29.10.2013, 10:52 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Tu je komplet navod v anglictine. Zaroven tam je aj pekny priebeh tej povodnej krivky v starsich ZD30 - nieco take citim, ked sedim za volantom - ale to este overim budikmi. Ak to tak bude vo vacsine ZD30 tak, ako na tom grafe, asi by som to k budiku turba daval ako odporucany doplnok 
|
Uto, 29.10.2013, 11:09 |
|
 |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|

Toto uz mam prejdene. Ono je to trochu komplexnejsie. Zadaj si do vyhladavaca "NADS ZD30", alebo prestuduj http://www.chiptuning.com.au/nissan-zd3 ... rotection/alebo http://www.mypatrol4x4.com/topic/57-nad ... tep-guide/Uz mam par mesiacov zaslepeny EGR, namontovany odlucovac oleja, budik tlaku turba, chyba mi este nahodit budik na teplotu spalin. Mam vyradene elektricke ovladanie turba, ale nie presne podla tej schemy co si sem dal. Regulaciu mam cez dva ihlove ventily, a myslim ze je to lepsie regulovatelne a presnejie ako s dawes ventilom. Ten uz mam tiez, ale este nieje nahodeny. Ale bude tam sluzit len ako bezpecnostna poistka, lebo pri dobrom nastaveni sa mi este nepodarilo prekrocit max tlak, a to som robil vselijake pokusy. Auto ide oproti seriovemu ako z praku, ale mam podozrenie ze ventil el. ovladania turba som asi nemal v poriadku uz odkedy som auto kupil. Nemal som to s cim porovnat. Zatial som velmi spokojny. Bol by som rad ak by sa nasiel este niekto kto by to bol ochotny skusit tiez, a potvrdil spravnost tychto krokov. Predsalen mam r.v.2000 a ma uz nieco nabehane, tak netusim ci sa to bude prejavovat rovnako aj na novsich.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
Naposledy upravil bacaono dňa Uto, 29.10.2013, 11:48, celkovo upravené 1
|
Uto, 29.10.2013, 11:40 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Ano, chystam sa na take nieco komplexne  Ale vdaka za odkazy. Mne sa inak paci ten dual mod, ze mas na vyber ci das limit na 10 alebo 15 psi, resp, ako si to nastavis.
|
Uto, 29.10.2013, 11:43 |
|
 |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Aj tak to nechas nakoniec stale nastavene na tu väcsiu hodnotu, lebo je to navykove. Momentalne mam nastavene nejaku dobu este o nieco viac(18-19) a je to vo vsetkych rezimoch stale v pohode bez rozsvietenia chyby motora na prekrocenie max plniaceho tlaku. Jedine co este nemam vyskusane je ako sa to bude spravat pri tahani tazkeho privesu.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Uto, 29.10.2013, 11:56 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Asi to bude tak  Ja mam nejaky neskorsi asi 11-12/2001 zrejme so skratenou merkou oleja (ide ho tam uz o dost viac). Pri tahani by som povedal, ze hlavne stupne EGT. Aj by tuto temu mohol admin supnut niekam inam k Y61, resp rozdelit, lebo uz kecame mimo consult/ecutalk 
|
Uto, 29.10.2013, 12:03 |
|
 |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Jo, pardon.  Ani som si to neuvedomil. Admin, aby sme to tu nespinili, prosim rozstrihni to a zaloz trebars pod nazvom "NADS ZD30 - Ochrana motora". Dakujem! 
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Uto, 29.10.2013, 12:12 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Odkial si zohnal ihlovy ventil? Pokusam sa zohnat nejaky obstojnej kvality. bacaono píše: Mam vyradene elektricke ovladanie turba, ale nie presne podla tej schemy co si sem dal. Regulaciu mam cez dva ihlove ventily, a myslim ze je to lepsie regulovatelne a presnejie ako s dawes ventilom. Ten uz mam tiez, ale este nieje nahodeny.
|
Štv, 07.11.2013, 1:43 |
|
 |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Tu. http://www.staf.sk/index.aspx?rubriknr=4125Je to konkretne druha tabulka a treti riadok pod oznacenim RFO 383-1/8 Ale urcite existuje vela dalsich variantov ihlovych ventilov.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Štv, 07.11.2013, 9:28 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
v piatok by ich mali mat na sklade, maju len 1 ks
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 07.11.2013, 10:06 |
|
 |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Tak nech to tu nezaspi. Kvoli lenivosti este stale nenahodene dawes ventily. ..a tu je namontovany odlucovac olejovych par. 
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Str, 13.11.2013, 14:01 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Jj, presne tak vyzeraju, mne by ventily mali tiez coskoro prist. EGR mam. Treba mi este odlucovacku, budiky na turbo a spaliny a par zmysluplnych hadic mimo dawesa a bude sa prerabat  Pozeram, ze odlucovac mas nejaky home made alebo ebay? Ja som za Mann & Hummel staci aj Provent 200.
|
Str, 13.11.2013, 22:14 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Mensi refresh tejto komplexnejsej temy a vela technickych informacii ohladom NADS je zas a znova u kamaratov v klokanove: http://www.patrol4x4.com/forum/zd30-di- ... nfo-88462/Ja uz zbieram komponenty: Dawesa, Provent 200, KEMO casovac na zhavice, relatka a podobne srandicky a nejake budiky naviac.
|
Str, 12.03.2014, 9:54 |
|
 |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Mas nejaku schemu ako zapojit ten KEMO casovač? Jedine co viem je kde mam prerusit ukostrenie relatka zhavicov a zapojit ho na posledne prave dva kontakty casovaca. Mal by to byt ten najtensi cierno-zeleny kablik. Takze mam par otazok. -Odkial napojit napajanie na ten celkom nalavo + kontakt casovaca? -Kam pripojit tie dva ovladacie kontakty "start" na casovaci? -Ak si sa tym uz zaoberal, mozes mi prosim nakreslit nejaku jednoduchu schemu? Dakujem. 
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Str, 02.04.2014, 14:50 |
|
 |
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|
Zdar borci  neznaly Vaseho problemu, sa pýtam, na čo tam davate ten odlucovac olej par a dawes ventily? Dakujem 
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Str, 02.04.2014, 19:20 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|