Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 08.06.2025, 18:24
Dnes je nedela 8. júna 2025, meniny má Medard a zajtra Stanislava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 214 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Ďalší
 Jurov Wrangler 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.11.2013, 20:22
Príspevky: 47
Odpoveď s citáciou
Ako citam a pozeram tak mi pada sanka krasna robota klobuk dolu naozaj

_________________
EX- Frontera A 2,4i lpg 4x4 insa turbo sahara 31x10,5R15
EX jeep cherokee xj 2,5 TD
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0i
jeep zj 5,2 v8 4kusky doma
jeep zj 4,0 zenine


Sob, 09.11.2013, 19:38
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
wori píše:
Ahoj, len jedna otázka, ako chceš odladit riadiacku? Chceš nechať pôvodnú a tu nejako upraviť, alebo ideš dávať nejakú " tunersku plneprogramovatelnu" . Celkom sa mi ten nápad s turbom páči, len to nie je take jednoduché všetko doladit aby to aj vydržalo.



no ved toto som sa pytal uplne na zaciatku celej turbostory. :shock:

aka je kompresia? Ako prinutis MAP a cele SD riadenie zvyknute na podtlak zrazu pracovat s pretlakom?

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Sob, 09.11.2013, 20:05
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
Páni všetko podtlakové je napojené pred turbom takže podtlak ostáva . No všetko by bolo super ,ide to ako blbé ale nad 3500ot mi už turbo nestíha a motor sa znovu mení na podtlakový a to je zlé lebo tahá turbo a aj olej .Takže všetko je zhodené a odložené kým nebudú dáke ee na turbo dostatočnej velkosti .Inak tento motor je NON HO a v zahraničí sa to robí bežne bez uprav riadiacej jednotky alebo kde čoho . Pri ochladuplnom jazdení netreba ani meniť kuvané piesty . Na nete o tom človek nájde vela článkou ale nie na slovensku ,tu je takýto špekulant ako ja hned označený za blázna . Pár ludí počulo zvuk môjho motora a boli totalne v šoku a to vám poviem že som ho trápil asi pol hodinu reku nech ho vystre hned než potom ,on ked mu človek cuká plný a hned uberie tak ide ako svina ale pomalé pridávanie končí pri tích 3500ot . A dáke to foto len tak . Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Uto, 19.11.2013, 21:49
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35
Príspevky: 352
Bydlisko: púchov
Odpoveď s citáciou
juraj pekna robota vyzerato popici nech uz tam je turbo ake treba:Dsom rad ze IC si dopasoval pekne

_________________
patrol gr y60,2.8, 1990


Uto, 19.11.2013, 21:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Juraj Surovec píše:
...tu je takýto špekulant ako ja hned označený za blázna


aspoň u mňa si frajer že máš toľko odhodlania na prestavby, a ešte že sa nebojíš že ti je.bne ten hasičák :-)

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 19.11.2013, 21:53
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Juraj Surovec píše:
Páni všetko podtlakové je napojené pred turbom takže podtlak ostáva.
No všetko by bolo super ,ide to ako blbé ale nad 3500ot mi už turbo nestíha a motor sa znovu mení na podtlakový a to je zlé lebo tahá turbo a aj olej .Takže všetko je zhodené a odložené kým nebudú dáke ee na turbo dostatočnej velkosti .Inak tento motor je NON HO a v zahraničí sa to robí bežne bez uprav riadiacej jednotky alebo kde čoho . Pri ochladuplnom jazdení netreba ani meniť kuvané piesty . Na nete o tom človek nájde vela článkou ale nie na slovensku ,tu je takýto špekulant ako ja hned označený za blázna . Pár ludí počulo zvuk môjho motora a boli totalne v šoku a to vám poviem že som ho trápil asi pol hodinu reku nech ho vystre hned než potom ,on ked mu človek cuká plný a hned uberie tak ide ako svina ale pomalé pridávanie končí pri tích 3500ot .


Juraj neviem prečo sa hneď ježíš, nikto ťa za blázna noznačuje.

non-HO to prežije, HO tiež. Tie motory nemajú nijak závažný kopresný pomer, piesty aj ojnice sú pevné dosť, kľuka detto. Akurát ak je MAP senzor pred turbom a neurobíš nič s dávkovaním paliva, tak vo výsledku ideš na CHUDOBNÚ zmes. nie som si istý či je problém v tom že turbo nestíha, skôr si myslím že nestíha obohacovanie a regulácia zmesi. Ten motor proste umrie na nedostatok paliva a prebytok vzduchu. Meral si hodnoty lambdy, teplotu spalín a podobne?

prípadne to tam nahoď nazad a dojdi s tým, možno niečo vymyslíme

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 20.11.2013, 19:28
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Klobuk dole :!: O tomto by cele forum malo prave byt :smt147 a nie jedna babka povedala to a druha toto :smt023

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Str, 20.11.2013, 22:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
Palo ja sa nečertím len ma stoho vergla už jebne , ja som mal merák tlaku turba a podla toho viem že nestíhalo tlakovat lebo a prestal aj odfukovať Blow off ventil takže to fakt nestíhalo . A o to palivo,skôr si myslím že ho dáva až moc lebo len za 20minút státia a vrkania išli 4litre fuč . Ja to nechám zatial tak a zoženiem súce turbo alebo tam jebnem dáku V8 ......................................................................... Peter IC pasuje super ,a ešte raz ti zan velmi pekne dakujem ........................................................Mariško hasičák je to najmenej čo ma na tom aute trápi ,ten vydrží .A dakujem za pochvalu ....................................................................................................Jojo dakujem aj tebe .

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Str, 20.11.2013, 22:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
prípadne to tam nahoď nazad a dojdi s tým, možno niečo vymyslíme


Juraj, ja by som takú ponuku využil, Paľo pozná skratky aby si zbytočne nechodil dlhšou cestou ladenia motora. Mňa len tak rýchlo napadlo, keď nie je tlak a množstvo spalín, tak sa turbo nebude točiť :smt017

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Štv, 21.11.2013, 6:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee teraz to nechám tak a na rok to nahodím a prídem . Páni nemá niekto 5ks matiek kolies na Aracku nápravu M461

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Sob, 23.11.2013, 9:13
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
mam kolko chces-prid si zobrat ja ich nepouzivam.

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Sob, 23.11.2013, 19:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
No ozvem sa a vopred dakujem. Alebo ak pôjdeš na Váh nemohol by si ich zobrať tam ?

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Pon, 25.11.2013, 0:15
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
posli mi cislo pojdem asi sobotu do Povazskej tak ti par donesiem.

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Pon, 25.11.2013, 18:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
doricka75 velká vdaka za matice na tu moju Drchu ,moc si toho vážim .

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Ned, 08.12.2013, 11:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
Takže nahodená už aj predná uzávierka a včera sa testovalo ,dopadlo to super .


Prílohy:
kopia 4.JPG
kopia 4.JPG [ 50.75 KiB | Zobrazené 5244 krát ]
kopia 3.JPG
kopia 3.JPG [ 194.15 KiB | Zobrazené 5244 krát ]
kopia 2.JPG
kopia 2.JPG [ 154.89 KiB | Zobrazené 5244 krát ]
kopia 1.JPG
kopia 1.JPG [ 177.71 KiB | Zobrazené 5244 krát ]

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
Ned, 08.12.2013, 11:11
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 214 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: