Dnes je utorok 24. júna 2025, meniny má Ján a zajtra Tadeáš
Olej pre 2-takty ako prísada do paliva?
Autor |
Správa |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
uz asi zachadzame mimo temu  no napr. ja mam na svojom 3.0di 5W-40 plnu syntetiku tusim medzi 8.2-8.8 litra, gebula aj turbo su zatial OK a povodne pri 160t km. 5W a 10W je viskozita za studena, ked sa zohreje, tak potom plati ta druha viskozita. Inak nissan dlho blbol okolo oleja a nakoniec sa to ustalilo v nasich miernych podmienkach na 5W-40 syntetika (kolisalo to medzi 5W-30, 10W-30, ...) Ale kazdemu podla chuti. Inak tu variabilitu si uz skusil vycistit, ci este stale vypina turbo?
|
Str, 06.11.2013, 17:02 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Len tak pre prcu som zmiesal Castrol 2T (JASO FB) s naftou, ci sa po nejakom case olej usadi dole, ako niekto spominal, ze by sa mohol. Flaska stoji tyzden a este nic, vsetko pekne ruzovucke  Najblizsie teda ide olej do nadrze. Akurat tento konkretny olej je lepsie najprv rozmiesat a tak naliat aj s naftou do nadrze, nie je az taky ultra-samo-miesatelny.
|
Pon, 25.11.2013, 22:12 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Ako pokracujete s testovanim tohoto mixovania oleja a nafty? Do pajera. Lejem tiez ten OMW bixoll co aj jenki, subjektivny pocit je takyzeten motor ide tak kludnejsie, kultivovanejsie... Aj pri prvom studenom starte sa mi to zda lepsie, pomer 1:200 ale tak od oka... Ale co si myslite ze by nato povedal motor BMW 3.0D M57TU2D30 ? Rad by som mu totiz trochu pomohol kedze mame tak hyperkvalitnu naftu, ale nerad by som ho zabil...
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Uto, 17.12.2013, 12:52 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Mne sa to osvedcilo viac, ako som od toho cakal, tak uz to tam liat neprestanem.. 
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Uto, 17.12.2013, 17:46 |
|
 |
BOOBLE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10 Príspevky: 900 Bydlisko: Martin
|
Ja len tak zo zvedavosti. Čo by som mal dať ja ? A čo na to môj motor od MB ? Skúšal to niekto ?
_________________ MAZDA CX-30 EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004 2.7 Diesel bbooble zavináč gmail.com
|
Uto, 17.12.2013, 18:02 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Jeden olej s 2 viskozitami ? hm ... Myslel som si, ze je vzdy jedna, a urcuje priemernu vonkajsiu teplotu, kde auto zrovna pouzivas (sahara, sibir, europa, ...) Olej bude mat vzdy predsa rovnaku (+/-) teplotu pri zahriatom motore ci bude vonku -20 alebo +30 (Ak samozrejme funguje termostat a hovorime o motorovom oleji). Ci ... ?
|
Uto, 17.12.2013, 18:15 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
finder píše: Jeden olej s 2 viskozitami ? hm ... Myslel som si, ze je vzdy jedna, a urcuje priemernu vonkajsiu teplotu, kde auto zrovna pouzivas (sahara, sibir, europa, ...) Olej bude mat vzdy predsa rovnaku (+/-) teplotu pri zahriatom motore ci bude vonku -20 alebo +30 (Ak samozrejme funguje termostat a hovorime o motorovom oleji). Ci ... ? Tomuto prispevku vobec nerozumiem.... Uz som pochopil....
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Uto, 17.12.2013, 18:30 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|