Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
Autor |
Správa |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
OFFroad4wd píše: doricka75 píše: Kamarad mal v samurai motor peugeot 1,9D hladky akurat to nevidrzala prevodovka tak sme tam dali z S1203 jazdilo to dobre aj nalozene plne dreva+vlecka. (ak bi si mal o peugetovi motor zaujem mam 306ky s 1,9D aj TD su este v autach) kamarat.. je tu aj na fore tiež mal taku kombinaciu a vraj 5x kolieska povyletovali z tej prevodovky  [/qu Tak toto my vysvetlite:::: Ved standartne sa montuje motor 1,9 peugeot do samuraja.Co tieto samce maju inu prevodovku????? Preco by mali vyskakovat kolecka z prevodovky??ked tam ten motor davaju standartne od vyroby???
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Sob, 19.10.2013, 20:12 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
blahoš napríklad prečo silnejšia vitara alebo diesel ma liatinovy predný dif (obal) a slabšia hliníkový? podla mňa bude rozdiel v prevodovke alebo prídavnej aby tam bol iný prevod aby neboli na prevodovku tlaky, aj felicia 1,3 a 1,9D maju rozdielne prevodovky konkrétne iný pomer zubov na tanierovom kolese na diferáku aby šla pomalšie kvôli inému motoru to isté by malo byť u samuraia (možno že nie nehovorím že na 100%)
|
Sob, 19.10.2013, 20:39 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Sob, 19.10.2013, 20:40 |
|
 |
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
ja mam 1,9td z peugeota 405 a prevodovka stale drzi,origo prevodovku som menil ale nie koly tomu ze by vyletovaly kolecka, teras tam mam 1300 a drzi a to mam poladeny motor 
|
Str, 06.11.2013, 20:12 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
tak nech sa paci 
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Str, 06.11.2013, 23:37 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
nakoniec som sa dal aj ja na diesel  1.6TD uvidime no 
|
Štv, 07.11.2013, 0:06 |
|
 |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
Filipe píše: ja mam 1,9td z peugeota 405 a prevodovka stale drzi,origo prevodovku som menil ale nie koly tomu ze by vyletovaly kolecka, teras tam mam 1300 a drzi a to mam poladeny motor  Filipe aj si mu riadne nakladal, ci len take opekacky? Myslim s tou 1,9TD... Nehadam sa, len je fakt rozdiel 1,3 benzi a 1,9TD, ten rozidel v krutaku nieje zanedbatelny. tiez by ma zaujimalo ci original dieselovy samuraj ma rovnake creva ako benzinovy, staci ze je v ozubeni pouzity iny modul ozubenia a hned to mas rozdiel. Pandik myslim ze tvoja 1,6TD je taka zlata stredna cesta, motor pekne ide, dobry krutak, tiez je spolahlivy fakt ze minimum elektriky.
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Štv, 07.11.2013, 12:47 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
dokonca je ten môj 1,6TD o niečo výkonnejší ako 1,9TD a vraj má aj lepší krútiak ako 1,9TD 
|
Štv, 07.11.2013, 23:32 |
|
 |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
pandik ale iba vraj, to jak keby v novom case napisali 
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Pia, 08.11.2013, 9:03 |
|
 |
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
Jojdo píše: Filipe píše: ja mam 1,9td z peugeota 405 a prevodovka stale drzi,origo prevodovku som menil ale nie koly tomu ze by vyletovaly kolecka, teras tam mam 1300 a drzi a to mam poladeny motor  Filipe aj si mu riadne nakladal, ci len take opekacky? Myslim s tou 1,9TD... Nehadam sa, len je fakt rozdiel 1,3 benzi a 1,9TD, ten rozidel v krutaku nieje zanedbatelny. tiez by ma zaujimalo ci original dieselovy samuraj ma rovnake creva ako benzinovy, staci ze je v ozubeni pouzity iny modul ozubenia a hned to mas rozdiel. Pandik myslim ze tvoja 1,6TD je taka zlata stredna cesta, motor pekne ide, dobry krutak, tiez je spolahlivy fakt ze minimum elektriky. no neviem ci som mu moc alebo malo daval ale odniesla si to poloos tak to posudenie necham na teba 
|
Ned, 10.11.2013, 21:48 |
|
 |
samurai303
Učeň
Registrovaný: Str, 27.11.2013, 19:07 Príspevky: 55
|
a to na ten 1,6TD treba aj nejakú prírubu pochybujem že ba to pasovalo na samuraiacku prevodovku ? 
_________________ Suzuki Samurai 1,6 OffRoad
|
Ned, 05.01.2014, 21:19 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
ano treba prirubu, treba aj zbrusiť taký kužeľ na kluke, vyrobiť podložku pod zotrvačník a samuraiacky zotrvak prevrtať, upraviť držiaky motora, hadice na vodu a dorobiť el. vrtuľu a poriešiť štartér s tým má problém viac ľudí, buď dopasovať z niečoho iného najlepšie s prevodovkou v štartéri alebo 24V ako mám ja a chytá na dotyk kľúča 
|
Pon, 06.01.2014, 1:30 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|