Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 matus368 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 06.11.2011, 19:52 Príspevky: 23 Bydlisko: Martin
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						K tomu Patrolu v meste a celkovo na bezne cesty by som povedal tolko: ak ma sofer sindrom a empatiu pre to, že sa vie a chce vcítiť do roly kormidelníka veľkého korábu + rata s nejakym tym terenom tak prosím. Asi jedna z najlepších volieb. Nedá sa nesúhlasiť s tým, že je to celkom vďačné a kvalitne auto vo veľa smeroch. Ak sa ale na tom má  voziť celá rodina zrejme by som nebol úplne v kľude, pretože kôli absencii medzinápravoveho diferáku je to auto v meste a na pevnych cestach pre šoféra, ktorý sa nestotožňuje s prvou vetou  pomerne nebezpečná a nepraktická záležitosť(a to nielen patrol aby sme mu neuškodili) . Zo svojich skúseností môžem povedať, že jazda po meste na patrole bola v norme  ( + krátka verzia je veľmi obratná) ale po urcitych kilometroch pride "uvedomenie" a vedie to k vymene auta. Neviem prečo ale mam pocit, že k tej spominanej chalupe sa da s trochou šťastia dostať aj na "doble" + ostatne veci ktore si spomenul stavaju Patrol do roly outsidera. Možno s tým par ludi nebude suhlasiť ale ver mi je to tak. Jedina vec ktora to cele zlahcuje ja planovany najazd 10 000 km/ rok. To naozaj nie je veľa a preto si vyber ktorekoľvek hlavne nech mas z neho radosť. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 16:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Citácia: pretože kôli absencii medzinápravoveho diferáku je to auto v meste a na pevnych cestach pre šoféra, ktorý sa nestotožňuje s prvou vetou pomerne nebezpečná a nepraktická záležitosť A to akože načo v meste potrebuješ medzinápravový dif v meste, veď tam nevyužiješ ani 4X4.     
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 16:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no, a na dovazok, na vagonoch roky jazdi po ziline moja 50 kilova manzelka  a ked som jej dal ten "obratnejsi JEEP"  tak ma s nim poslala do prdele, vraj to ma maly volant a celkovo, ze taka mala hrkalka     presvedcil ju len automat po case...  
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 16:59 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 matus368 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 06.11.2011, 19:52 Príspevky: 23 Bydlisko: Martin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tomrs píše: Citácia: pretože kôli absencii medzinápravoveho diferáku je to auto v meste a na pevnych cestach pre šoféra, ktorý sa nestotožňuje s prvou vetou pomerne nebezpečná a nepraktická záležitosť A to akože načo v meste potrebuješ medzinápravový dif v meste, veď tam nevyužiješ ani 4X4.    Možno si to táto zima zatial nevynútila ale vzhladom ku všetkým predošlým s tym nemôzem suhlasit. Este o to viac, ze byvam na Severe.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 17:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luther 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2170 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Nedá mi nezapojiť sa. Ale daj jej naozajstný Jeep, aj s motorom, nie len kasňu   Ja osobne by som bral aj Patrol, Y60 je podľa mňa best, len zasa bez motora. A k téme, na to čo potrebuje dotyčný by som asi skôr riešil nejaké Terrano ako Patrol. A z osobných skúseností by som diesel "do mesta" určite nechcel.  Ako sa hovorí 100 ľudí 100 chutí    
					
						 _________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 17:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 FOGY 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 žene, ale možno aj ostatným, do mesta hlavne automat. Vždy som bol proti automatom, ale odkedy mám aj auto s automatom, po meste jazdím len s tým /ak je voľné/. V súčasnej premávke - posúvanie sa medzi autami, zápchami, križovatkami, dementnými šoférmi atď je to najpohodlnejšie 
					
						_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 17:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no prave, ze na motor sa nestazovala, tiez mi to napadlo 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 17:23 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Janciak 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						podla mna ten diesel nieje nic strasne    pise ze ma kratke trasi 15-20 min potom 1-2 hodky prestavka.... moja skusenost je ze ta 2.8 v patrole ako pisal aj Rado zostane celkom tepla a predpokladam ze pri 2.7 teranku to nebude o nic horsie... ta prva jazda bude na studenom motore ale tie dalsie uz budu podla mna v pohode Na drujej strane 4.0 alebo 4.7 WJ som jazdil a v meste mi to prislo troska jednoduchsie na jazdu (mozno to je aj tym ze tie Wj boli seriove a patrol som v seri este v meste nemal jazdil som len upravene kusy) ak chces ostat pri tom co si navrhol na zaciatku tak by som bral to terano  
					
						 _________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 17:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Myslim, ze jeho poziadavky by splnilo aj dobre suv. 
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 17:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 colt.45 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 26.09.2012, 16:35 Príspevky: 124 Bydlisko: Východ
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						jeho požiadavky by splnilo až-až už spomenutý pajero sport. Téma začínala pri jednoduchom off/suv, a už sme pomaly pri HEMI. Chápem, že je fajn mať výborný ťah, a zvuk motora je nádherný, ale ja si myslím, že by mu také auto bolo zbytočné.      
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 18:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 simi 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54 Príspevky: 508 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Čo sa týka zohriatia motora na Terrane (2.7TD) moje sa zohreje po cca 10 min.A to aj pri -7 stupnoch.A s jazdou v meste nieje vôbec problém.Spotreba cca 10-12 l. 
					
						_________________Toyota LandCruiser 95 Nissan Terrano II 2,7 TD Suzuki Vitara 1,6 16V  Suzuki GSX-R 600 K2   http://www.youtube.com/xsimivwhttp://amass.sk/ 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 18:33 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sinyangas 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 11.02.2014, 11:02 Príspevky: 23
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pozerám, že Hyundaiom sa tu veľmi nedarí. Papierovo sa mi Terracan stále zdá najvhodnejší, ale ako si prechádzam diskusiu, Terrano vyzerá stále lepšie. Aj dizajnovo sa mi páčia Nissany viac. To WJ ale zaujalo, priznám, že Cherokee som pustil z hlavy po množstve kritík na 2.5 TD a aj kufrom sa zdal menší. No pozrel som pár názorov na WJ 2.7 a že motor spoľahlivosť sama. Ako tu padlo, dynamická jazda ma naozaj netrápi, ale potrebujem priestor (3000 litrov v Doble som využil neraz) a aby ma v stúpaní nezastavilo už pár čísel snehu. A s vozíkom sa mi párať nechce (sídlisko). Hoci sem tam sa aj ťažší záves pritrafí (preto redukcia). No myslím, že čo som potreboval vedieť som sa dozvedel. To jest, že pri mojom počte km nie je somarina takto jazdiť a tie dízle to prežijú   Naozaj díky každému za názor.     
					
						 _________________ Nissan Terrano II 2.7 TDi A/T, Cooper Discoverer A/T3 235/70/16 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 19:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 miro09 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 8:36 Príspevky: 52 Bydlisko: Hnúšta
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Zdravim, ja som kupil pajero V6 3000, od nejakeho doktora co jazdil len po meste.... mozem povedat, ze to bola dobra kupa..... teraz mu trocha davam do tela heheh... ale ak chces riest spotrebu tak si nekupuj terenak ... ja mam spotrebu v meste tak 15 - 20 l .... je to benzin ... ten isto trpi menej ako naftak.... ktory podla mna nevylagrovany pozity ani nekupis.... 
					
						 _________________ Jeep Wrangler YJ 2.5 (pracuje sa)  Mitsubishi Pajero  V6 3000  dlllllheeeee
  VW Amarok, 2,0L BiTDI 4Motion AT8  - cestná leštenka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 12.02.2014, 19:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 BBMiso 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 dnes rano som si pomeral teplotu motora start +3°C po 3km kludnej jazdy (cca 3min)- stvorka 50km/h a 1500 otacok - teplota motora 61°C po dalsich 2km (celkovo 5km (cca 5min)) kludnej jazdy - stvorka 50km/h a 1500 otacok - teplota motora 82°C a tam sa uz potom drzi. kurit zacne tesne pred 60°C 
					
						 _________________ Patrol GR Y61, 2,8TD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 13.02.2014, 10:52 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						RADOFFROAD píše: nechcem tu zasierat temu, ale zas neh vie do coho ide,  je jedno, ci WJ alebo iny jeep, preslo mi ich za posledne mesiace viac cez ruky a seru sa tam veci, ktore na patrole nezazijeme za 5 rokov... do mojho WJ islo cca 4000,- € takze podvozok a ine zasadne veci su nove, ale ak jeden den nejde ventilator kurenia, druhy den vyhrev sedaciek, o par dni radio, potom zas zrkadla, dialkove ovladanie at atd, to je na nervy a to nehovorim len o mojom, to sa tyka 90% jeepov ce 5 rokov... spotreba serioveho nie je ovela nizsia... to auto sa mi dizajnovo paci, ale asi kupim HO 4,7 ked uz to zerie, nech to ma aj zvuk a trochu ide      ale dalej ako par sto km na nom nepojdem a vzdy ho budem povazovat za jeden zo svojich nepodarenych rozmarov... Porovnavat to nemozes,na patrole sa seru zasa ine veci a hnije ako ovocie. Alebo inak povedane, ziadne hovno nie je dokonale, kazde ma svoje muchy:-) spotreba serioveho WJ 3,1TD sa da udrzat v mierkach 12-13 mesto 9-10 mimo, 11 priemer vyhrev sedaciek a klapky kurenia su bolest WJ. Ale to ostatne nie je vobec bezne. Jedine ze si natrafil na vyhonenu mrdku z rozosratou elektrikou. Tieto zavady poznam a myslim ze mi preslo rukami podstatne viac jeepov, takze nejaku tu statistiku mam      a taketo zavady maju jedneho spolocneho menovatela - niekto pokur..l elektriku.  A hlavne u  WJ na SK  je bezne ze v aute najdes domontovane 3 alarmy, 2 centraly, nejake handsfree a podobne blbosti, vsetko "odborne" zapaskovane     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 13.02.2014, 14:57 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |