Dnes je pondelok 26. mája 2025, meniny má Dušan a zajtra Iveta
Autor |
Správa |
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 656 Bydlisko: Bratislava
|
Pekne. BTW: Ake tam mas listove pera a ake strmene? Co do zachovania jazdneho komfortu, sa mi osvedcilo riesenie zdvihu len predlzenim strmenov a ponechanim povodneho tvaru a tvrdosti listovych per. Pepo.
_________________ XJ
|
Str, 22.01.2014, 19:09 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Pera su Crown, tvrdost neviem.. Zavesi pera netusim, predlzene su vlastne o to o co je auto zdvihnute..
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Str, 22.01.2014, 21:12 |
|
 |
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 656 Bydlisko: Bratislava
|
Dondo píše: Pera su Crown, tvrdost neviem.. Zavesi pera netusim, predlzene su vlastne o to o co je auto zdvihnute.. Zda sa, ze si dal tvrdsie pera, ako boli povodne.... Kolko maju listov? Mas nejake foto? Pepo.
_________________ XJ
|
Str, 22.01.2014, 22:17 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Listy maju 4, viac ti nepoviem...fotku nemam a na aute ich velmi nenafotim.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Štv, 23.01.2014, 13:07 |
|
 |
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 656 Bydlisko: Bratislava
|
Dondo píše: Listy maju 4, viac ti nepoviem...fotku nemam a na aute ich velmi nenafotim. Ked maju 4 listy, tak by to malo byt ako seriovka... dalo by sa este polemizovat o hrubke listov, ale tu som si nie celkom isty, ci Crown robi(l) aj silnejsie 4-lisotve pera pre XJ... to by mohli komentovat profici... Jeden rozdiel ktory pri tej tvoje uprave vidim, su tlmice... tie by mohli jazdu pritvrdit... Ja som tlmice nechaval seriove... Ked uz nijak inak, vrece s 50 kilami piesku v kufri robi zazraky... jazda so zatazou je ladnesia - menej hrkotava, v zime naviac zvysi prilnavost zadnych pneumatik k povrchu namrznutej vozovky... Pepo.
_________________ XJ
|
Pon, 27.01.2014, 0:33 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Tlmice su Rustys, a mam ich aj vpredu, a predok zostal uplne rovnaky ako pred upravou, preto mi to zase na tlmice nesedi, i ked moze sa to inak spravat pod zatazou ked na nich sedi vaha motora. Vzadu predsa len vela vahy na tom nieje... Ked poriesim ine veci ktore mam na plane tak zacnem asi zistovat ohladom tlmicov zadnych nieco, jazdit sa na tom da len je ten zadok ako na motokare. A ak ma to prestane bavit tak aj skor...
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pon, 27.01.2014, 0:47 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Takze vyrazne pritvrdenie zadku maju na svedomi druhe tlmice, dnes som na skusku hodil seriove a jazda zrazu ako v perinke ( v porovnani s tym co to robilo predtym  ) . Tak zatial nechavam seriove a do buducna budem muset nejake dlgsie poriesit ktore ale tak tuhe.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Štv, 30.01.2014, 18:14 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Štv, 20.02.2014, 19:16 |
|
 |
Venty
Učeň
Registrovaný: Str, 19.02.2014, 13:09 Príspevky: 36
|
Pekne vypadá tiež som zvažoval podobnú kúpu 
|
Pia, 21.02.2014, 0:23 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|

Tak nieco zaktualizujem, bol som na prehliadke s jeepom v Jeepparts a potesili ma, kilometre sedia nieje to stocene takze momentalnych 140 500km je skutocnych, akurat treba nejake loziska pomenit v prednom dife co bolo pricinou preco mi odislo gurero pod unasacom kardanu tak som provizorne vymenil len gufero nech som pojazdny a som bez predneho kardanu, zatial to drzi no do vymeny radsej bez kardanu...okrem toho difu je to ok. Dalej som sa hral s tyckami stabilizatoru, prerobil som si povodne na odpojitelne nejak takto: Na original tycku som dorezal zavit az do konca Bolo treba kupit 2ks klbovej hlavice s vnutornym zavitom M10 a podla toho upravit konecnu dlzku zavitu Dalej som z jokla vyrezal uchyt, vymeral a navrtal, k tomu narezal z tenkostennej trubky vymedzenia Po primerani na aute som zistil ze sa mi cela tycka predlzila ta muselo ist dolu uz neviem ci 4 alebo 5cm Tak a tu uz v konecnej podobe Nahodene na aute A odpojene K prerabke som musel kupit klbove hlavice, 4ks M10 srobov + podlozky + matky, dve karabinky, kusok oceloveho lanka, sponky za lanko, zavlacky na zaistenie tycky na srobe na naprave namiesto matky(tam bolo treba tie sroby aj skratit aby sa to dalo vysunut)...ostatne co dum dal.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Sob, 15.03.2014, 16:48 |
|
 |
pilčik
Učeň
Registrovaný: Pon, 29.10.2012, 19:08 Príspevky: 71 Bydlisko: Zvolen
|
Pekná čistá práca,takým to podobným spôsobom to musím poriešiť aj ja.Ďíky za inšpiráciu. Kde sa daju kúpiť také kĺbové hlavice? 
_________________ Jeep ZJ-5,2 V8,r.v.97 tel.0904 990 007
|
Sob, 15.03.2014, 18:41 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Dakujem, hlavice som bral zo stranky tme.eu v nasich obchodoch som to nezohnal a bola to najvacsia polozka vysli nejakych 24 eur ale je to aspon pevne a pozinkovane takze ani hrdza by nemala hrozit...ostatny matros stal okolo 4 eur takze cele to vyslo do 30 eciek. Ja som sa zase inspiroval hotovymi ktore sa predavaju napr na ebay ale okolo 100 e takze sa s tym oplatilo pohrat z mojho pohladu.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Sob, 15.03.2014, 18:55 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Sob, 31.05.2014, 23:03 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
pekne si sa pohral s tymi tyckami stabikov. vymena radiatora (asi aj vyparnika) caka aj mna, tak aspon vidim ako to vyzera. ja mam momentalne vyhadzane komplet koberce, sedacky - kvoli poslednemu 'brodeniu' v saigone 
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Ned, 01.06.2014, 19:18 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
No tak pevne nervy pri rozoberani  skladanie je uz pohodka, najhorsie pri skladani bolo dostat cely ten box na svoje miesto a trafit tie stifty do dier... ostatne doskladanie uz nieje problem.. Ale druhy krat by som to uz nerobil asi keby to nebolo nevyhnutne. Dik zatial su ok a v terene super ked to viem odpojit a na ceste vedet aj relativne naletet do zatacky.... Pocul som ze bolo mokro v aute 
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Ned, 01.06.2014, 19:27 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|