Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
Vyber medzi grant vitara - pajero pinin - rav4 - jimny
Autor |
Správa |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|

Ahojte premyslame nad dalsim priblizovadlom a premyslame o tychto 4 ( kriteria: 5dverove, benzin 4x4, spolahlive, ziadne auto na tesco obrubniky, ked by bolo treba aby vedelo aj zamakat a nebalo sa zamazat-cesta na chatu (mokra trava blato kamene kopec- octavia 4x4 audi a4 quattro passat 4 motion nevisli dacia duster s problemami velkymi) rok od 2000 vyzsie, cenova kategoria do 5000€, ak nebude vhodny kus na SK nebojim sa ist za autom aj do zahranicia) 4 typy : Toyota Rav4 2.0 VVTI 110kW ( nehorazne sa mi paci toto auticko ale bojim sa ze by som nevizsiel mozno neopravneny strach ale tak no neviem necham si poradit) Suzuki Grant Vitara 2.0 VX 94kW Mitsubishi Pajero pinin 2.0 GDI 95kW Suzuki Jimny 1.3 JLX 59kW -63kw ( viem je to len 3 dverove ale ked mne sa paci velmi taky krpec ale vyzera ze sa prace neboji a mozno by sme ho zobrali) Takze piste same +/- na jednotlive auta chvalte sa tym co mate doma hondotne nadavajte na to druhe ukazujte chybi chcem vediet ktore mame vybrat tak nech sa paci hadajte sa
P.S : nechceme nissan x-trail daciu duster ani subaru forester a zatial sme nakloneny k Mitsubishi Pajero Pinin lebo mame jedno velke pajero uz doma a zatial nesklamalo
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Sob, 22.03.2014, 21:10 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 22.03.2014, 22:58 |
|
 |
paco77sk
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 31.12.2011, 22:10 Príspevky: 149 Bydlisko: SL
|
tak nwm, mas Pajero a spekulujes nad Rav4 a Jimny? Za mna Grand Vitara alebo Pinin urcite. Zalezi na rocniku a stave, co zozenies lepsie. Skor Pinin by som bral. Micina je super (Jeep viac  ).
_________________ Nissan Patrol GR 2004 3.0 DDTI ex Jeep GC 2006 5.7 HEMI ex Mitsubishi Pajero 2003 V60 3.2DiD
|
Ned, 23.03.2014, 3:06 |
|
 |
andrej190
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 12.11.2011, 13:20 Príspevky: 1468 Bydlisko: B. Bystrica
|
toyota má medzi týmito výhodu ak sa nemýlim že je jedine permanentná 4x4.. Ale zase keď som porovnával s mojou GV tak sériová GV je vyžšia ako rav4 alebo pinin čo sa týka podvozku.. no jimny by si mal najmenší problém zdvihnúť ak by si to chcel aj dvíhať kôli tuhým napravam  všetko má nejaké výhody a rozhodnúť sa býva často zložité Ja som tiež rozmýšľal nad pininom kedysi ale niektoré nemajú ani redukciu ale to tušáím iba tie 1,8mičky.. Ale zase pinin by si kúpil asi o niečo lacnejšie ako GV...  tu máš aj nejakú diskusiu čo by ťa mohla zaujímať viewtopic.php?f=127&t=2532
_________________http://www.safeworks.sk - Výškové práce, Pilčícke práce, Elektroinštalácie
|
Ned, 23.03.2014, 9:49 |
|
 |
sahara04
Koumák
Registrovaný: Uto, 21.08.2012, 11:45 Príspevky: 150 Bydlisko: okres BJ
|
pridám sa - aký druh 4x4 má ten Pinin (lebo som dostal chrobáka do hlavy)? čítal som čosi o superselecte z veľkého pajera, potom, že to už nedávali, ale na fotkách z bazáru vidím iba jednu šaltpáku, tak včul neviem... 
|
Ned, 23.03.2014, 19:51 |
|
 |
paco77sk
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 31.12.2011, 22:10 Príspevky: 149 Bydlisko: SL
|
Pinin od 1999 ma superselect SS4-i 4WD a v podstate rovnaky nahon ako "velke" Pajero http://www.auto.cz/mitsubishi-pajero-pinin-512 rezimy 2H, 4H,4HLc a 4LLc, akurat ma viskospojku
_________________ Nissan Patrol GR 2004 3.0 DDTI ex Jeep GC 2006 5.7 HEMI ex Mitsubishi Pajero 2003 V60 3.2DiD
|
Ned, 23.03.2014, 22:37 |
|
 |
sahara04
Koumák
Registrovaný: Uto, 21.08.2012, 11:45 Príspevky: 150 Bydlisko: okres BJ
|
takže môže byť full time štvorkolka bez toho, aby som niečo poodtŕhal, alebo mu to až tak dobre nerobí?
|
Pon, 24.03.2014, 0:13 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
Takze ako citam okruh sa zuzuje na dva modely pinin a GV takze je to jasne hladam pinina a pajero wagon dostane brachu  Paco77sk mi pripomenul jeden dokumen co mi ukazal jenki ked som riesil velke pajero tak som ho znovu nasiel nech sa paci pre sahara04 http://www.mitsubishi-motors.cz/modely/ ... ka-4wd.pdf prijemne citanie a este dodam kedze som si nieco zistoval o pinine takze motorove 1.8 su len full 4wd 2.0 gdi boli so superselectom a na europskom trhu 2.0 je ojedinely druh ale da sa najst  vetsinou su 1.8 a pajero pinin 2.0 so superselectom nema staly pohon 4x4 teda v poloho 4H je to stale zadnokolka ale pri smyku viskospojka priraduje predok Tento superselect je vyvinuty cisto pre pinina ak som sa dade sekol opravte ma
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pon, 24.03.2014, 1:43 |
|
 |
sahara04
Koumák
Registrovaný: Uto, 21.08.2012, 11:45 Príspevky: 150 Bydlisko: okres BJ
|
Vďaka, Hesh, budem študovať.
|
Pon, 24.03.2014, 10:08 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Tie gdi motory su dobra volba? Jedneho casu ich bolo s vadnym motorom na predaj tak za prve.2-3strany na mobile.de
len sa tak pytam, ze to auto zatial.vsetci poznate len papierovo a je tu mozno jeden realny uzivatel
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pon, 24.03.2014, 10:27 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
bull4x4 vsade kde som cital GDI motoroch bol ten isty problem a to ze su haklive na kvalitu benzinu takze tiez zacinam premyslat o GDI pretoze v klasickych pajerach V60 co davali 3.5 V6 GDI bol problem kvalita benzinu ale jeden z francuz co ma pinin gdi co snim pisem tak nema stym problem a tankuje na shell hoci viem ze na slovensku sa kvalita benzinu lisi od kraju ale ako sa hovori risk je zisk ale i velka strata tak uvidime
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pon, 24.03.2014, 11:33 |
|
 |
sahara04
Koumák
Registrovaný: Uto, 21.08.2012, 11:45 Príspevky: 150 Bydlisko: okres BJ
|
bull4x4 píše: Tie gdi motory su dobra volba? Jedneho casu ich bolo s vadnym motorom na predaj tak za prve.2-3strany na mobile.de len sa tak pytam, ze to auto zatial.vsetci poznate len papierovo a je tu mozno jeden realny uzivatel bolo by fajn, keby ten jeden prispel vlastnou skúsenosťou. dúfajme, že sa objaví. inak by ma zaujímalo, čo presne odchádza kvôli tej citlivosti na kvalitu paliva a či sa to dá nejako dodatočne/preventívne ošetriť.
|
Pon, 24.03.2014, 14:29 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
Motor má jeden technický problém. Vďaka technológii priameho vstrekovania benzínu GDI sa pri jazde na menej kvalitné palivo tvoria karbónové usadeniny v sacom potrubí, ale najmä v motore, ktorých sa zbavuje veľmi ťažko. Pri väčšom kilometrovom nábehu na takýto benzín môžu usadeniny dokonca stáť za podstatne rýchlejším opotrebovaním samotného motora...... Tak mi to bolo vysvetlené ( pomoc: možno dekarbonizácia motora?)
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pon, 24.03.2014, 15:54 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
sahara04 píše: bolo by fajn, keby ten jeden prispel vlastnou skúsenosťou. dúfajme, že sa objaví Uz niekde prispel, klepe mu motor 
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pon, 24.03.2014, 15:58 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Hesh píše: Motor má jeden technický problém. Vďaka technológii priameho vstrekovania benzínu GDI sa pri jazde na menej kvalitné palivo tvoria karbónové usadeniny v sacom potrubí, ale najmä v motore, ktorých sa zbavuje veľmi ťažko. Pri väčšom kilometrovom nábehu na takýto benzín môžu usadeniny dokonca stáť za podstatne rýchlejším opotrebovaním samotného motora...... Tak mi to bolo vysvetlené ( pomoc: možno dekarbonizácia motora?) Tomuto trochu nerozumiem - technicky. Ako sa môžu tvoriť karbónové usadeniny v sacom potrubí, ak sa jedná o motor s priamym vstrekovaním benzínu? GDI= Gasoline Direct Injection... takže by sa malo jednať o priamy vstrek benzínu do valca. Teda sa benzín do sacieho potrubia vôbec nedostane - od čoho sa tam má tvoriť karbón? Alebo sa mýlim? Vysvetlite niekto, kto v tom má jasno...
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pon, 24.03.2014, 16:43 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|