Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
NADS ZD30 - Ochrana motora
Autor |
Správa |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Ja som to uz nahodil s tym spinacim tlacitkom namiesto rele a s casovacom. Takto brnknem po zapnuti zapalovania do tlacitka a zhavim len pri studenom starte a nie pri kazdom. Cas si mozem kedykolvek nastavit. Este sa mi nedari zistit odkial presne ide signal na povodnu kontrolku zhavenia na pristrojovke. Chcel by som to urobit tak aby ukazovala realny cas ked su aktivne aj zhavice, ale riesenie klokanov s externou diódou ktoru napajaju z lišty zhavicov sa mi nepaci. Poprípade ak niekto vie kde by som mohol najst detailnu schemu elektriky a schemu zapojenia pinov v riadiacej jednotke budem silno povdacny. .
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Pia, 11.04.2014, 19:31 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
aaaale kupoval som viac veci a o toto som zakopol
|
Pia, 11.04.2014, 20:39 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
nech sa paci ... kredity za to idu zas do Klokanova.
|
Pia, 11.04.2014, 20:43 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Ono je to take jednoduche? Ak som to spravne pochopil, staci cvaknut pin 16 z riadiacej jednotky a pripojit ho k vystupu spinacie ho rele KEMA? Tusil som ze ta kontrolka sa bude aktivovat uzemnenim. Nebude to hlasit nejaku chybu ked bude vystup 16 nezapojeny? Prevelice velka vdaka!!!!! A podakuj prosim za mna aj genialnym klokanskym chlapcom, lebo ja to tam iba citam kedze darom iných jazykov neoplyvam, tak aj to len cez gugel. Takze si musim polovicku domyslat a kedze som neni ani regnuty, tak obrazky nevidim..
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Pia, 11.04.2014, 21:26 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Ano je to velmi jednoduche ako cela riadiaca jednotka ZD30 Malo by to takto byt OK, tieto vodice v riadiacej jednotke niesu DTC a nemali by teda hadzat chybu (myslim 16 a 111). Akurat, ze kontrolka zhavenia sluzi na to, ze ked zhasne mozes startovat, hoc to este zhavilo dalej. Tak ja by som to nerobil. KEMO mam na boku, tak vidim, dokedy mi to zhavi - svieti cervena ledka. Nastavenych mam 30 sekund. Vo finale KEMO tiez budem zapinat podla potreby a teda aj zhavit podla potreby. Pri vyssich teplotach zhavit ani nepotrebujes ak je motor OK ako vravis. Obcas sa u nich clovek dozvie dobre veci, ved aj cele NADS-ko je ich dielo a vyzera, ze pomerne uspesne
|
Pia, 11.04.2014, 21:41 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
90% startov ked sa nikam neponahlam robim aj tak az po zhasnuti kontrolky airbagu, takze kontrolka zobrazujuca realny cas zhavenia mi vôbec vadit nebude.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Sob, 12.04.2014, 10:06 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
No alebo tak Inak kovove zhavice potom netreba zhavit viac ako tych 30s aby sa nespiekli.
|
Sob, 12.04.2014, 11:54 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
vylepsil som tu schemu, takze tato uz bude s KEMO a relatkom fungovat pekne. R1 je odpor, C1 kondenzator, D1,2 su diody- nemusis ich tam davat, ale tu jednu na relatku by som radsej nechal. R1/C1 som skusal 33R/2200uF ale nakoniec som dal do auta 47R/4700uF. pripadne pouzi takuto kolisku relatka:
|
Pon, 12.05.2014, 0:18 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Uz som si volako zvykol spinat zhavenie minitlacitkom len ked potrebujem, takze prerabat to uz nebudem. Ale urcite to niekomu pomoze.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Str, 14.05.2014, 9:03 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Takze po vcerajsom hrajkani s prerobenim kontrolky zhavenia na pristrojovke aby zobrazovala realny cas zopnutia zhaviaceho rele som zistil, ze podla tej schémy co si sem dal 11.04.2014, 19:43 to sice funguje, ale az po malej uprave. Tie diody pred kontrolkou co su v scheme asi nemontovali do kazdeho modelu, lebo ja to tam pravdepodobne nemam a po spojeni modrobieleho kabliku na kontrolku a zeleno cierneho na zhaviace rele si cez kontrolku to zhaviace relatko chytalo kostru a po pripojeni baterky automaticky spinalo. Po doplneni diody na modrobiely kablik problem vyrieseny.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Sob, 31.05.2014, 23:02 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Hlavne, ze to teda funguje tak, ako ma Ono niekedy sa najdu rozdiely v AU/EU verziach a je to zrada, ked citas info v Klokanove a nechapes, preco to u teba nejde A tento casovac je presne ten pripad. Ale napriklad vobec nechapem, ze Nissan nechal zhavit keramicke zhavice 5 minut bez predpisaneho servisneho intervalu. Takto vlastne kazda ZD30 ma po case nejake poletujuce keramicke spicky v hlave/turbe/na pieste/... necudo ze detonuju kedy sa im zachce. Kazdopadne toto bola prva modifikacia, ktoru som hned nahodil. Zvysok si postupne poriesim tiez, len je teraz velmi malo casu na hrabanie sa v aute.
|
Sob, 31.05.2014, 23:16 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Ned, 01.06.2014, 10:55 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
No umiestnenie toho cidla bude urcit chutovka Zvazoal som cerpadlo aj ja, mozno to zapracujem tiez. Este k tomu pridam modifikaciu sacieho potrubia. Moj posledny zazitok z STK je taky, ze som nepresiel kvoli rezerve, ktoru som mal odmontovanu doma, kedze si riesim jej drziak pre vacsiu pneu, takze nekomentujem
|
Pon, 02.06.2014, 11:18 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Co obnasa ta modifikacia sacieho potrubia? Pocujem o tom prvy krat. Ak to je odstavenie tej malej klapky v saní, tak to uz mam urobene davno. Nikdy som netusil naco tam vôbec je. A este som vyhodil tu zbytocnu bradavicu pripevnenu na vzduchovom filtri na ktorej je umiestneny povodny elektroventil ovladajuci max tlak turba.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Uto, 03.06.2014, 12:55 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Je to citanie od tohoto prispevku dalej http://www.patrol4x4.com/forum/1960593-post129.htmlTento chlapik ma v svojej 3.0 kadeco, popisuje celkom pekne vsetko, co robil aj s navodom a ked sa da, tak siel s trolom aj na dyno, aby sa dojmy a predpoklady potvrdili.
|
Uto, 03.06.2014, 15:08 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|