Dnes je sobota 17. mája 2025, meniny má Gizela a zajtra Viola
Aké MT pneu? (civilizovanejšie)
Aké MT pneu? (civilizovanejšie)
Autor |
Správa |
Srdcom Offroadman
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 29.12.2012, 21:30 Príspevky: 672 Bydlisko: Trenčín-Opatová
|
Maxxis bighorn
_________________ Sex je pre chudobných,My bohatí jazdíme OFF-ROAD
keby niečo,treba volať na 0948 718 350
Škoda 125 L Felícia 1.3 BMM
EX Hyundai Galloper 2.5 tdi Felícia 1.6 mpi
|
Str, 20.08.2014, 13:56 |
|
 |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Andrej, s tým rozmerom to myslíš vážne ?? Nejako mi to príde malé...
K téme - Cooper STT si mal možnosť vidieť na Tisovci čo robia na blate - to isté čo ATčka. Na druhej strane na kilometrový nájazd sú najlepšie - bežne na nich jazdia 50 000 km aj na ťažších autách.
Podľa mňa ak jazdíš 50/50 terén cesta tak AT a naviják najschodnejšia cesta. MTčka sú proste do terénu a na občasné premiestnenie po asfalte, toť môj subjektívny názor.
PS: ja mám na pajere BFGoodrich Macadam čo sú HTčka a s navijákom bez problémov. Keď idem do riadneho terénu, prezujem si riadne gumy.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Str, 20.08.2014, 20:24 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Pronto MT cka su do ,,sucheho,, terenu a v blate su na tom tak isto ako AT -vacsina typov az na par vynimiek . Ked chce aby mu gumy dlho vydrzali tak BF goodrichAT alebo General Graber AT-tie vydrzia az 90 000km co je skoro neuveritelne -len su tvrde ako stolverky  a ked len do lesa a sem tam na cestu tak T3 a +druhe auto na cestu 
|
Str, 20.08.2014, 20:59 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Km2 podhustene na 0.4 v pohode isli tam, kde aj t3, riesenie je vnutorny beadlock
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 20.08.2014, 21:33 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
bull4x4 píše: Km2 podhustene na 0.4 v pohode isli tam, kde aj t3, riesenie je vnutorny beadlock Hej len ked kupi kvalitne vnutorne beadlogy tak sa mu to predrazi a + stale spustat a potom dofukovat gumy to tiez robota navyse 
|
Str, 20.08.2014, 21:38 |
|
 |
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
andrej190 píše: Toyo Open country M/T máme na firemnom pajere a nejak ma neoslovili.. hučia dosť v teréne keď je dobré blato tak sa zabijú a ťažko sa čistia.. Dakedy mám aj taký pocit že nemajú daleko od BFG AT a po 5 000km sú cca 3mm pneu fuč.
zaujímavé, ja ich mám na pajere pár mesiacov a zatial im nemám čo vytknúť, ani v Čavoji nemali problém
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka 
|
Str, 20.08.2014, 22:29 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
s pneumatikami vseobecne je to velmi subjektivne. kazdy ma ine auto a kazdy jazdi inak. co je pre niekoho vrcholny vykon na MT, prejde niekto na inom aute s prstom v nose aj na ATckach. dolezite je, ked clovek veri tej svojej pneu 
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Štv, 21.08.2014, 7:51 |
|
 |
andrej190
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 12.11.2011, 13:20 Príspevky: 1469 Bydlisko: B. Bystrica
|
no ako píše indian zaleží aj od váhy auta, terénu atd.. My to máme na 3dv pajere 2004 tuším? a 2,4D (bez turba  ) a nič moc.. ale máme ho na full naložené tak možno sa im už s tou váhou auta veľmi nechce.. často tam býva aj cez tonu materialu čiže aj to bude možno jeden z problémov.. a vo všeobecnosti je to auto dosť nešťastne riešené aj vzhľadom k motoru. Keď zastanem v kopci aj s prázdnym autom tak sa nejdem ani pohnúť na redukcii normálne. Buď sa spustiť na rovinu a rozbehnúť alebo to riadne predrať cez spojku.. Možno keby mal len lepší výkon a tie pneu by sa dali viac rozkrútiť žeby to bolo hneď o niečom inom.... ale o nich momentálne ani neuvažujem lebo niesu v potrebných rozmeroch... a Rasto s tými beadlockmi to zase nie až do takých extrémov hnať  )) Riešenie to je ale skôr keby sa auto používalo iba na extremne terény na také použitie ako potrebujem to je zbytočne prehnané si myslím a aj časovo náročné ako bolo písané..
_________________http://www.safeworks.sk - Výškové práce, Pilčícke práce, Elektroinštalácie
|
Štv, 21.08.2014, 8:04 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Budes sa musiet zmierit s tym, ze bez podhustenia ziadna mt v blate nepojde. Rizika podhustenia poznas. Vnutorny beadlock je v podstate taka nizka a pevnejsia dusa, ktora drzi patky. Inak km2 35" bezne podfukujem na 8" disku na 0.9 predok 1.1, zatial bez vyzutia, ale jazdim na nich malinko.
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 21.08.2014, 11:25 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
obľúbená téma  Ja som na STT 285/75R16 šiel na Patrole 2x Tisovec (aj ten pamätný kuevsky mokrý) a šlo to (niekomu ale zasa nie). Nabehal som na nich cca 40 000 km a tuším ešte teraz behajú na Toyke v Prahe. Teraz mám na Patrole Toyo MT v rozmere 255/85R16a sú podľa mňa úplne tichučké, tichšie ako STT. Do vážneho terénu ich ale treba PODHUSTIŤ. Sú dostatočne pevné (a teda aj ťažké), super bočnice, takže sa podhusťovať naozaj dajú aj bez bedlocku. Jazdiť na MT za cenu AT sa dá, ale tlak v pneu sa veľmi silne prejavuje na strate výkonu v teréne.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Štv, 21.08.2014, 11:26 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Toyo open country su dobre ale nemaju taky kilometrovy najazd ako napriklad bf goodrege lebo su maksie a rychlejsie sa deru
|
Štv, 21.08.2014, 13:42 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Hm... a na to si ako prišiel, že sú mäkšie? Lebo mne to teda určite tak nepripadá.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Štv, 21.08.2014, 13:50 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
kamos dotiahol toyotu hilux z anglicka a boli uz obute na nej tie gumky a za rok dezen isiel dost dole ale zase ten hilux dost vozil na korbe tak neviem ci sa podpisala aj hmotnost?
|
Štv, 21.08.2014, 13:53 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
JOE, ty si ako encyklopedia....ty vies vsetko.... 
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Štv, 21.08.2014, 16:19 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
|
Štv, 21.08.2014, 22:21 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|