Dnes je pondelok 3. novembra 2025, meniny má Hubert a zajtra Karol  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Automat neradí prvý stupeň, ZJ 1995   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 a co ak mas vadne cidlo teploty oleja?? alebo nemas tam origo oil enom nahradny?? a za studena sa sprava inac nez za tepla? 
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2014, 16:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ORKO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						peto a urob svoju temu,a nahraj fotky,myslim ze jeep sa nema zaco hanbit    
					
						 _________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2014, 17:07 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kolik778 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Áno, prevodovka radí inak za studena a inak za tepla. Za tepla ide vsetko tak ako má byť. Ale za studena nechce radiť prvý stupeň. Teda zaradí ho ale len keď sa mu chce. Vždy keď prídem na križovatku tak musím zaradiť ručne 1-ku a až po rozbehu "D". 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2014, 17:13 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kolik778 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Šaňo, fotky dodám len musím ešte čo-to porobiť    
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2014, 17:14 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						kolik778 píše: Vždy keď prídem na križovatku tak musím zaradiť ručne 1-ku a až po rozbehu "D". toto môže byť napríklad aj poklesom tlaku alebo kľudne aj špinavým sitkom na VB  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 28.11.2014, 13:22 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kolik778 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Takže problém vyriešený.
  Vymenili sme snímač rýchlosti na prevodovke a znova to radí ako víno.
  Ďakujem za typy a názory, moc ste mi pomohli. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 28.11.2014, 16:01 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kolik778 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A predsa tu mám ešte jeden dotaz. Aj po výmene snímača mi "samodiagnostika" vybliká chybu 12 a 13. Nevie niekto čo stým? Dá sa to nejako zmazať? 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 28.11.2014, 17:57 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Odpojiť baterku na pár minút? 
					
						 _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 28.11.2014, 18:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomas.Z 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10 Príspevky: 119 Bydlisko: Tvrdošín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 baterku odpojiť na 30 minút, potom zapojiť a skúsiť ešte raz. 
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero stále vo vývoji
  00 421 948 529 882 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 28.11.2014, 22:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kolik778 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Tak problém sa znova prejavil. Chybu snímača už neukazuje. Myslím že by to mohlo predsa byť v tých brzdiacích pásoch. Nenájde sa tu niekto kto by mi vedel povedať ako na to? Alebo niekto kto by mi to vedel správne nastaviť? 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 28.12.2014, 20:21 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ridder92 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 25.04.2012, 22:27 Príspevky: 196 Bydlisko: Námestovo
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Čau Peťo.  Nastaviť to kľudne dokážeš aj sám.   Potrebuješ len malý momenťák  - hodnota  8 Nm. A rekuciu, nadstavec na nastovovaciu skrutku pásu.  Dá sa vyrobiť z matky napr.
  Keďže máš ZJ 4.0  rv. 95  tak  tam  maš  prevodovku  RE 42.
  tu  máš  podrobný  návod ako na to :
  nastavenie BANDS(brzdovych pasov) 
  zadný pás:  1. Uvoľnite kontramatku nastavovacej skrutky. Dotiahnite nastavovaciu skrutku na 8 Nm.  2. potom povoľte nastavovaciu skrutku o predpísaný počet otáčok (pozri nižšie podla typu AT )  3. pridržte nastavovaciu skrutku a dotiahnite kontramatku na 34 Nm 
 
  predný pás:  1. Uvoľnite kontramatku nastavovacej skrutky. Dotiahnite nastavovaciu skrutku na 8 Nm.  2. potom povoľte nastavovaciu skrutku o predpísaný počet otáčok (pozri nižšie podla typu )  3. pridržte nastavovaciu skrutku a dotiahnite kontramatku na 41 Nm 
  Ak použijete predlžovací adaptér C-3705 (len predný pás) tak na 5 Nm. 
 
  parametre: (o koľko otáčok povoliť) 
  predný pás 
  42RE - 3 a 5/8 otáčky 
  44RE - 2 a 1/4 otáčky 
  46RH - 2 a 7/8 otáčky 
 
  zadný pás 
  42RE - 4 otáčky 
  44RE - 4 otáčky 
  46RH - 2 otáčky 
					
						 _________________ -JEEP Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 -  4" lift, "BW" lemy, Snorkel , BFG AT 33x12,5 R15,  8J ET-25 ,  NP 231.... -Suzuki SJ 413 rv. 88 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 28.12.2014, 21:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |