Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Uzávierky diferenciálov jeep ZJ   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 ORKO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						z petom sme si dali kavu na dielny a vysledok  znie ze cela stavba uzavierok sa zavrhuje,prisli sme nato ze za cenu uzavierok tam dokazeme naoperovat napravy z gr-ka z prevodom 4,56:1 +uzavierka vzadu,+dopredu,a o pevnosti a konstrukcii naprav sa bavit nemusime    
					
						 _________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.01.2015, 19:13 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						palo-cherokee píše: kolik778 píše: Prečo myslíš že práve u ZJ je to také napätie? u iných áut to zaradi v poriadku? Pýtam sa preto, lebo vzhľadom na to akú cenovú ponuku som dostal na OX, tak rozmýšľam nad ARB kde je takmer polovičná cena. To nie je o ZJ ale o konštukcii náprav. To len Diesel má ARB v ZJ tak popisuje ZJ        Presne tak ako píšeš!    Je to o D30/35. Tuším dva krát sa mi stalo, že som kôš vymedzil úplne napevno(podložky narvané na predpätie na hranici slušnosti)...ARB pekne tesnilo...a vyskytol sa trial, kde som to vykrížil na predné aj zadné dorazy a zároveň v zábere s velkým odporom...a už si to odfuklo...a odfukovavanie sa začalo opakovať. proste materiál niekde v bendže ustúpil resp sa deformoval a kôš dostal vôlu... Znova bolo treba kôš vymedziť.  
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.01.2015, 19:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ORKO píše: z petom sme si dali kavu na dielny a vysledok  znie ze cela stavba uzavierok sa zavrhuje,prisli sme nato ze za cenu uzavierok tam dokazeme naoperovat napravy z gr-ka z prevodom 4,56:1 +uzavierka vzadu,+dopredu,a o pevnosti a konstrukcii naprav sa bavit nemusime   No to tiez nie je najhorsie riesenie. Ale kvantum prace. Takze jedine ze vo vlastnej rezii, lebo inak to vychadza uplne rovnako.  A to neratam ine disky, prerobit brzdy, riadenie... Ale ktore GR ma 4,56 prevod? Nie je tam nejak 4,635 alebo cosi take ?      
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.01.2015, 19:35 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Janciak 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 4.625 ma 2.8micka to je najvacsi prevod aky sa tam daval v seriach 
					
						 _________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.01.2015, 20:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ORKO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						palo-cherokee píše: ORKO píše: z petom sme si dali kavu na dielny a vysledok  znie ze cela stavba uzavierok sa zavrhuje,prisli sme nato ze za cenu uzavierok tam dokazeme naoperovat napravy z gr-ka z prevodom 4,56:1 +uzavierka vzadu,+dopredu,a o pevnosti a konstrukcii naprav sa bavit nemusime   No to tiez nie je najhorsie riesenie. Ale kvantum prace. Takze jedine ze vo vlastnej rezii, lebo inak to vychadza uplne rovnako.  A to neratam ine disky, prerobit brzdy, riadenie... Ale ktore GR ma 4,56 prevod? Nie je tam nejak 4,635 alebo cosi take ?     kolesa sa celkovo budu menit ,pocitam ze peta ten 4" lift rychlo prejde a bude zase nieco tahat spoza velkej mlaky takze cisto teoreticky  bude asik pozerat aj po vecsich kolesach, prevod 4.625:? super este lepsie,prace kvantum sice bude,ale vtomto pocasi vo vykurovanej dielny zo zdvihakom montaznou jamou a vsetkemu co ktomu treba myslim ze bude skor taky relax,a v neposlednom rade aby sa nezabudlo este na SYE kit a zadny cv kardan,a pancierove brzdove hadicky,atd,atd  
					
						 _________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.01.2015, 21:07 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kolik778 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nuž ako Šaňo píše, silne uvažujem nad tými nápravami z GR-ka. Uvidíme ako to nakoniec dopade, najskor však musím zhodnotiť "pre a proti".
  Ale myšlienka je dobrá 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.01.2015, 21:55 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |