Dnes je štvrtok 1. mája 2025, meniny má nikto a zajtra Žigmund
Autor |
Správa |
bsa
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 18:13 Príspevky: 128 Bydlisko: Bratislava
|
Xader píše: Je dobre , ze nezasahuju priamo do RJ ale robia to vlozenim PowerBoxu ... ako medzikus a ide to vzdy vybrat a si na serii 
No práveže to dobre vôbec nie je (aj keď sám od nich mám box), najlepšie je to robiť priamo zmenou v jednotke. Box môže akurát regulovať množstvo, resp. časy pri vstreku nafty. To je všetko. Klasický chiptuning môže variovať viac parametrov. Nehovoriac o plniacom tlaku turba a atd.
Samozrejme pokiaľ nie je iná možnosť môže sa ísť do steinbauera. Nie je to vôbec zlé. Mne klesla spotreba v meste o liter, zlepšila sa dynamika a samozrejme môžem to aj vypnúť vypínačom.
U toyoty iná možnosť je ale stojí nekresťansky veľa (cca 50tSKK).
_________________ unfortunate man with none
|
Sob, 04.11.2006, 21:41 |
|
 |
Xader
|

bsa píše: Xader píše: Je dobre , ze nezasahuju priamo do RJ ale robia to vlozenim PowerBoxu ... ako medzikus a ide to vzdy vybrat a si na serii  No práveže to dobre vôbec nie je (aj keď sám od nich mám box), najlepšie je to robiť priamo zmenou v jednotke. Box môže akurát regulovať množstvo, resp. časy pri vstreku nafty. To je všetko. Klasický chiptuning môže variovať viac parametrov. Nehovoriac o plniacom tlaku turba a atd. Samozrejme pokiaľ nie je iná možnosť môže sa ísť do steinbauera. Nie je to vôbec zlé. Mne klesla spotreba v meste o liter, zlepšila sa dynamika a samozrejme môžem to aj vypnúť vypínačom. U toyoty iná možnosť je ale stojí nekresťansky veľa (cca 50tSKK).
Praveze dobre to je v tom zmysle , ze nemas priamy zasah do RJ - v tom zmysle som to myslel ... lebo ak mas auto v zaruke a nieco sa dodr*** tak sa to potom nemusi importerovi pri oprave pacit a mozu byt problemy.
Ja keby som isiel do chip , tak jedine uz len na tlacitko ... takze bud tento BOX alebo upravu RJ s nahratymi 2-3 mapami a menit tlacitkom...
Mam kontakt na velmi dobreho upravcu v CR. Nechcem podcenovat SK chiperov , ale tamten clovek je fakt dobry ... aj ked nemozem na MMRacing povedat kriveho slova , odvadzaju skvelu , rychlu a efektivnu robotu co nie je ani draha.
|
Ned, 05.11.2006, 10:53 |
|
 |
bsa
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 18:13 Príspevky: 128 Bydlisko: Bratislava
|
Xader píše: Mam kontakt na velmi dobreho upravcu v CR.
Dúfam, že to nie je ABC Tuning... Pretože k tým mám krásny príbeh...
Robí ten chlapec aj Denso jednotky? Však daj sem nejaký web, nech sa na neho mrkneme 
_________________ unfortunate man with none
|
Ned, 05.11.2006, 12:52 |
|
 |
Xader
|
www.mmracing.sk velmi sikovny chlapik ... mne z 66kw TDicka spravil 96kw uplne s minimalnou dymivostou ...
Premyslam , ze k nemu mozno pojdem aj s tymto TDickom co som kupil teraz 
|
Ned, 05.11.2006, 19:31 |
|
 |
bsa
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 18:13 Príspevky: 128 Bydlisko: Bratislava
|
Xader píše: www.mmracing.sk velmi sikovny chlapik ... mne z 66kw TDicka spravil 96kw uplne s minimalnou dymivostou ... Premyslam , ze k nemu mozno pojdem aj s tymto TDickom co som kupil teraz 
Myslím, že s chalanom som hovoril asi pred rokom, denso nevie spraviť. Cinknem mu ešte teraz, možno sa niečo zmenilo...
_________________ unfortunate man with none
|
Ned, 05.11.2006, 21:04 |
|
 |
Xader
|
|
Ned, 05.11.2006, 21:44 |
|
 |
bsa
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 18:13 Príspevky: 128 Bydlisko: Bratislava
|
ja som skúšal všetkých a nikto denso nerobil. Ako náhle som povedal denso každý od toho dával ruky preč...
_________________ unfortunate man with none
|
Ned, 05.11.2006, 21:45 |
|
 |
Xader
|
bsa píše: ja som skúšal všetkých a nikto denso nerobil. Ako náhle som povedal denso každý od toho dával ruky preč...
Co je na tom take specificke , ze sa vsetci boja ?
Ja toho chipera mam v Brne , ale specializuje sa vacsinou na zavodne vozy a ked tak nejake to TDIcko...nazov firmy neviem.
|
Ned, 05.11.2006, 21:47 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
bsa píše: Dúfam, že to nie je ABC Tuning... Pretože k tým mám krásny príbeh...
....no tak sem hod tu story.... 
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Ned, 05.11.2006, 21:48 |
|
 |
bsa
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 18:13 Príspevky: 128 Bydlisko: Bratislava
|

Igor píše: bsa píše: Dúfam, že to nie je ABC Tuning... Pretože k tým mám krásny príbeh... ....no tak sem hod tu story.... 
skrátim to, chcel som toyke trochu pomôcť, nikto nič nerobil. Keď tu zrazu ABC tuning sa kasal, že pridá cca 50 koní a 100 až 120Nm. Samozrejme spotreba dolu minimálne o 2 litre  ) Tento bullshit mi udrel do očí, nuž som začal googliť a vygooglil som kamoša, čo si u nich dal čipovať auto. Samozrejme úslužný (až vlezlý boli), lenže chalan nie je včerajší. Takže si všetko pretrel nejakou kravinou čo je iba pri UV videť. Týpek zobral auto pol dňa čipoval a potom dal doklad na nejakých 15t CZK. Chalan už vtedy vedel, že jediné čo mohli urobiť je vybrať RJ a tam prepáliť soft. Samozrejme RJ sa ani nedotkli, nič nerozoberali a tvrdili, že preprogramovali RJ via OBD. Prestali sa hádať až potom čo chalan tvrdil, že nech to dajú naspäť a pôjdu na brzdu a potom to môžu "čipnúť" a znova pôjdu na brzdu. To sa im už nechcelo aj keď všetko im chcel zaplatiť.
Logicky, niekto kto ti na atmosféricky motor núka 20% a viac percentné zvýšenie výkonu iba čipom je klamár. To hovorí môj sedliacky rozum.
_________________ unfortunate man with none
|
Ned, 05.11.2006, 22:11 |
|
 |
MatoNR
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 15.10.2006, 20:00 Príspevky: 148 Bydlisko: Nitra
|

K chiptuningu z mojej strany. Ked chip tak v ramci rozumnych tolerancii vyrobcu. Cize ak niekto chipuje auto mal by si uvedomit jednu vec a to ze motor je konstrukcne navrhnuty na istu mechanicku zataz. pomocou ECU je vykon motora znizeny cim je dosiahnute ze bude rovnako sluzit majitelom na slovensku ako aj amerike. mam na mysli kvalitu nafty a p podmienky v ktorych jazdi. tym ze sa motor chipuje znizuje sa tolerancia vyrobcu a tu treba dat pozor na to kolko mu "pridame" koni. ak sa to prezene a motor zostane bez dalsich uprav, znizi sa tym zivotnost motora. ak sa to robi s citom tak motor bude aj bez dalsich uprav nadalej funkcny s citelnym narastom vykonu a bez ujmi na zivotnosti. Co sa tyka DENSO riadiacich jednotiek: su to japonske RJ a maju vlastnu strukturu procesorov ktore priamo obsahuju pamet s programom riadiacich spalovanie. programovat takuto jednotku je u nas silne ekonomicky narocne. Niektore tieto jednotky sa daju po malych upravach pomocou pridavnej pamete chipnut hlavne pri autach HONDA. To sa da zistit po obhliadke RJ. K boxom: boxi navonok funguju rovnako ako priame programovanie pamete ALE! pozor na to aky box. Je to male klamstvo niektore boxy obsahuju iba "rezistor" ktory klame predstrek a vzbudzuje dojem zvysenia vykonu. Pravy box musi "pohltit" informacie seriovej RJ a na zaklade velicim zo snimacov a informacii zo seriovej RJ vyda zmenene informacie teda uz rozmysla pri tom co robi. Tieto boxy sa daju programovat podla poziadaviek ale su cenovo vysoko vysoko. Co je pri nich zaujimave riesia problem neprogramovatelnych RJ ako su napr. Denso. Co sa tyka zaruk a poruchovosti. Je to software to co si kupujete cize sam sa preprogramovat nemoze a ked auto raz ide po nacipovani tak pojde aj o sto rokov. jedine co moze byt tak je poruchovost auta. chyby zo snimacov sa vam prejavia ovela skor pretoze nacipovana RJ auta potrebuje ovela presnejsie hodnoty zo snimacov ako seriova RJ. To co som pisal na zaciatku o tolerancii. K zaruke sa stavaju predajcovia rozne. ty co na vas zarobia na chiptunnigu vam zaruku drzat budu ak si to date spravit niekde inde bohuzial. Este k softwaru: bacha na to od koho kupujete mnohy kutilovci hlavne z elektrotechnickych skol si myslia ze ked vie napisat program na pocitac tak nakrmi aj RJ vasho auta. Software stahuje z internetu alebo ho niekde niekomu z rovnakeho auta pajcne ale pozor rovnake auto neznamena rovnaky software. Tolko v "strucnusti" je to velmi obsirna tema.
_________________ Land Cruiser 80, 4.2TD, automat, 33"x12.5 , CB16, gurtne,sekle, kompresor, navijak
|
Ned, 05.11.2006, 22:32 |
|
 |
pajko
Učeň
Registrovaný: Uto, 24.03.2015, 21:18 Príspevky: 79
|
Ahojte, neviete kde by mi mohol niekto nachipovat Terano II 2,7 TDI, r.v. 1998 bez OBD zastrcky. Za odpovede dakujem.
|
Štv, 19.11.2015, 17:39 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|
Keby si mal menej prispevkov, tak co si neprijemne zabrblem ... okopiruj si to a pastni ... Kód: http://www.4x4club.sk/forum/search.php?keywords=chip*&terms=all&author=&fid[]=131&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=H%C4%BEada%C5%A5
http://www.4x4club.sk/forum/search.php?keywords=vykon*&terms=all&author=&fid[]=108&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=H%C4%BEada%C5%A5 (to ze ti hladanie ponukne primarne patroly neries)
|
Štv, 19.11.2015, 18:21 |
|
 |
aandy
Učeň
Registrovaný: Pon, 14.09.2015, 15:06 Príspevky: 20
|
Čaute , ja mám dobrú skúsenosť s Martinom z http://www.diesel-technology.sk/
|
Štv, 19.11.2015, 18:52 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|
Aj si cital pomedzi riadky ze co ma tazatel za auto, ci auto ako auto ?
|
Štv, 19.11.2015, 19:58 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|