Dnes je pondelok 26. mája 2025, meniny má Dušan a zajtra Iveta
Autor |
Správa |
reis_wrt
Učeň
Registrovaný: Štv, 20.06.2013, 19:51 Príspevky: 87 Bydlisko: Oslany
|
Zdravim ma to niekto namotovane na svojom aute, ak ano mohli by ste sa podelit o nejake poznatky  Nasiel som nejake regulatory od turbosmartu, osobne by som si to predstavoval zapinat v interieri ako napr. tento http://www.fusion.sk/katalog/product/35299/
|
Uto, 03.03.2015, 18:43 |
|
 |
adrenix
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.09.2010, 9:28 Príspevky: 328 Bydlisko: Piestany/Bratislava
|
Mam to v aute od turbosmartu. A na co si to chces zapinat v interiery? ako tomu pridas naftu ked si to zapnes v interiery?
_________________Pajero V20 3.0 V6 - SOLD Daihatsu Feroza F300 LandCrusier LJ73 http://www.4x4life.sk/
|
Str, 04.03.2015, 8:51 |
|
 |
reis_wrt
Učeň
Registrovaný: Štv, 20.06.2013, 19:51 Príspevky: 87 Bydlisko: Oslany
|
nevedel som ze treba pridat aj naftu, ked tomu pridas tomu tlak mozes jazdit iba kratkodobo ci?
|
Str, 04.03.2015, 9:17 |
|
 |
adrenix
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.09.2010, 9:28 Príspevky: 328 Bydlisko: Piestany/Bratislava
|
no ja si myslim ze treba pridat naftu. Ked ides robit taketo upravy mal by si si to dobre nastudovat, lebo inak ti to nebude fungovat, vyhodis za to peniaze a este si mozes poskodit motor. Ale popytaj sa este, moze mi niekto oponovat. Na co je dobre aby si to pridaval zvnutra? Cim viac komponentov tym viac moznosti ze sa nieco pokazi.
_________________Pajero V20 3.0 V6 - SOLD Daihatsu Feroza F300 LandCrusier LJ73 http://www.4x4life.sk/
|
Str, 04.03.2015, 9:41 |
|
 |
mattias
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 13.03.2011, 23:33 Príspevky: 379 Bydlisko: Piestany
|

Ide o to, ze to nie je iba o tom, ze ti na eshope napisu textik jak si strasne z interieru tlacitkom zvysis vykon ked potrebujes. Ono to tak funguje, ale predtym to treba odladit. Nie je to take jednoduche, ze to namontujes do serioveho auta, stlacis gombik a bude 30koni navyse  V tom motore nejde iba o tlak turba ale ide o zmes paliva a vzduchu, extremy obidvoch tychto veci mu skor skodia ako pomahaju, cize neni dobre ani vela nafty, ked ju dobre nespali a ani vela tlaku od turba, ked s nim ten motor nema co robit. Pouzivaju sa normalne tieto dialkove ovladace tlaku aj ked je to podla mna taka hracka pre tunerov  Osobne som za obycajny regulator, ktory das iba k turbu (v podstate to iste ako to v linku, ale bez dialkoveho ovladania) a pohrat sa s tym ladenim zmesi, najlepsie na brzde, lebo ladit motor podla pocitov neni bohvieco. Cize naladis, vies aky to ma dopad na vykon, dymivost, nabeh turba a zaaretujes a vozis sa na odladenom motore stale  V tomto je idealne sa poradit s niekym, kto uz nieco take robil na danom motore ako mas ty, lebo kto by si chcel znicit srdce svojho auta, a ked mas palivo riadene elektronicky tak je to vsetko este zlozitejsie, ked sa vobec daju upravovat v danej riadiacej jednotke hodnoty. V skratke, je to vec funkcna, znacka turbosmart je pouzivana pri upravach, ale je k tomu este velky zoznam faktorov, ktore treba riesit a vediet riesit pri pouzivani tychto veciciek Tymto ta nechcem odradit, lebo su to vsetko veci riesitelne, len treba studovat, pytat sa, nechat si poradit a treba mat nachystane aj nejake peniaze navyse, lebo za kone sa plati, tak je to vzdy 
_________________Daihatsu Feroza trochu inak... viewtopic.php?f=4&t=12594http://www.4x4life.sk - magazin zo sveta offroadu
|
Str, 04.03.2015, 10:26 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
povedal by som ze prilis vela nafty nieje az taky problem ako malo....
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Str, 04.03.2015, 15:01 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
povedal by som, ze viacej nafty je vacsi problem, ako menej, tento problem je viac pri benzine viac nafty sposobuje prepalovanie piestov, menej nafty = ekologickejsi motor
overene nezavisle na 4 odbornikoch
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 04.03.2015, 15:12 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
kazde td ma obohacovac na cerpadle, pri vyssom tlaku pusta viac nafty. a cena za ten zazracny vypinac ze pomaly 100 eur. vsak je to obycajny podtlakovy spinac ktorych najdes na vrakaci kolko chces.
|
Str, 04.03.2015, 15:13 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
bull4x4 píše: povedal by som, ze viacej nafty je vacsi problem, ako menej, tento problem je viac pri benzine viac nafty sposobuje prepalovanie piestov, menej nafty = ekologickejsi motor
overene nezavisle na 4 odbornikoch co?....a nieje nahodou vyssia teplota ked je nafty menej?...
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Str, 04.03.2015, 16:12 |
|
 |
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
Citácia: viac nafty sposobuje prepalovanie piestov
este nech niekto napise ze aj chudobna zmes u diesela prepaluje piesty a budem spokojny 
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka 
|
Str, 04.03.2015, 16:30 |
|
 |
mattias
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 13.03.2011, 23:33 Príspevky: 379 Bydlisko: Piestany
|
tak ono vsetky upravy motora, znizuju jeho zivotnost a zvysuju emisie( tie nas tu myslim az tak velmi netrapia  . ) Konstrukteri, ktori vsetky tie motory navrhli vedeli preco ich tak navrhli, volakedy sa auta robili, aby vydrzali(niektore aj milion km), preto boli vacsinou nastavene s rezervou. Ale ved to tu vsetci vieme  Vznika tu debata, bolo by dobre od autora, aby napisal aky motor ma v plane ladit, kazdy motor ma ine riesenia, co sa tyka ovladania, ci uz turba alebo nafty, obohacovac na cerpadle tiez nieje vsemocny a vsade rovnaky...taktiez by bolo dobre vediet co od toho autor ocakava, lebo je tiez rozdiel zdvihat vykon na tdcku o 20koni ako to ladit na dvojnasobok napriklad  Potom sa mozno vyjadri niekto ku konkretnemu motoru a budeme mudrejsi 
_________________Daihatsu Feroza trochu inak... viewtopic.php?f=4&t=12594http://www.4x4life.sk - magazin zo sveta offroadu
|
Str, 04.03.2015, 16:59 |
|
 |
reis_wrt
Učeň
Registrovaný: Štv, 20.06.2013, 19:51 Príspevky: 87 Bydlisko: Oslany
|
jedna sa o VM 2.5 TD, rocnik 1996, s tymi konmi to nechcem prehanat takych +/- 10 koni by sa zislo  mam v plane vymenit aj hadice od turba to by mu mohlo trocha pomoct
|
Str, 04.03.2015, 17:12 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Ja som napisal, ze viac nafty. Chudobna zmes je v naftaku vzdy. Podstatne je dohorievanie nafty na pieste.
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 04.03.2015, 18:26 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
bull4x4 píše: Ja som napisal, ze viac nafty. Chudobna zmes je v naftaku vzdy. Podstatne je dohorievanie nafty na pieste. ano ale to popisujes situaciu, kedy cerpadlo vstrekne vzedy ked nema, alebo ked tryska cura.... za normalneho stavu to len nacierno huli a no problem...
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Str, 04.03.2015, 18:45 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

reis_wrt píše: jedna sa o VM 2.5 TD, rocnik 1996 s mechanickym (lankovy plyn) alebo uz s elektronickym cerpadlom? reis_wrt píše: , s tymi konmi to nechcem prehanat takych +/- 10 koni by sa zislo ten motor ma v serii 115 koni a 257Nm. Maximalna bezpecna hranica je cca 135 koni a 300Nm. A aj to je bez dalsich uprav skoro nerealne. Teda hej, ale len na chvilu reis_wrt píše: mam v plane vymenit aj hadice od turba to by mu mohlo trocha pomoct no v PRVOM RADE daj ten motor do 100% mechanickeho stavu. Teda aj hadice od turba. Takisto hlavy (idealne vymenit za ine s lepsim prietokom vody), tycky zdvihatiek a ine kraviny. Potom zacni chladenim. Fabricky chladiaci system daj do 110 % stavu (3radovy medeny chladic, HD viskospojka, pridavne elektricke chladenie, dobeh vody a ine detaily....), domontuj poriadny chladic oleja s termostatom. Odstav EGR. Potom sa mozes hrat s tlakom na turbe.Este lepsia verzia je upravit priamo samotne turbo - ine obezne koleso, vylepsene mazacie kanaly... Ale musis adekvatne pridat na nafte. Bud mechanicky alebo zasahom do RJ motora - podla rocnika. Nastavit idealne sa to da asi jedine na brzde. Pri nastavovani je dobre mat aj cidlo teploty spalin. A tento udaj nie je na zahodenie ani pri prevadzke
|
Str, 04.03.2015, 23:06 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|