Dnes je sobota 28. júna 2025, meniny má Beáta a zajtra Peter a Pavol, Petra
Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
Autor |
Správa |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
obavam sa, ze palubovka dole a rozobrat tu heater unit
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Ned, 13.12.2015, 22:33 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Hej zrejme. Ale u wj sa da na hulvata prerezat k tomu za skrinkou pred spolujazdcovymi nohami.. A kedze to mam ako traktor tak je mi to vpodstate jedno kedze by to videt neboli
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Ned, 13.12.2015, 22:36 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Hej ale WJ má trochu inú skriňu boxu kúrenia na rozdiel od ZJ a má tých klapiek viac.
U ZJ len vymontovať - ako posledné riešenie.
Skús pozrieť ako máš stredový stĺpik, dole zospodu by tam tuším mal byť motorček tiahla - či to nemáš tam polámané. je to za popolníkom smerom k priečke.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 14.12.2015, 8:28 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Dakujem Andrej, pozriem to.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pon, 14.12.2015, 11:04 |
|
 |
BOOBLE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10 Príspevky: 901 Bydlisko: Martin
|
Trošku si potrebujem ujasniť benzínové motory. GCH WK - 3.7 V6 je vlastne 5.2 V8 bez 2 válcov ? Alebo si to pletiem s niečím iným ? GCH WK II - 3.6 V6 je už komplet nový motor vyvíjaný samostatne ? Podporuje vypínanie valcov.
_________________ MAZDA CX-30 EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004 2.7 Diesel bbooble zavináč gmail.com
|
Sob, 19.12.2015, 19:54 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2165 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
5.2 je Magnum 3,7 je PowerTech 3,6 je Pentastar
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Ned, 20.12.2015, 2:26 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Toto ozubenie vyzerá normálne alebo už nie?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 20.12.2015, 15:49 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
si čistil studňu?
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Ned, 20.12.2015, 15:58 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
To sú poloosy od Efendiho.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 20.12.2015, 16:14 |
|
 |
Turek
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 20:49 Príspevky: 303 Bydlisko: Strezenice-City
|
Páni poradí mi niekto, vypnem motor a po pár sekundách sa rozbehne vetrák kúrenia pri vypnutom kľúči. Nerobí to stále, iba občas. Niekedy ide len chvíľku, inokedy vybije batériu. Je to ZJ 5,2 rok 97.
_________________5,2 plyňák V8, postupne sa začína podobať na auto 
|
Ned, 20.12.2015, 17:53 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
A na palubovke máš vypnutý ventilator? Asi nejaký zlý spoj.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 20.12.2015, 17:56 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Turek: či je vypnutý alebo zapnutý ventilátor na ovladači klimy je šuma fuck, za normálnych okolností by to spúšťať nemalo. Buď blbne ovládanie, alebo je niekde na vetve niečo zavesené čo to za určitých okolností premostí a spustí vetrák. Skus odpojiť všetku dobastlenú elektriku či to začne robiť aj vtedy, a pozrel by hlavne konektor čo ide do ovládania rýchlosti ventilátoru. Občas sa tepelne upraví na niečo iné ako konektor Medvedev: A čítačka ešte bude čosi slúžiť, keby bol problém tuším mám doma nejaké doma v podstatne lepšom stave a zatiaľ mi ich bolo ľúto vyhodiť. A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 21.12.2015, 9:22 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Aká čítačka? Čo som mal požičané? Tie kĺby som už obrusil. Tak neviem ci to ma zmysel tam dávať.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pon, 21.12.2015, 9:31 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Na hen to ozubenie na polovčele čo si bral od Efiho  to je čítačka pre ABS A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 21.12.2015, 9:35 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

Turek píše: Páni poradí mi niekto, vypnem motor a po pár sekundách sa rozbehne vetrák kúrenia pri vypnutom kľúči. Nerobí to stále, iba občas. Niekedy ide len chvíľku, inokedy vybije batériu. Je to ZJ 5,2 rok 97. pavdepodobne blbne PWM regulátor ovládania otáčok ventilátora kúrenia. Buď máš spečený konektor a skratuje to alebo je vadný samotný regulátor Medvedev píše: Toto ozubenie vyzerá normálne alebo už nie? to je krúžok čo generuje pre impulzy ABS. A tento ešte vyzerá celkom použiteľne. A dá sa to vymeniť samostatne. BOOBLE píše: Trošku si potrebujem ujasniť benzínové motory. GCH WK - 3.7 V6 je vlastne 5.2 V8 bez 2 válcov ? Alebo si to pletiem s niečím iným ? GCH WK II - 3.6 V6 je už komplet nový motor vyvíjaný samostatne ? Podporuje vypínanie valcov. pletieš si to. 5.2 a 5.9 sú skoro identické motory. Magnum OHV. Starý liatinový smallblock 3.7 a 4.7 je OHC (S-OHC). Úplne iná konštrukcia 3.7 je konštrukčne 4.7 bez 2 valcov. Sú tam al malé rozdiely. A od 2004 nahor zasa rozdiely. Preto napríklad nie je bez väčších úprav možné použiť 3.7 z roku 2002 v aute z roku 2005 3.6 (3.0, 3.2) je zasa iný motor , rozvod 2x DOHC. 2x variabilné časovanie, údajne tam je možnosť MDS, ale zatiaľ sa nepoužila...
|
Pon, 21.12.2015, 15:59 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|