Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana
Mitsubishi L200 a listove perá
Autor |
Správa |
irnbru
Učeň
Registrovaný: Sob, 23.06.2012, 22:01 Príspevky: 33 Bydlisko: Topolcany
|
pri max vytočení predných kôl mi pri zábere lupne v náprave, ťažko lokalizovať odkiaľ, nie je to vždy, ale má to zvyšujúcu sa frekvenciu výskytu. Tipujem nejaký kĺb na rameni alebo poloosi, nemám možnosť to nikde zdvihnúť ani riešiť doma sa mi to nechce. V TO na servise sa vyjadrili že je vôla na diferaku a práve na kĺbe ale že by to neriešili....čo mi prišlo celkom divné. Neviem či sa mi chce ísť kvoli tomu až do BB ale dík za tip, možno mi iné nezostane
_________________ L200 lestenka
|
Uto, 22.09.2015, 23:28 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Nakontaktuj sa na Rolanda tu z fóra. Má servis v Nitre, máš to pod nosom. Tých L-200-viek už zopár prešlo jeho rukami. Edit: tu je aj kontakt. viewtopic.php?f=17&t=20059&p=292223#p292223
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Str, 23.09.2015, 8:13 |
|
 |
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
zdravim potreboval by som radu idem meniť zadne perá+tlmice. nejake rady ohladom vymeny čo sa tam može skomplikovať okrem hrdzavych skrutiek a ešte jedna zohnal som tie pera z novšiej ho modelu 2006..... hore ja mám model 2000 len tak metrom som to zmeral a vyzera to že by to mohlo pasovať dik za radu pripadne postrehy 
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Pon, 25.01.2016, 15:58 |
|
 |
Duril200
Učeň
Registrovaný: Pon, 15.12.2014, 23:21 Príspevky: 79 Bydlisko: Krásnohorské Podhradie
|
V prvom rade všetky šróby nastriekať zopár dní WDčkom, aspoň mne to pomohlo a všetko išlo ako po masle bez zlomenia okrem jednej šróby,komplikácie by nemali nastať žiadne, maximálne sa mi stalo že šróba ktorá držala pravé pero v ráme nešla von kvoli tomu že na nej zahrdzavela kovová vložka silentbloku a točilo sa to celè, pomohlo len rozrezať a nahradiť novú šróbu
_________________ Mitsubishi L200 1997 2.5TD 2"bodylift 33x10,5 r15 bfg mt km3
|
Pon, 25.01.2016, 17:44 |
|
 |
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Uto, 26.01.2016, 23:49 |
|
 |
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
co poviete na tieto mechy môžu tam ísť " pracovná výška" http://www.drive-rite.sk/cz/15-semi-air.html Ale poraďte nejaké iné dikes
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Sob, 20.02.2016, 11:18 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Pracovná výška je žalostná, švagor ich má na Boxery a ani tam to nefunguje úplne 100%. Jedine AirLift ( https://www.airliftcompany.com/shop/), alebo samo-domo a vhodný vak vybrať tu http://www.rubena.cz/vlnovce-vzduch-pruzeni-rubena/c-2213/
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Sob, 20.02.2016, 12:14 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|