Dnes je utorok 20. mája 2025, meniny má Bernard a zajtra Zina
Autor |
Správa |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Len daj na ten termospinac dimenzovane relatka aby sa ti nezalepili kontakty lebo mne na prvom ventilatore dve 40 Amperove relatka dlho nevydrzali
|
Štv, 11.02.2016, 21:46 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Ventilátory majú 20,5A takže 40A spínacie relé bude určite stačiť
|
Štv, 11.02.2016, 22:35 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Ten taurusovi ma okolo 3800 cfm. Mal by byť o 800 silnejší ako origo co je v 5,9 . A este som dal jeden link, kde je siemens elektromotor totožný s origo z 5,9 . Len si na neho treba zohnať vrtulu, ak niekto nemá origo. A 5,9 ma dosť silné relatka a ostatne veci, keďže origo ventilator ma rozbehovy prúd dosť vysoký. a je jasné že to uvidíš, keď budeš niekde v lete brusit v kopci ci to bude stačiť.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 11.02.2016, 22:38 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
len nezabudni,ze rozbehove prudy pri rozbehu takeho ventilatora su vacsie ako ked ventilator uz bezi ,ze poreferuj ake poistky si tam nakoniec dal  U mna 30 A poistky vyhadzovalo jedna radost az 40Amperove drzali
|
Štv, 11.02.2016, 22:41 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Medvedev píše: Tady jen pro zajímavost,kolik cfm je třeba k uchlazení motoru: A four cylinder engine requires 1600 cfm; a six cylinder engine requires 2,000 cfm, a small V-8 engine requires 3,000 cfm and large V-8 engines require 4500+ cfm Neviem odkiaľ to máš, ale ak by sme brali do úvahy "Small V-8" kde je potrebných 3000 cfm, čo je cca 5097 m3/H na ochladenie, tak to by malo stačiť, a ešte môžem aj kúsok rozdať 
|
Štv, 11.02.2016, 22:44 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Sak ale ked prehodil komplet motor aj so všetkým, tak tam ma poistkovu skriňu, kde je napísané, že aká silná poistka je na ventilator.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 11.02.2016, 22:49 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Ci Ti to uchladi to zistis az v lete v horucavach ked niekde zapadnes v neakej debre a budes z nej 40minut vychadzat  mne nestihalo pri takych situaciach 
|
Štv, 11.02.2016, 22:50 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Tak ako píšete, ukáže sa to až vtedy keď bude vonkajšia teplota vyššia a keď budem motor trápiť v teréne. Pevne verím že to bude postačovať
|
Štv, 11.02.2016, 23:03 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Dnešné testy, Tisovec sa blíži Tá 5.9-tka robí teda divy https://www.youtube.com/watch?v=78-RnuIxz58
|
Ned, 28.02.2016, 21:03 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
takto ma zniet a jazdit jeep 
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Ned, 28.02.2016, 21:17 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2155 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Trosku ina kava ako stvorliter, co? Riadna zverina.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Ned, 28.02.2016, 23:12 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Veru, stým 4litrom sa to neda ani porovnať a určite čo to pomohli aj prevody 4.625
|
Ned, 28.02.2016, 23:23 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Kde si mal ručičku teplomera keď si jazdil? Niekde v strede alebo za stredom?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 28.02.2016, 23:27 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2155 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
kolik778 píše: Veru, stým 4litrom sa to neda ani porovnať a určite čo to pomohli aj prevody 4.625 Som zvedavy na Tisovec, pridem aspon fandit.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Ned, 28.02.2016, 23:32 |
|
 |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 222 Bydlisko: Námestovo
|
Medvedev píše: Kde si mal ručičku teplomera keď si jazdil? Niekde v strede alebo za stredom? Práve dnes som to skúšal aj v praxi a poriadne som ten motor zaťažil a teplota držala v strede a stačil iba jeden ventilátor na ochladenie. Uvidíme čo bude v lete
|
Pon, 29.02.2016, 0:04 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|