Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Mitsubishi Pajero 2,8 TD - 1999 - tip na Tlmiče   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 V pohode môžeš dať jedny aj druhé s pôvodným pružením bez liftu 
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 27.02.2016, 18:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ORC 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 573 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						colt.45 píše: Rozmýšľal som, že zavolám nejakému predajcovi, ale ten ma bude len nahovárať na to najdrahšie. Nebud taky negativny k predajcom. Kludne zavolaj a predame ti len to co chces a potrebujes.  
					
						_________________..všetko pre váš OFF ROAD.  www.offroad24.sk ,  orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 27.02.2016, 20:32 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ked to dvihnes a vyberes stabik vzadu, tak sa ti budu tlmice opierat o ramena...aj nitrogas sa opieral a to je tensi... Cize cim hrubsi tlmic tym vacsi problem, az sa to jednoducho zlomi. 
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 27.02.2016, 23:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MOUSER 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.01.2015, 13:55 Príspevky: 7
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Na sériový podvozok so stabilizátorom a povodnými pružinami som nemal problém  ani s  IM_FOAM CELL. Po lifte sa ľavý tlmič zlomil napriek tomu, že sa nikde nedeformoval,teda neoprel o rameno. Praskol tesne pod horným uchytením. Asi výrobná vada??? Vymenil som teda zadné za OME SPORT a v pohode. Tolko moja skúsenosť. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 08.03.2016, 11:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 SL-PAJO 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 09.11.2015, 0:37 Príspevky: 47 Bydlisko: Stara Ľubovňa
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ja mam OME nitrocharger sport zatial len v zadu ale musim pochvalit spravaju sa velmi dobre ci pri rychlejsej jazde alebo v terene     
					
						 _________________ Patrol GR y60 2.8td uzavierka, navijak, vysielacka, t3.....
  EX. Pajero 3.0 uzávierka, navijak, T3, vysielačka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 08.03.2016, 13:28 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 cor75 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47 Príspevky: 129 Bydlisko: Čadca
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ahojte, viete mi niekto poradiť ? Chcem do svojho novšieho Pajera II 2.8 TD, (mám dve)  dať nové zadné tlmiče. Štandardné, auto nieje dvihnuté. Jeden ten zadný tlmič tam mám mokrý po celom obvode, ale je to také akoby už aj zaschnuté, že to je už dlhšie také, a aj mi to vzadu klepoce po nerovných cestách, a práve z tej jednej strany len, vzadu vľavo. Tak si myslím že to robí ten tlmič.  Videl som na eshope v ponuke  plynové tlmiče aj  čisto len olejové.  Ja mám to auto také tvrdšie oproti tomu staršiemu, takže predpokladám že je na olejových tlmičoch.  Chcel by som tam dať plynové len tie dozadu dva. Videl som v ponuke od Bilstein, Kyb, Sachs. A majú ich tam aj v lacnejšej verzii aj v drahšej títo traja výrobcovia.  Vydržia niečo aj tie lacnejšie Bilstein , Kyb, Sachs ?   Ja toho moc nenajazdím, tak cca 1000 km ročne po asfaltke aj lesnej ceste. Alebo je lepšie tam dať čisto olejové ?  Vďaka. 
					
						 _________________ PAJERO 2.8 TD  SWB, 1995 Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip PAJERO 2.8 TD SWB, 1997 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.04.2024, 23:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |