Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
L200 2.5Di-D 123kw problem
Autor |
Správa |
carlsson_1
Učeň
Registrovaný: Ned, 11.12.2011, 12:33 Príspevky: 45 Bydlisko: pezinok
|
Zdravim mam problém l200 2.5 di-d 123kw r.v 2008 motor hadze do.nudzoveho režimu a diagnostika piše chybu p0089.Vie niekto poradit čo tomu môže byt?
|
Štv, 09.04.2015, 22:54 |
|
 |
hollyml
Frajer
Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03 Príspevky: 240 Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
|
Chyba udava problem s unikom paliva. Mozne zavady: 1) naozaj unik paliva 2) ventil vysokotlakeho cerpadla 3) vstrekovacie trysky
Treba to dat na original Mitsubishi tester a bude sa dat chyba diagnostikovat lepsie. Ja som z Mitsubishi BB. Ak chces zavolaj 0905278852
_________________http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.skL200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko) OME, Asfir kryty podvozku pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17
|
Uto, 05.05.2015, 10:33 |
|
 |
carlsson_1
Učeň
Registrovaný: Ned, 11.12.2011, 12:33 Príspevky: 45 Bydlisko: pezinok
|
Regulator tlaku paliva vymeneny a stale je problem..ono auto ked držim v otačkach tak ide absolútne bez problemov ale akonahle ho necham ale na 5s na volnobehu skoči do nudzoveho režimu
|
Str, 06.05.2015, 16:28 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Nebolo by jednoduchšie zavolať Tomášovi Hollému?
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Str, 06.05.2015, 21:21 |
|
 |
brany69
Čumil
Registrovaný: Pon, 09.01.2017, 23:41 Príspevky: 1
|
Zdravim, chcem sa opytat ako ste odstranili problem? Lebo mam ten isty problem ako vy. Dakujem za odpoved
|
Pon, 09.01.2017, 23:47 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Tento problem mám aj ja l200 rv.2007 : po niekolkych km zjazd z lesa viacmenej na zakladný plyn sa dostanem na hlavnú cestu tam zošlapnem plyn pedál a to auto nemá výkon alebo sa rozbieha velmi neochotne po chvíli sa to dá do normalu a funguje ale tri X ma to už dalo do núdzového režimu. Samozrejme v servise alebo napojeny na PC tento stav neviem nasimulovať ,a tak to jazdím už rok. Je pravda keď jazdím razantne tak sa to nestane nikdy. Ako zistiť čo treba meniť ?
|
Uto, 10.01.2017, 8:43 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
problém vyriešený : vymenil som rok starý palivový filter za nový a všetko o.k / rok starý filter ,najazdených cca 8000 km a stále tankujem len na pumpe ,nádrž z dnuka ako nová žiadne nečistoty / je pravda že filter ktorý tam dal mechanik stál 9 € a teraz som tam dal za 21 € , tak uvidíme do budúcna.
|
Štv, 23.02.2017, 8:36 |
|
 |
Turek
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 20:49 Príspevky: 303 Bydlisko: Strezenice-City
|
To že tankuješ na pumpe neznamená že tankuješ kvalitné palivo. Namiesto filtrov skús zmeniť pumpu...
_________________5,2 plyňák V8, postupne sa začína podobať na auto 
|
Pia, 24.02.2017, 9:17 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Tankujem na troch rôznych pumpách.
|
Ned, 26.02.2017, 8:09 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|