Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Nissan patrol či Mitsubishi pajero...3-5 dverove čo kúpiť
Autor |
Správa |
mildo009
Čumil
Registrovaný: Pon, 09.01.2017, 19:52 Príspevky: 7
|
Rád by som si nechal poradit pri kupe auta z týchto značiek..poradte čo je lepšie do terénu nakolko som začiatočnik v tomto,ale strašne ma to zaujalo . Za rady a informacie budem len rád..a čo treba ešte porobiť na aute a pod. veci.
|
Pon, 09.01.2017, 20:17 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
V terene ked sa upravia su rovnake.A zalezi na tom v akom zachovalom stave najdes konkretne auto a za aku cenu.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 09.01.2017, 22:22 |
|
|
mildo009
Čumil
Registrovaný: Pon, 09.01.2017, 19:52 Príspevky: 7
|
Milan píše: V terene ked sa upravia su rovnake.A zalezi na tom v akom zachovalom stave najdes konkretne auto a za aku cenu. a čo sa tyka vykonu je lepši silnejši motor a prejazdnost zasa 3-dverove či 5 dverove auto,ktore je dlhšie
|
Pon, 09.01.2017, 22:47 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Milan v tomto s tebou nesuhlasim. Pajero je viac take univerzalnejsie na cestu + dost toho zvladne aj v terene ale patrol ma blbovzdornejsiu prednu napravu + da sa lepsie upravit na vacsi rozmer pneu 37,38 a tym padom nezapadne-neostane na bruchu Ale na ceste je tarbavejsi oproti pajerku Ze ked len na rochnenie v terene tak patrol a ked aj na cestu-bezne jazdenie + aj do stredne tazkeho terenu tak pajero. No a co sa tyka motorov tak pajero ma vacsi vyber motorov-aj silnejsich + ma aj 4x4 na ceste pouzitelnych a ci 3 alebo5 dverove tak jednoznacne 5dverovy wagon -viac miesta + stabilnejsi na ceste -hlavne v zime
|
Pon, 09.01.2017, 22:52 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Joe ja viem ze tie dve auta su odlisne.Ale mildo nic viac nepise na co ich chce pouzivat. 3 dverove = lepsiu prejazdnost v terene. 5 dverove =viac miesta. Ale myslim si ze by mal zacat tym ake zachovale auto sa mu podari zohnat. A myslim si ze je zbytocne sa tu dohadovat ktore je lepsie v terene alebo na ceste ked vecsinou to zavisi od vybavy auta a vodica.I ked mam Patrola neznamena ze je najlepsi.Ma svoje + ale aj -.Hlavne na ceste,Joe tak ako si pisal.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 10.01.2017, 1:29 |
|
|
mildo009
Čumil
Registrovaný: Pon, 09.01.2017, 19:52 Príspevky: 7
|
MIlan ...upravim to trošku,,,,chcem to hlavne do hor preto som chcel vediet aj či je lepšie menšie auto teda 3 dverove ako 5 dverove a je teda lepšie mat silnejši motor,nakolko Patroli su 2,8 a 3,0 a ešte som našiel aj 4,2 turbo diesel. A Mitsubishi Pajera maju zasa 2,5 .. 2,8 a 3,2 diesel Ci je teda mat radšej silnejši motor ked to budem v horach aj viac namahat. .....samozrejme potom to už zavisi od upravy.
|
Uto, 10.01.2017, 8:53 |
|
|
Stefan
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17 Príspevky: 348 Bydlisko: Lučenecko
|
Výkonu v teréne (alebo aj všeobecne) nikdy nie je veľa!!!
_________________ Nikdy sa nevzdávaj! Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6 Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock Ex. Subaru Forester MY 2007 IM Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension Ex. THilux +2" OME
|
Uto, 10.01.2017, 11:21 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
mildo009 píše: chcem to hlavne do hor . Co sa tohoto tyka tak 3 dverove kratke ma velku vyhodu.Co sa tyka vykonu,ten ti nebude stacit ani keby si mal 1000 koni.Ale neviem ci som jediny ale mne sa motor este na redukovanej rychlosti nezastavil nikdy.Zacali hrabat kolesa,preco kazdemu chyba vykon ked motor ide a kolesa hrabu?Nebude problem v kolesach alebo teren nad schopnosti auta?Preco radsej nevrazit do navijaka ako hladat motor ktory zerie aj zelinu okolo? Ja mam 2.8 TD a spotrebu cca 10 L na 100 km.A v mojom sa pohodlne vychrapem .Mne vykon nechyba a to planujem kupit vecsie gumy ked tieto 31 zoderiem.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 10.01.2017, 13:41 |
|
|
mildo009
Čumil
Registrovaný: Pon, 09.01.2017, 19:52 Príspevky: 7
|
Dakujem za info Milan....pouvažujem a potom sa rozhodnem podla toho aj načo natrafím . Mám aspon trochu prehlad a viem čo by som mohol teda na aute vylepšit podla toho čo auto bude mať.
|
Uto, 10.01.2017, 15:53 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Milan na31 sa Ti motor na redukovanej nezastavil este nikdy lebo si nemal nahodene neake Vacsie .Vyskusaj T3 napriklad35 alebo37 a uvidis
|
Uto, 10.01.2017, 15:59 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
JOE66 píše: Vyskusaj T3 napriklad35 alebo37 a uvidis Uvidim iba to ze bude treba ine prevody do prevodovky,do diferakov a silnejsi motor.Potom zas nove krize,poloosy,rozlusknes kose v diferakoch a zastavis sa ked s toho budes mat buldozer.Lenze ja to potrebujem aj na cestu.A to nehovorim o tom ze tie kola mi nevojdu do kasne takze ju bude treba dvihat,upravovat a nasypem do dostavniku viac ako za nove auto Samo o sebe bez neakych vecsich uprav prejde brutalne vela,a je len na mne ci vojdem do kazdej skarpy.Ako raz povedal Martin 4 ked sa ho deti na MDD pytali ci aj niekde zapadne.Skoro stale pretoze upravami si trufnes do tazsieho a tazsieho terenu do ktoreho by si inak nevosiel ale obisiel. A Mitsubisi bol moj favorit na kupu ak by som nezohnal Patrol.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 10.01.2017, 21:54 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|