Dnes je štvrtok 15. mája 2025, meniny má Žofia a zajtra Svetozár
Autor |
Správa |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Čaute. Nikde sa veľmi nepíše o Stroker motoroch. Co všetko takáto uprava odnáša? Treba upravit aj prevodovku, napravy, kardany?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pon, 23.01.2017, 20:02 |
|
 |
žucha
Učeň
Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:18 Príspevky: 48 Bydlisko: snežnica
|
Nadišiel tvoj čas navštíviť Kotrčku.
|
Pon, 23.01.2017, 21:20 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
aký motor na aký výsledok chceš upravovať?
úprava na "stroker" je vlastne zväčšenie zdvihu piestu (z anglického stroke = zdvih)
takže stroker môžeš postaviť aj zo žigulíka (bežne sa to robilo ešte za socíku)
častý kandidát na stroker je napríklad AMC 4.0 s kľukou z 258, vo výsledku 4,5 až 4,7litra (jeden napríklad behá Lubošovi z Tisovca v YJ)
alebo small block ford windsor 351W po úprave s inou kľukou a piestami potom 390 cui (taký behá Remčovi v Broncu)
ak ti ide o tvoju 5.9 (360) tak tá sa dá zahnať až na 416 ale to už je doť na hrane. 408 je zdravé maximum. Koníkovo to vieš vyhnať až na 600+ Ale počítaj s tým že sériová prevodovka to nezvládne, nápravy tiež nie
|
Pon, 23.01.2017, 22:04 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pon, 23.01.2017, 23:00 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Medvedev píše: O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor? no to je ťažké. ono je to tak že upravíš motor a zistíš že to nemáš kde využiť lebo prevodovka, nápravy, brzdy ....
|
Uto, 24.01.2017, 14:21 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Uto, 24.01.2017, 18:07 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Uto, 24.01.2017, 18:23 |
|
 |
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1899 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Paráda! Ty Peťo si na tom ako s koníkmi po úprave?
_________________ Nissan Terrano ll TDi - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3
|
Uto, 24.01.2017, 18:44 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
zatial stale bida. koniky pridu az po instalacii V8. ale aby to stacilo na stroknutu 5.9, bude treba este zopar uprav, ako vacka, hlavy, atd 
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Uto, 24.01.2017, 18:53 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou  takže ja to robiť sam nebudem. Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Uto, 24.01.2017, 19:02 |
|
 |
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Naaaa co zober vrtacku a vrtaj  ale nie  ako pises toto je podla mna uprava uz pre niekoho sikovneho co ma na to potrebne masiny Uz tu bola podobna uprava realizovana na bronku takze mozne to je aj u nas na slovensku Uz to len zaplatit
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Uto, 24.01.2017, 19:06 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
Medvedev píše: Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou  takže ja to robiť sam nebudem. Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie. cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade  kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika..
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Uto, 24.01.2017, 19:11 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
indian píše: Medvedev píše: Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou  takže ja to robiť sam nebudem. Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie. cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade  kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika.. No to uz je lepsie. Som myslel, ze sa aj vŕta. Ked v popisoch majiu ze 6.7 . A nasavanie, zvody, vyfuk?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Uto, 24.01.2017, 19:15 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

Medvedev píše: Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček. sériová 46RE znesie max 610Nm a cca 400HP. Na to je postavený aj hydromenič a flexplate. Bavíme sa o výkone na motore, nie na kolesách. Počítaj s tým že sklz výkonu je od 20 až do 30% Preto napríklad aj sériová 5.9 má síce písaný max krútiaci moment 475Nm ale reálne na zadných kolesách nameriaš max 400. To isté platí aj pre kone. Z tých 250 ti na kolesách skončí tak 180 Takže ak chceš 370 RWHP (na kolesách) tak motor musí mať od 450 splašených kobyliek nahor. A to už sériová neustojí nijak. S točákom je to rovnaké. Samozrejme ak sú kredity dá sa upraviť/prestavať tak aby to zniesla. No a zadná Dana35 (tuším tam máš 35ku prehodenú, či? ) už vôbec nie. pri takomto výkone je spodná hranica upravená oceľová D44, ale skorej by som šiel smerom 9inch, D60, 14bolt... ďalšie veci sú prídavka, brzdy, podvozok.....
|
Uto, 24.01.2017, 19:24 |
|
 |
PB-MYREC
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46 Príspevky: 218 Bydlisko: Horný Lieskov
|
A s prevodovkou by bolo čo všetko treba? Alebo za akè ich vymeniť.
S chladenìm nič nebude treba robiť. Niake prìdavne medzi chladiče?
|
Uto, 24.01.2017, 19:36 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|