Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Autor |
Správa |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Tak pani Jeepkari ,skuste poradit  Mam Jeep Cherokee r.86 Command Trac ,ale ked zaradim ,,4L,, tak predok netaha ,resp. ak idem s rozbehom tak OK ale akonahle ostanem stat v čo i len miernom kopci ,s trošku hlinenym podkladom tak zadok hrabe ako divy a predok nič. Harley toho dost poradil ,za čo mu dakujem ,no spominal ,že dost často a poruchove su,, vidličky ,,ktore odpajaju resp. pripajaju prednu poloos .Poznate to? resp. može byt aj problem v nejakom relatku alebo aj čo sa tyka elektriky?
Dakujem pekne 
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Str, 13.06.2007, 22:23 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
V prvom rade den disconnect, ale to by mali sprevádzať rôzne pazvuky(štrkotavé občasné kovové...). Často sa vysype ihlové ložisko dávajúce obe časti poloôs do roviny aby manžeta ich mohla dobre prepájať. V novších ročníkoch je tam bronzové púzdro. Treba ten disconnect otvoriť a skontrolovať...najlepšie aj vysunúť časť poloosy pri kolese.
V druhom rade...raz mi takýmto spôsobom blbol selectrac(neviem či konštrukčne je to možné aj pri commandtracu) a zistil som, že praskla prvá pérovka v poradí na oske zadného výstupu. Tým mohla oska behať pár mm dopredu a dozadu a to stačilo aby predok zostal nepriradený. Stačilo zhodiť zadný kardan, dať dole prvý dekel odzadu bez demontáže rozvodovky z auta a vymeniť pérovku.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 14.06.2007, 6:37 |
|
 |
MiroZa
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50 Príspevky: 819 Bydlisko: SK
|
Ešte predtým všetkým čo napísal Mr. Diesel treba skontrolovať vzduchotechniku ( podtlak ) a pozrieť tú vidličku čo Ti spomínal Harley.
|
Štv, 14.06.2007, 7:29 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Diesel tak tak ako pišeš ,nejake zvuky pri priradeni to vydavalo,no skusim ,že je na tomto obrazku to ložisko : //bearing//?

_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Štv, 14.06.2007, 9:23 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Takže pričinu pozname ,nevysunie vidličku,ale ked zaradim pri neutrale a naštartovanom motore trebars ,,4L,, ani s nou nehne ,lenže akonahle vypnem motor tak vidlička hned zotrvačnostou zbehne do tej polohy kde ma ist  podtlak tam je ,lebo hadička ,,nasava,, možno ,ale je slaby  lenže prečo ,ked vypnem motor tak ide OK? resp. vyzera to tak ,že ak zaradim ,,4L,, a vypnem motor tak pekne zaskoči a tym padom ak naštartujem tak predok bude zaradeny,no neviem  nema to niečo s ,,elektro,, zapojenim ,alebo čidlo nejake
Dakujem pekne 
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Štv, 14.06.2007, 13:09 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 14.06.2007, 17:49 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom.
Tak Diesel maš u mna  presne ako pišeš krok za krokom a  ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,,  Samozrejme aj Miro 
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Štv, 14.06.2007, 21:22 |
|
 |
cico
Legenda Offroadu
Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05 Príspevky: 1316 Bydlisko: Wychod
|
MARTINO píše: diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. Tak Diesel maš u mna  presne ako pišeš krok za krokom a  ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,,  Samozrejme aj Miro 
No konecne!!!  chlope!
ze zije!!!  Ta idzeme??? 
|
Pia, 15.06.2007, 9:04 |
|
 |
GaboSB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19 Príspevky: 885 Bydlisko: Šoma - východ SR
|
cico píše: MARTINO píše: diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. Tak Diesel maš u mna  presne ako pišeš krok za krokom a  ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,,  Samozrejme aj Miro  No konecne!!!  chlope! ze zije!!!  Ta idzeme??? 
Prajem nech Jeepke druhé srdce mocne bije. 
_________________"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba." https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg
|
Pia, 15.06.2007, 12:24 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
všetky poruchy sú v podstate blbosti len sa zle hladajú. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 15.06.2007, 16:00 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|