Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
Porovnanie cena dielov - náklady Pajero II - LR Discovery
Autor |
Správa |
1vaso1
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.09.2015, 21:13 Príspevky: 22
|
Zdravím všetkých znalých!
vedel by niekto spraviť ako také porovnanie cien dielov a prevádzkových nákladov Pajero II 2,8TD a LR discovery I 300Tdi ? lebo mám pocit, že s LR disco I v dobrom stave to je ako zo šafránom...
|
Sob, 11.03.2017, 14:30 |
|
|
Bananko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13 Príspevky: 623 Bydlisko: Ba 5
|
S pajerom bude zhananie dobreho kusu podobne. Ceny origo dielov v mitsu su cisto japonske. Triezvy tam ani nechod. Ich cennik je naozaj velka zataz na psychiku... Stalo sa mi, ze mi do telefonu povedali: "Pane, sedite? Tak si sadnite, inac vam to ani nepoviem!"
_________________ Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16 Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15
|
Ned, 12.03.2017, 11:12 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
OT Bananko ja ked som volal do nissanu tak chlap ve telefone ze pockaj pozrem vam to este raz lebo to nemoze tolko stat a o minutu na to boha ono to fakttolko stoji (jedna podlozka 4eura potreboval som 18ks) v obchode su po 10-15 centov
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Ned, 12.03.2017, 11:52 |
|
|
1vaso1
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.09.2015, 21:13 Príspevky: 22
|
kua chlapi nestraste ma takto z "rana" co je tam take extra co sa nerobi v druho - treto vyrobe? vsak su to stare vozitka...
|
Ned, 12.03.2017, 12:07 |
|
|
JohnnyPajero
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51 Príspevky: 790 Bydlisko: Preßburg
|
Niektoré diely sa naozaj nerobia, musíš kúpiť originál. Ale aj na to sú ľudia, ktorí to vedia zohnať lacnejšie. Ťažko je to tu vymenovať, čo všetko.
_________________ MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS
|
Ned, 12.03.2017, 20:17 |
|
|
1vaso1
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.09.2015, 21:13 Príspevky: 22
|
No vyzerá to tak, že zatiaľ bude problém najsť niečo do čoho sa oplatí niečo montovať
|
Ned, 12.03.2017, 20:48 |
|
|
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
s landrovrom je to podobne, sice to stoji 5korun ale menis to 10x za rok.. moja skusenost... LR ma sice lacne diely ale strasne casto som ich musel menit..
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Ned, 12.03.2017, 20:53 |
|
|
1vaso1
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.09.2015, 21:13 Príspevky: 22
|
až taký mocný to je rozdiel ? 10x viac sa to serie na LR disco 300? ako to Pajo 2.8? inak v CZ tie diskose celkom ospevuju ... a co taky patrol? od 1998 do 1999 GR v 2.8 Y61 pripadne starsi bráško... ako som už spomenul skorej na expecicie sem tam brodenie sem tam blato sem tam skalnate cesty, prevadzka do 100km/h ako to likvidovať vo full offroade
|
Ned, 12.03.2017, 21:40 |
|
|
mato_srubka
Koumák
Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07 Príspevky: 167 Bydlisko: Kysuce
|
U LR máš viacero možností: - OES LR diel = superdrahé ale naj kvalita - AM od origo dodávateľa (označenie G) = častokrát to isté ako OES, ale nie v LR krabici. Môže sa stať, že to nebude OES, ale stále renomovaný výrobca. Neurobíš chybu, keď to kúpiš a cenovo dostupné. - čistý AM = najčastejšie z Číny. Je to nič moc ale cenovo veľmi výhodné = meníš 10x do roka, ako bolo písané Ja osobne pomaly dávam dokopy LR DiscoII V8 a už som na dieloch prešvihol nákupnú cenu auta, ale rátam do toho aj OFF ROAD veci (kolesá, podvozok ...). V každom prípade staré LR sú viac o mechanike, novšie LR už majú aj nejaké tie zložitejšie veci, ako aktívne stabíky, vzduchový podvozok ... Moje Disco má v podstate všetko, čo sa dalo navoliť a zatiaľ sa mi darí ho udržať pri živote. ALE!!! Prvá vec, čo som kúpil po aute bola diagnostika ... V dnešnej dobe, ak hľadáš auto do terénu, tak DI je už pomaly exot a je ho ako šafránu. Začína nastupovať DII, ktorý je ale výrazne zložitejší. Ak ti ide len o to voziť sa po teréne bez investícií a bez servisu, teda na zodratie, tak hoc jaké zhnité Terrano bez elektriky a s jednoduchým motorom urobí lepšiu službu. Akonáhle hľadáš auto s medzidifom a tuhými nápravami, výkonným motorom a baví ťa sa v ňom trochu babrať a ladiť, tak DI alebo D2 alebo Pajero budú veľmi dobrou voľbou. Cena ND je k nájdeniu na internete. Na LR napríklad http://www.litep4x4.cz alebo http://land-rover.eliott.inEDIT: pribudol príspevok, tak ešte doplním. Patrol je z týchto asi najodolnejší, ale aj cenovo vyskočí hore, plus sa často krát o ňom vyjadrujú, že "nemá motor". Je tým myslený ten origo 2,8. V seriovom stave bude OK, ale potom to vyzerá ako električka. Hodíš na to väčšie kolesá a musíš riešiť prevody. Ale zasa je takmer nezničiteľný. Poznám síce chalana, čo odtrhol koleso od nápravy aj s nábojom na nie veľkých kolesách (285/75R16), ale ten toho už pokazil ...
|
Ned, 12.03.2017, 21:47 |
|
|
1vaso1
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.09.2015, 21:13 Príspevky: 22
|
skorej sledujem tu zaostalú LR DI s 300TD v DII uz je dost elektriky...
|
Pon, 13.03.2017, 0:58 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
ked chces hlavne teren jazdit a nepotrpis si na rychlost a neake extra pohodlie tak patrol Y60 -wagon a ked porobis motor + zmeny prevodov v difoch + podvihnes a osetris podvozok a kasnu + das vacsi hlinikovy chladic a hned aj vymenis nadrz tak mas auto ktore toho v terene vydrzi vela a diely zozenies stale ich je dost co sa rozpredavaju a za dobru cenu . No a to iste plati aj o pajere len tam bude zastupeny teren v lahsej forme a pohodlnejsie to bude na ceste. A ked chces byt frajer a platit ako hluchy tak toyota alebo mercedes to isti
|
Pon, 13.03.2017, 1:31 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
A hladas len dlhe ci moze byt aj trojdverove ?
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pon, 13.03.2017, 5:51 |
|
|
1vaso1
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.09.2015, 21:13 Príspevky: 22
|
dlhé veru dlhé nech tam je vela miesta dá sa povedať čim viac tým lepšie
|
Pon, 13.03.2017, 9:21 |
|
|
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1049 Bydlisko: Bratislava
|
JOE66 píše: ked chces......... ale ja som pochopil,že chce stredne ťažký terén-poľné,lesné cesty a nie "hard" OFF ROAD. či
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik
|
Pon, 13.03.2017, 10:06 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Fele a vies aj definovat ,,stredne tazky teren,, a co si pod tym pojmom mysli zadavatel temy ? Lebo aj napriklad taka obycajna rozmocena rovna luka dokaze byt strednetazky teren a kym z nej vyjdes tak sa stane Velmi tazky teren
|
Pon, 13.03.2017, 10:28 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|