Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Autor |
Správa |
Rado94
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.01.2013, 14:13 Príspevky: 15 Bydlisko: Kluknava
|
Zdravim cely klub, tak som sa po dlhej dobe setreni a uvazovani ze si kupim ako druhe auto konecne nejaky tereniacik na vikendovy relax ked ma dom naserie zena Chcel by som sa Vas vsetkych opytat na co si davat pozor pri kupe Pajero 2.8 TD. Rozhodol som sa ze nechcem nic ine len Pajero 2.8 kratke aj dlhe. Pripadne Vitara avsak Pajero je mojmu srdcu najblizsie. Mam vyhliadnutych zopar kusov no neviem na co uplne presne si dat pozor a co ako vyskusat bude to moj prvy plnohodnotny offroad ziadne trapne SUV. Co som sa docital tak treba si hlavne davat pozor na zhnite ramy a karoserie + prasknute hlavy. Ako presne vyskusat pohon 4x4 a na co davat pozor ? Co dalsie je este na Pajere prolemove ? Oplati sa kupit 2.8 s automatom a na co davat pozor pri automate? Vyhliadol som si tieto kusy poznate niekto alebo nebol to niekto pozriet ? https://auto.bazos.sk/inzerat/78279045/ ... 44-4X4.phphttps://www.autobazar.sk/15014035/mitsu ... d-gls-2ab/https://auto.bazos.sk/inzerat/78338907/ ... -28-TD.phphttps://auto.bazos.sk/inzerat/77811642/ ... rok-96.phphttps://auto.bazos.sk/inzerat/77199479/ ... TZ-33t.phphttps://auto.bazos.sk/inzerat/78329228/ ... ero-28.phphttps://www.autobazar.eu/suzuki-vitara- ... 88788.htmlDAKUJEM KRASNE KAZDEMU KTO SI NAJDE CAS TOTO PRECITAT A NIECO MI SEM NAPISAT.
_________________ Suzuki Vitara Wagon 1.6 16v 71kw, 1994 (prvy offroad)
|
Pia, 20.10.2017, 14:32 |
|
|
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
V prvom rade si ujasni co chces. Kratke a dlhe Pajero je obrovsky rozdiel - do kratkeho nic nedas, ten kufor je maly ako na Nive. Chcel som napisat aj negativum k dlhemu, ale ja o ziadnom neviem. Sedacky sa daju sklopit na 2x takze do kufra si kludne lahnes.
K nafte ti vela nepoviem, ja mam benzin s plynom, ale radim ti automat - manualy v Pajere nie su prave etalonom trvacnosti, spojka odide dost skoro standardne. Zasa s automatom sa treba kusok zoznamit, jazdi sa hlavne v zjazdoch uplne inak ako na manualy ktory brzdi motorom - toto automat na pajere velmi nevie.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Pia, 20.10.2017, 15:21 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Pronto tie zjazdy bohuzial ,,nejdu,, skoro ziadnemu automatu . Clovek moze navolit manualne aj jednotku a aj tak musi stale pribrzdovat nohou na brzde lebo inak skoro vsetky sa rozbehnu
|
Pia, 20.10.2017, 16:28 |
|
|
BMino
Učeň
Registrovaný: Štv, 31.12.2009, 10:40 Príspevky: 37 Bydlisko: Kysucke Nove Mesto
|
Z vlastnej skusenosti ti viem povedat, ze po generalke motora, vyvareni ramu a karoserie, vymene spojky, vsetkych naplni a tlmicov, generalke cerpadla a oprave zaseknutej zubovej spojky na prednej naprave + vymenenia vsetkych podtlakových hadic a tiez viskospojky na vrtuli, ked som ozelel ten cudny zvuk z prevodovky a jemne hucanie predného diferaku pri zaradenom 4x4 som bol spokojny s 2,8 td. Mal som kratku verziu a pokial nechces vozit vela veci a vela ludi (citaj 4) naraz, tak je to ok. Zlom v dovere nastal, ked mi odstrihlo jeden cap od riadenia a zrazu som si mohol krutit volantom ako som chcel a ono si to slo svojou cestou... mozem byt obvineny zo zanedbania servisu, ale odstrihlo ho nad zavitom v kuzeli skoro v tom najhrubsom mieste a pred tym nevykzoval ziadnu volu ani naznak nejakeho poskodenia... konkretne slo o tento diel (foto ilustracne):
|
Pia, 20.10.2017, 17:46 |
|
|
majdo12345
Čumil
Registrovaný: Sob, 29.10.2016, 19:16 Príspevky: 2
|
Nazdar este ty nemozem vela poradit, lebo som len v podstate len cerstvym majitelom pajera 2 rok 1994 ale je to dovoz z AT a ay 10.11 budem moct jazdit aj na ceste...co ti ale mozem odporucit chod sa na par pozriet ako som bol ja a nakoniec som sa pri 5 rozhodol ze to beriem...pozeraj hlavne na hrzdu podvozku, motor 2,8 dobra volba dufam.Ale preco ten kus lebo bol aj k svetu kazde ktore som bol pozriet tak velky problem podvozok a potom starostivost o motor kazdy tam sa snazi setrit jeden typek dokonca tvrdil vzduchoy filter novy a otvorim a tam asi este original, totalne cierny a upchaty.. V tvojich prispevkov je jedno z NZ tam som tiez volal nebol som osobne ale moc info som nedostal iba to ze vraj hrdza ziadna lebo v Shweiz nesoli cesty..s cenou ale dolu nepojde.. A moje rozhodnutie bolo jednoznacne iba WAGON predsa obcas potrebujem aj z lesa nieco odviezt..
_________________ Pajero 2,8 TD, Wagon-1994, Gls.Šedá myš
|
Pia, 03.11.2017, 21:16 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|