Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 6 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 matoffroad 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 zvažujem kúpu pajera  ide mi len čisto o jazdenie v teréne + potom nejaké úpravy ( arb uzávierky zdvyhnutie , väčšie pneu atd )  Chcel by som sa spýtať či je v týchto motoroch velký rozdiel , jasné že vo výkone , ale ide o spolahlivosť  poruchovosť atd , vedeli by ste mi poradiť čo radšej kúpiť alebo nejakí rady postrehy skúsenosti . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 06.01.2018, 18:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomo544 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 25.12.2015, 21:36 Príspevky: 13
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Skús cez vyhľadávač na fóre pozrieť iné príspevky...isto sa tu už preberalo.. V podstate na blaznenie v teréne sa odporúča 3.5 a to výhradne s automatom... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 06.01.2018, 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andras 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 27.02.2012, 22:59 Príspevky: 116 Bydlisko: Eber Hardcore
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Zober si 3,5. Je to fakt sranda 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 07.01.2018, 10:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 matoffroad 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						tomo544 píše: Skús cez vyhľadávač na fóre pozrieť iné príspevky...isto sa tu už preberalo.. V podstate na blaznenie v teréne sa odporúča 3.5 a to výhradne s automatom... práve že som včera všetko prečítal a nikde sa to tu neporvnáva len pár porúch ale inak nič preto som založil túto tému .  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 07.01.2018, 11:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Malo si asi cital      Spolahlivostou su na tom priblizne rovnako a bizuteriu okolo motora ako vaha vzduchu,skrtiaca klapka,servo  a podobne veci maju tie iste zamenitelne hovorim od rocnika 94 do 2000 lebo potom uz su ine indukcne cievky napriklad na 3litri a kable z nich nepasuju do starsich . No a motor jednoznacne s 3,5 a len automatom + 3,5 ma silnejsie kardany a niektora aj predny diferak. Ale zohnat pekny a zachovaly kus     . Inak ked to chces len do terenu  tak sa na pajero s motorom vybodni a pozeraj patroly lebo na pajere  pouzivanom len v terene budes casto riesit servis prednej napravy  a moznost jedina je zeby si ju prerobil na pevnu tuhu. Ale patrol aj ked nema motor tak stabilitou v terene a odolnostou je na tom lepsie ked uz chces to ,,rasovat -nicit,, v terene    
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 07.01.2018, 14:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 matoffroad 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						JOE66 píše: Malo si asi cital      Spolahlivostou su na tom priblizne rovnako a bizuteriu okolo motora ako vaha vzduchu,skrtiaca klapka,servo  a podobne veci maju tie iste zamenitelne hovorim od rocnika 94 do 2000 lebo potom uz su ine indukcne cievky napriklad na 3litri a kable z nich nepasuju do starsich . No a motor jednoznacne s 3,5 a len automatom + 3,5 ma silnejsie kardany a niektora aj predny diferak. Ale zohnat pekny a zachovaly kus     . Inak ked to chces len do terenu  tak sa na pajero s motorom vybodni a pozeraj patroly lebo na pajere  pouzivanom len v terene budes casto riesit servis prednej napravy  a moznost jedina je zeby si ju prerobil na pevnu tuhu. Ale patrol aj ked nema motor tak stabilitou v terene a odolnostou je na tom lepsie ked uz chces to ,,rasovat -nicit,, v terene   super dik za info ,  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 07.01.2018, 20:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 6 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |