Dnes je piatok 9. mája 2025, meniny má Roland a zajtra Viktória
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 13 ] |
|
Autor |
Správa |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
študoval som viacero tém a fór ale nikde som sa poriadne nedzvedel čo ma zaujíma.
Chcel by som vedeieť ktorý motor je lepší na offroad Patrol 2.8 TD vs 4.2 D
V mojom okolí nejazdí žiadna 4.2 d tak nemám možnosť osobne porovnať s 2.8 td má tu niekto reálnu zkusenosť nie len počul som , niekto povedal atd.
offroad mýslim niečo ako tisovec ,croatia trophy serbian trophy -hard soft a pod , poriadny terén hlboké bahno poriadne strmé dlhé výjazdy atd ktorý motor je na taketo niečo vhodnejší lepší tah do výjazdov atd
|
Uto, 01.01.2019, 19:57 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Nejde o vyjazdy alebo teren ako taky.Ak dobre sparujes gumy na motor,obidve auta prejdu "skoro" rovnako.Ale je velky rozdiel mat gumy 31" alebo 37".No a motor 2.8 ti ledva 37 " gumy utiahne.Pri 31" a 2.8 motori sa tiez nezastavis skoro pred nicim,ale svetla vyska difov a kasne je niekde inde ako pri gumach 37". Ak zoberies vyjazdy ,tak ti zacnu skor hrabat gumy ako sa zastavi motor a kolesa.Tiez to ma iste hranice.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 01.01.2019, 21:20 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
Milan píše: Nejde o vyjazdy alebo teren ako taky.Ak dobre sparujes gumy na motor,obidve auta prejdu "skoro" rovnako.Ale je velky rozdiel mat gumy 31" alebo 37".No a motor 2.8 ti ledva 37 " gumy utiahne.Pri 31" a 2.8 motori sa tiez nezastavis skoro pred nicim,ale svetla vyska difov a kasne je niekde inde ako pri gumach 37". Ak zoberies vyjazdy ,tak ti zacnu skor hrabat gumy ako sa zastavi motor a kolesa.Tiez to ma iste hranice. berme to tak primerane k motoru dajme tomu 4.2 - 37" a 2.8 31" max 35" alebo berme to aj rovnakými pneu oba 33 či 35 .
|
Uto, 01.01.2019, 21:35 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
2.8 ti utiahne v pohode 31",33" dajme tomu este bez uprav nicoho.Myslim motor.Od 35" a hore na motor 2.8 zabudni.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 01.01.2019, 21:53 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
ok to sú pneu . no a čo samotný motor 4.2 d bez turba neni auto lenivé menej dynamické nejde o to či je rýchle na ceste ale aby aj v terene nešlo ako slimák alebo či sa sním musí jazdiť len na redukovanej alebo čoto prejde aj na základnej rýchlej 4x4
|
Uto, 01.01.2019, 21:59 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
O motori 4.2 ti neviem povedat nic.Patrol sa da upravovat donekonecna a na konci ti bude aj 4.2 motor slaby.Vsetko zalezi od tvojej penazenky.Otvor,pozri kolko dukatov mas na prestavby a podla toho rozmyslaj.Vecsinou kazdy pozrie do penazenky a tym to skonci. 
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 01.01.2019, 22:41 |
|
 |
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|

Zdravim Ta. Par rokov dozadu som kupil kompletny anglicky Patrol 4.2D Robil som si prestavbu, menil som motor, prevodovku, interier, atd... Auto bolo vtedy na 35kach, neskor na 37kach. Moj Patrol bol tusim 1996 rocnik vyroby, cize vyveva podtlaku na hlave-novsi typ motora. Podotykam, ze 2,8čku som mal v super kondcii, auto islo velmi pekne aj po lifte a nahodeni 35tiek. Po nahodeni 4,2jky postreh asi taky, ze v terene som jazdil vela vyjazdov na cestnej rychlosti a na redukcii to bolo o dost silnejsie. Ten motor mal lepsi spodok, krutak. Cize v terene fajn zmena. No na ceste, hlavne ked som tahal aj vozik, sa mi to zdalo lenivejsie a take tupsie oproti 2,8čke, ked bola v tockach. Moj nazor, ze by to potrebovalo aj oturbit. Auto som potom predal Alankovi do CZ, ten to nechal komplet upravit, oturbit. Predal to uz tiez, naspät na SK. On mal viacej motorov v Patroloch. Ked sme sa spolu bavili vravel, ze upravena 2,8čka uplne postacuje. Takze asi tak. Momentalne mam Toyku LC HDJ 4.2TD 24V, ten motor je origo turbo, nic neupravene, seria a je to zasa uplne o inom. Ked si poriesim urcite veci, chcem sa vratit zasa ku GRku o zostanem u 2,8čky. Len si ju trosku poladim. Pisem len moj osobny nazor. Zalezi na co chces prioritne auto vyuzivat. Prajem Ti volbu spravnou cestou, lebo vsetko stoji peniaze. Ak mozes, porad sa, bude sa dat povoz sa na roznych autach a uvidis  
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Str, 02.01.2019, 0:00 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
Jojo gr . Ďakujem ti za odpoveď konečne som sa dozvedel niečo viac.  otom oturbeni som niečo čítal len nájsť niekoho kto by to aj dobre a funkčne spravil. Toyota 4.2td aj mňa napadla len nic také v dobrom stave som nenašiel .
|
Str, 02.01.2019, 12:40 |
|
 |
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
jazdil som vela 2.8 a aj dke tie 4.2 aj hladke aj oturbene... samozrejme ze tak 4.2 s turbom je lepsia hlavne ked sa to dobre spravi ale v seriovom stave mi prisla 4.2 hlavne na ceste dost takla hlucha mucna hlavne v otackach.... spodok bol super ale tam to aj koncilo 2.8 zas opacne spodok nic kym to neupravis ale v otackach to ide hlavne je problem ze 4.2 je preblem zohnat ja osobne by som siel cestou upravenej 2.8 vieme to poladit tak aby to slo fakt slusne
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Štv, 03.01.2019, 12:31 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
Janciak . dakujem presne takéto odpovede som tu hladal kto reálne vie posúdit oba motory a nie len počul som ževraj atd . Mne ide hlavne o rozdiel v teréne čo je tam lepšie viac vhodnejšie čo sa týka prejazdnosti výjazdy bahnenie atd na ceste mi je to jedno na také normálne jazdenie mám iné približovadlo .
|
Štv, 03.01.2019, 17:13 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
V terene je lepsie ked mas spodok ale pri dlhsich strmejsich vyjazdoch nezaskodi mat aj vykon  . A na tahanie privesov alebo cestne vozenie je slaba aj 4,2 aj 2,8td-tam uz treba hladat ine auto ale ked chces hlavne offroadit tak 4,2 je lepsia a blbovzdornejsia ked som skusal porovnat ale tazsie sa zhana.
|
Štv, 03.01.2019, 18:06 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
Je to citelná strata 4.2 bez turba oproti 2.8 td pri dlhsich strmejsich vyjazdoch ?
|
Ned, 06.01.2019, 11:49 |
|
 |
HONZA.S
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26 Príspevky: 325 Bydlisko: Benešovsko CZ
|
Ano.
_________________Když auto tak 4x4, teď si pujčuji Patrol GRY61 4.2TD, Nissan X trail 2.0 4 x 4 , Nissan Almera N16 1.5 a Nissan Primastar 2.5 TDi . janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738
|
Sob, 19.04.2025, 11:09 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 13 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|